19/11/06 Sint-Eloois-Winkel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Edge
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: za 05 nov 2005 10:44
Rijdt met: Thompson Pro team

Bericht door Edge »

Hoe vettiger hoe prettiger, Veel modder gezien en ook eens van heel dicht bij, de paus had er niets aan. Al bij al goede tocht niets op aan te merken. Er waren wel rode pijltjes die sommige in de war stuurden, blijkbaar van een andere tocht. Goe gedaan jongens..PS de braadworst was lekker.
buzze
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: di 19 okt 2004 17:37
Rijdt met: BMC team elite 01

prachtig!!

Bericht door buzze »

Jo mannekes,

Deze morgen met den auto aangezet in de regen maar tegen dak toekwame in het schone st-eloois-winkel straalde het zonnetje. Prachtige tocht en lekker vettig. Twas den eersten keer vant seizoen dak nog eens nen echten WVL tocht had gereden... veel modder en lekker technisch om op iedere strook te kunnen vlammen. Wat smaakt onze zuidwestvlaamse klitte toch heerlijk!

Al die jannetten die zagen over die moze hebben ongelijk.. nen otcht als deze morgen is zeker even lastig als nen tocht met veel klimmekes door die zware modderstroken. Organisatie was super.. de overstekers stopten al auto's als we van 100 meter ver kwamen aangemoddert.. super!!

Merci en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
HanZi
Kerstman
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 14:53
Rijdt met: grand canyon al 8.0,en nen zelf ineengestoken granville

Bericht door HanZi »

Proficiat aan de organisatoren , weeral een mooie tocht afgeleverd. :wink:
Het parcours lag er perfect bij met veel lekker vettige modderstroken die elkaar goed opvolgden met daarbij nog een mooie passage door steenbeke bos.
Samen met de fast gestart en een nogal redelijk stevig tempo gefietst , toch moest hij weer eens de grond en nen draad pieperen he? =D> =D> =D> Wij hebben er 1u53min over gedaan.
Moe maar voldaan nog nen douche genomen die perfect was(veel plaats)
en dan een lekkere braadworst naar binnen gespeeld met een paar grimbergens :drunk: en t'zat er weer op.
Ook nog bedankt aan de seingevers voor de veilige oversteken =D>
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3033
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

Met mijn Pirelli Phantom’s reed ik als ontketend. Eén handje aan’t stuur, bocht na bocht, no problemo. Best gezellig die regen.
Aangekomen in Sint-Eloois-Winkel, fietske uit de wagen en inschrijven.
Organisatorisch worden we weer verwend, en dat zal de volledige tocht niet anders zijn.
Het modderparcour ging vlot. Enkel bij de uptempo verharde passages kreeg ik het juiste tempo niet te pakken.
Waarschijnlijk was het huiselijk mosselfestijn gisterenavond – in vanalles & natuur – hier niet vreemd aan.
Ja ja, mijn teerbeminde had zich in fijn gezelschap weer eens overtroffen. Een keukenfee. Wat wil een man nog meer.
Enkel het biken wil bij haar niet zo goed lukken. Niet dat ze niet van modder houdt. Integendeel.
Op heuphoogte en in velerlei bloempotjes is ze er zelfs zot van.
Als ze in de keuken, met haar roze gummi handschoentjes aan’t verplanten slaat, dan kan zelfs een kenner niet meer zien, of we thuis vloer of parket hebben.
Overal potaarde …. . Ik mag er zelfs niet eens mijn mtb inzetten. Gewoon zomaar, voor het midweeks bikegevoel.
Nee hoor, voor een beetje bikester in de familie, moeten we bij mijn schoonzus zijn.
Een schoon meiske. Veel karakter, technisch onderlegd en een doorzetterke. Enkel de vroege start is moeilijk. Mijn broer die ik genetisch doodgraag zie, krijgt haar gewoon niet uit bed.
Sinds hij echter, op mijn aanraden de - door Gaia fel gecontesteerde maar in dierenmilieu’s zeer populaire - porstok aanschafte, staan we familiaal toch iets talrijker aan menige tt.
T’is schoon de familie tesamen…. .
In Sint-Eloois-winkel kreeg ik na 15km de zon in de benen. Vooral mijn linker had er zin in, waardoor ik onverhard menig biker het nakijken gaf. Ik was haast vergeten dat modder zo leuk kan zijn.
Plassen waar je niet naast kon, tot tien meter lang, onvoorspelbaar diep, ontroerend lekker schuivend.
Leuke bospassage’s die gezien het tempo van bepaalde mannen waarschijnlijk aardig zwaar waren.
Sint-Eloois-Winkel is een tocht die er staat. Met of zonder modder. Opnieuw een vaste waarde in mijn agenda.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Vettig, Gledig en vooral ongelooflijk prettig :lol: Schone toer, hoewel er wat veel baan inzat. Goede organisatie. Proficiat =D> =D>
Gebruikersavatar
Z8rijder
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 apr 2005 09:39
Rijdt met: nen blauwen

Bericht door Z8rijder »

Wa moek zeggen ???
-parcours subliem: veel afwisseling, technisch, lastig genoeg, variatie,
-organisatie schitterend: hulp bij oversteken, vlot verloop
-après: prima ruimte, zelfs bestellingen ter plekke aan de tafel
-afspuitplaats: ok.
-en vooral: vriendelijkheid troef !!!!
Merci Winkel !!!
Gebruikersavatar
EL_NOPPES
Mountainbiker
Berichten: 930
Lid geworden op: za 29 jul 2006 22:41
Rijdt met: Wilier Solitario, Zhi Z1 (trial)

Bericht door EL_NOPPES »

waarom is de weide uit het parcours gehaald?
dit is al elk jaar de perfecte plaats op ontsnapping,dit is een van de weinige tochten dat we er bij koersen
ratte
Mountainbiker
Berichten: 409
Lid geworden op: di 03 sep 2002 02:00
Rijdt met: Specialized epic

Bericht door ratte »

een aangename toertocht
met de modder een mooie weerstandstraining

mooi hoe veel kinderen er op het parcours waren =D> =D> :P :P


de worst vond ik persoonlijk niet zo lekker :oops:
stafke
Mountainbiker
Berichten: 275
Lid geworden op: di 13 dec 2005 21:59
Rijdt met: saracen eiger

Bericht door stafke »

inderdaad wat alle forumleden reeds schreven kan ik alleen maar bevestigen,een tocht die tot in de puntjes in orde was.
Veel modder en water maar toch bereidbaar.
Proficiat aan de vele medewerkers en de organisatie! :lol:

Niet vergeten 17 DEC in Lendelede org.KWB
Gebruikersavatar
Master K
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 15 jan 2006 18:23
Rijdt met: Trontinette

Bericht door Master K »

Jammer genoeg had ik maar 16 km op de teller staan. Vorige week ziek geweest en telkens ik een inspanning moest doen op vettige stroken kreeg ik geen adem meer. Ben dan maar noodgedwongen teruggekeerd. Volgend jaar doen we dit wel opnieuw!
Plaats reactie