19/11/06 Ternat

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

Olio schreef:Vonden jullie de 1e oversteek van de Ninoofsesteenweg niet te gevaarlijk ?Olio
awel, nu dat ge het vermeld, daar zou eigenlijk wel iemand (of zelfs 2) mogen staan hebben ... maar alle begin is moeilijk hé. In ieder geval, 't was een prachtige TT =D>
J.S.
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 19 sep 2005 20:38
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door J.S. »

boommax schreef: INPLAATS VAN OP ALLES EN NOG WAT TE GAAN FITTEN EN COMENTAAR TE LEVEREN OP DE ORGANISATIE VAN TOERTOCHTEN ZOU IK MIJN EIGEN SPORTIEVE PRESTATIE EEN BEETJE UPGRADEN ZODAT JE GEEN KLEIN TOERKES MEER MOET DOEN EN IS UW PROBLEEM VANZELF OPGELOST
MOEST IEDEREEN ZO REAGEREN IS HET GEDAAN MET ORGANISEREN EN KUNT GE ROND UW SALONTAFEL TOERKES RIJDEN
DUIDELIJK :evil: :evil: :evil: :evil:
Niet zo duidelijk, want ge hebt nogal aardig wat gekloot bij het quoten. #-o =D> :roll:

Misschien moet ge maar wat verdraagzamer zijn en aanvaarden dat er ook mensen zijn die nie meer tijd willen/kunnen steken in het MTB-en en dus een mindere conditie hebben en bijgevolg dus graag ne kleinen toer rijden. Waarom organiseren ze dan ne kleinen toer? Zodat niemand hem zou rijden?! :roll:

Ik heb in de topic over TT Roosdaal neutraal gezegd, nee, eerder gevraagd of het niet mogelijk was om minder asfalt te steken in de kleinen toer. Zonder verwijt, 'k heb niemand aangevallen, laat staan dat ik op alles en nog wat ben gaan vitten en commentaar ben gaan geven op organisaties, zoals gij het zo boertig zegt. Als er dan zo'n reacties komen als 'de kleinen toer die moet ge nie doen', dan vraag ik mij af wie er onterechte kritiek geeft. Als ik de kleinen toer wil doen, doe ik die toch. Simpel.

In die topic werd gezegd dat het in ne kleinen toer zelden mogelijk was om een (even) mooi parcours (als de grote toeren) uit te stippelen. Wel, in Ternat zijn ze daar wel heel goed in geslaagd! Als dat ook al nie meer aangehaald mag worden... Dan geef ik eens geen commentaar op de organisatie, dan is het weer nie goe. :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Catwoman
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 18:07
Rijdt met: Merida

Bericht door Catwoman »

Awel, ik heb in Ternat ook de kleinen toer gedaan, en 'k heb nooit zoveel gewenst als toen, dat ik er rap zou door zijn, vanwege den drasj.
Ik vond het een hele mooie toer, met niet te veel asfaltstroken, hopelijk kan ik volgend jaar ook den groten rijden. En niet te vergeten de RED BULL was zalig om ' t parcours mee af te ronden.
J-pé
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 21 nov 2006 10:10
Rijdt met: Scott Montana

Bericht door J-pé »

Heb zondag de 50 gereden (moeite voor de organisatie om dit bijkomend stuk uit te tekenen en af te pijlen was dus niet helemaal voor niks). Inderdaad op heel dat stuk maar één andere lonely biker gezien - en dat op tracks die super waren - maar ook wreed lastig. Moet eerlijk toegeven dat mijn bobijn helemaal af was terug in Lombeek; dan nog terug naar huis per velo.
Aan de organisatie : dikke proficiat. Persoonlijk vond ik dit de beste TT uit de streek, zelfs in de onmiddellijke omgeving van mijn achtertuin tracks gereden waar ik nog nooit geweest was, en percentage veld en tracks aanzienlijk groter dan bij andere toeren in de regio; of zoals anderen het al opmerkten : soms was het een verademing om een stukske verharde weg tegen te komen. Hoewel dit schitterend weer was om de 'wannabee MTBkers' eruit te schiften, zou 'k deze tocht ook graag eens bij beter weer rijden, kwestie van dan ook eens rond te kijken en niet enkel te concentreren op de volgende 5 meter 'platte moor'.
Gebruikersavatar
snellen eddy
Mountainbiker
Berichten: 166
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 19:55
Rijdt met: Thompson

Bericht door snellen eddy »

Nog geen fotos te vinden???? :(
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Vrieet hé.
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

@Olio : waar blijven de fotokes ?? :( ik zou zo graag mijn moorbakkes es willen zien ....
J.S.
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: ma 19 sep 2005 20:38
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door J.S. »

J.S. schreef:Klein minpuntje: zonnebril laten liggen bij 't vertrek. Hij lag ofwel op de tafel helemaal rechts als ge binnenkwam, ofwel op de vensterbank rechts van den trap (als ge buitenkwam). Merk was Adidas, zwart, met flexibele armpjes in zwart en grijs en in dit grijs staan de 3 strepen van Adidas...

Misschien zit de eerlijke vinder wel op dit forum. Misschien wat utopisch te denken dat er nog zoiets bestaat als 'eerlijke vinder', want 'k had toch wa gehoopt dat iemand hem gevonden had aan de kantine en hem dan bij de organisatie had gebracht. Zo zou ik het doen.

Maar ja, 't is mijn eigen domme fout natuurlijk! #-o :oops: :( Eikel da 'k ben. Nog maar is nen duren bril foetsie!
Net een bericht gekregen van forummer 'Vamos', hij heeft mijn bril gevonden in Ternat! Schitterend van hem om mij dit te laten weten! Thx man! =D>

Nen eerlijke vinder bestaat dus toch nog!!! :wink:

'k Zit nu wel met 2 dezelfde brillen van 100€! Want ben vorige maandag net dezelfde gaan kopen om terug te kunnen rijden in de modder... :lol: Zou ik terug kunnen gaan naar den AS Adventure om die terug binnen te brengen?
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

en nog altijd geen foto's :( :( :( dit kan toch niet ?
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

en nog altijd geen foto's dit kan toch niet ? :evil:
Plaats reactie