26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

26/11/2006 Genk (Winterslag)- Inclusief Mijnterril.

Bericht door Jolyrodger »

De Heidetrappers Boxbergheide organiseren op 26 November hun jaarlijkse mtb klassieker op en rond de mijnterril van Genk Winterslag. Afstanden 20-30-43 km. Vertrek van 08h30-10h30.
Op de mijnterril zal voor 85% het parcours van de Grote Prijs Roel Paulussen gevolgd worden, met een mogelijkheid voor de "zachtere" recreanten de terril voor 80% te omzeilen (is - 4km). In tegenstelling tot vorige jaren zal de mijnterril in het begin van de tocht beklommen worden, met hopelijk goed weer voor een ver uitzicht.
Hierna worden nog de bossen van Hengelhoef, Zonhoverheide, het militair terrein en de Schemmersberg aangedaan. Het parcours is voor 85% off road, met verschillende single tracks, in de meest groene streek van Limburg.

Voor de GPS 'sers: Lagere school t'Kompas, Zonhoverweg 3600 Genk.
Voor inlichtingen: 089/38 40 75 of 0497/ 75 05 52.
C U. :wink:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Prachtige tocht de deze :drunk: Jammer da'k hem niet kan rijden, miniscus kapot :( begin December volgt een operatie ](*,)
mounty
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 23:08
Rijdt met: minerva

Bericht door mounty »

Inderdaad een prachtige tocht.
zeker een aanrader. Bij goed of slecht weer.

see you there.
pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

idd. een prachtige tocht : ik zal er dus zijn
Gebruikersavatar
Ramboke
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: wo 27 sep 2006 17:19
Rijdt met: Ridley Tiger, Giant

Bericht door Ramboke »

Zeker! Vorige week nog naar de terril geweest. dat is nu eens een van de weinige terrils die ge redelijk gemakkelijk opkomt zonder compleet tussen uwe kader te hangen als ge boven zijt!!!
lucien
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: di 15 nov 2005 20:30
Rijdt met: turner flux

Bericht door lucien »

een prachtige tocht ,een must voor de echte!!! als het stort er inblijft ??
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Ramboke schreef:Zeker! Vorige week nog naar de terril geweest. dat is nu eens een van de weinige terrils die ge redelijk gemakkelijk opkomt zonder compleet tussen uwe kader te hangen als ge boven zijt!!!
Dat hangt er ook allemaal een beetje vanaf op welke manier dat ge naar boven (en naar beneden) rijd. Voor de insiders, ik heb al eens tussen mijne kader gehangen ZONDER echt moe te zijn. :oops: Rara!!
Gebruikersavatar
nero
Mountainbiker
Berichten: 416
Lid geworden op: do 13 jul 2006 22:03
Rijdt met: Een Niner Air 9 Rdo carbon

Bericht door nero »

:-D Hoi roger. Ik ga zeker deze toertocht meerijden. Ik breng een paar bikers van onze club mee. Deze toer is reeds sinds de oudheid een topper. Mag zeker niet gemist worden. Ps: klopt het dat jij vorige week van den terril zijt gevallen? #-o
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

Hallo,

Ik ben es van plan om van Vlaanderen richting Genk te komen aangezien het traject van Roel Paulissen erin zit, is er een website ofzo waar ik veel info kan vinden over deze tocht?
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

.::Andy::. schreef:Hallo,

Ik ben es van plan om van Vlaanderen richting Genk te komen aangezien het traject van Roel Paulissen erin zit, is er een website ofzo waar ik veel info kan vinden over deze tocht?
Een website is er op het ogenblik nog niet, maar als je naar de eerste post van deze topic kunt gaan kijken, dan pik je al de heel veel info over deze toertocht op. Als je bedoeld de website van de Grote Prijs Roel Paulussen, http://gp.roelpaulissen.com/ Daar kun je over die wedstrijd wel wat oppikken, die uitsluitend gereden werd op het terrein van de mijnterril.
Moesten er alsnog vragen overblijven dan kan je ze via deze topic gerust stellen, of eventueel via een PB.
Een lange weg staat je te wachten, Andy, van Kluisbergen naar het verre Limburg. =D> Maar zeker een tt die je niet gauw zult vergeten.
Limburg heet je van harte welkom.
Laatst gewijzigd door Jolyrodger op do 16 nov 2006 00:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie