12/11/2006 - Archennes - 2ieme Randonnee des 5 Vallees

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

12/11/2006 - Archennes - 2ieme Randonnee des 5 Vallees

Bericht door A d r i »

Mooi ritje.
44K en 660hm , later een volledig verslagje HIER
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Bericht door roger »

Dat was nog eens een ritje om van te genieten.lang geleden dat ik nog zo een mooie rit gereden heb in waals-brabant.3 bevoorradingen op 40km met alles erop en eraan.Dan toch eens een organisatie die de moeite gedaan heeft om ons het mooiste te laten zien in de omgeving van Grez-Doiceau.Zowel den "Domaine de Bercuit"als Héze en zo naar Pietrebais,Gottechain,nethen en dan terug te keren naar Archennes.De hellingen volgden elkaar snel op en mede door de wind was het toch geen gemakkelijk ritje.Op zeker moment had Jan zijn pedaal aan zen schoenen hangen,de vasthechting van de crankbrothers was losgekomen en enkel de as bleef op de crank.Nu goed dat we maar op 3 km van de aankomst waren en zo toch kon binnenrijden.
Een echte aanrader voor degenen die er niet waren en mij zien ze daar zeker volgend jaar terug.
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Inderdaad een mooi ritje en gelukkig in 'drogere' omstandigheden dan gisteren.
Vriendelijke mensen aan de inschrijving met opvallend veel Nederlandssprekende fietsers die naar hier gekomen waren.
De eerste 15 km heb ik helemaal alleen gereden, nergens een overrompeling, zaaalig!
Enfin, mooie streek om hier te fietsen met veel stukken die ik ken van andere tochten.
De pittigste stukken zaten hier op het einde met af en toe een zeer stevige wind tegen ... pfffft.
3 goed verzorgde bevoorradingen en de bepijling was zeer goed, ik denk dat dit kwam dankzij de samenwerking met de Blancs Gilets en dat merk je. =D>
Wel onderweg een wandelaar voorbijgereden met een loslopende Rottweiler die nadien een mtb-er ferm heeft gebeten.
Die gast had een ferme beet in zijn linkerbeen. Gelukkig had die wandelaar zijn gegevens meegegeven en was hij bereid zijn verantwoordelijkheid op te nemen.
1 minpuntje : amper 2 afspuitslangen

Hier enkele sfeerprentjes.
http://www.pixagogo.com/6851634561

Mijn fietscomputer had op het einde 41 km geregistreerd en toen ik hem stopte was het gedaan .... batterij LEEG gegevens weg :cry:
Daarom, heeft iemand een hoogteprofiel voor mij van de 40 km ?? Alvast bedankt [-o<
Plaats reactie