19/11/06 Kalmthout gitok

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

19/11/06 Kalmthout gitok

Bericht door baggermanneke »

nog mensen die deze tocht gaan rijden wou deze tocht vorig jaar al mee doen maar was dan afgelast :evil: ik zie er echt naar uit om deze mee te doen het zal ook wel een stuk op het militair domein zijn hoop ik [-o<
Gebruikersavatar
triple
Mountainbiker
Berichten: 313
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 20:56
Rijdt met: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Bericht door triple »

Reed deze ook alle jaren (vorige eeuw ) en het was een bangelijke toer, wel veel modder '' tijd van het jaar''!
Vanaf dat de Kalmthoutse Heide verboden terrein is voor Mountainbikes hebben de inrichters hun toer moeten aanpassen en sindsdien is de tocht wat minder aantrekkelijk in mijn ogen, maar het blijft ne goeie.

Heb er wel 1 keer voor de deur gestaan met vele andere bikers en het was afgelast, reden?
Dus best even bellen op zaterdag!
Gebruikersavatar
dweepy
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 10:01
Rijdt met: Ridley Shark
Contacteer:

Bericht door dweepy »

Heel mooie tocht, ik ben blij dat ik op het laatste moment beslist heb om naar Kalmthout te rijden ipv naar Wijnegem!

Beetje pech met het weer, maar het was al bij al best te berijden.
Ik heb me goed kunnen uitleven op de klimmetjes & een paar zware stukken.

Alleen het afspuiten moet volgend jaar beter! 2 povere spuitjes is te weinig! [-X
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

12km naar ginder gereden,dan een knappe tocht maar test van fiets toch niet echt geslaagd te noemen.
Slepende voorrem,heel hard gepiep.
Banden trekken op ni veel in de modder.
Na 30km was ik helemaal LEEG,hetzelfde als met de GRAND RAID.Heel raar.

Positief afronden:Fiets bolt geweldig en schakelt super.
Gebruikersavatar
Matheos
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: za 29 okt 2005 17:10
Rijdt met: Bianchi Mutt 6600

Bericht door Matheos »

Veel respect voor de mannen en vrouwen die vandaag gereden hebben. het zag er niet gemakkelijk uit. Had mij gisteravond ook voorbereid voor Kalmthout maar voelde me vanmorgen echt ni goed, keelpijn en zware benen. Dit gecombineerd met het vooruitzicht van een zwaar parcours heb ik er waarschijnlijk verstandig aan gedaan om toch niet te rijden. Maar volgend jaar heb ik dus toch iets goed te maken :wink:
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

heb hem ook gaan rijden 8) was een natte en slijkerige bedoening!!
maar het was een schoon tochtje =D>
Plaats reactie