tt lendelede 12/11/06

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vuul vintje
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 16 feb 2006 15:54
Rijdt met: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

tt lendelede 12/11/06

Bericht door vuul vintje »

Hallo, iemand verdere info over deze tocht? :-)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ja,absoluut geen aanrader!!!! [-X [-X [-X

Is een tt waar niet veel werk is ingestoken :evil: :evil: : de bloso-route van Ledelede en die van Ingelmunster (een deel) [-X [-X .Lees eens de topic van vorig jaar en je weet al genoeg en geloof het zal dit jaar weer van dadde zijn.Veel weg,te weing kilometers (vorig jaar amper 37 terwijl er 40 moesten zijn volgens de kalender wat ook al weinig is.Als je het mij vraagt een kleine garnaal die meer dan teveredn zal zijn met 300 deelnemers (en meer kunnen ze ook niet aan,denk ik.)

Ge kunt het altijd ne keer proberen zodat het ne keer hebt meegemaakt maar als ik moet kiezen zou ik een plaatselijk tochtje in eigen streek voornemen dan deze TT. :^o :^o

Harde woorden,misschien maar het is zo. :evil: :evil:
Het is maar dat je het weet. :wink:
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik ben deze morgen per toeval eens door Lendelede en een stukje grondgebied Hulste gepasseerd en de pijltjes hangen er al.Mijn vermoeden is weer bevestigd.Aan alle palen waar een pijltje aanhangt staat ook zo een bloso-paal met een pijltje aan en ze gaan dus exact dezelfde richting uit (althans deze die ik gezien heb)
Voor beginners is dit misschien een ideale tocht maar voor gevorderden is dit een saaie rit en heel gemakkelijk gemaakt,geloof me.

Aan jullie forummers de keuze,maar ik ga er zeker niet naartoe.
En geloof me,er zullen heel wat kritieken volgen hier van de mannen die hem toch rijden.

Maar kom achteraf niet zeggen dat ge niet verwittigd waart!!
Gebruikersavatar
captain crash
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 21 nov 2005 09:36
Rijdt met: stumpjumper comp 08

Bericht door captain crash »

yep, je kan evengoed de blosoroute rijden op een rustiger moment. vorig jaar ook gereden, zo goed als de bloso-routes lendelede/ingelmunster & te weinig km's (cc 37 ipv 40).

enig pluspunt echter, door het vroege aankomstuur tijd genoeg voor een uitgebreiden après... :bounce: :drunk: #-o
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Gisteren weer eens samen met m'n bikemaatje gereden en we hebben deze gekozen. Ik had deze nog nooit gereden maar ik heb het er toch moeilijk mee gehad zeg. Dit komt wellicht door de 2 grote tochten die ik vorige week gedaan heb. Er zat niet veel kracht in m'n benen en m'n maatje was in topvorm. #-o
Al met al toch weer tevreden dat we onze kilometers gereden hebben.
Gebruikersavatar
PR-barberiet
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 21:58
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door PR-barberiet »

Ik ben geweest en het idd bijna allemaal Bloso-route.








check it out : http://www.mtbuw.be
ex-unilin veldtoertocht
10 december 2006
Gebruikersavatar
Federico
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 23:01
Rijdt met: SCOTT Tampico

Bericht door Federico »

De tocht van 40 km (uiteindelijk 43, maar wie maalt daarom...) kon me wel bekoren, ondanks de diverse kritieken.
Wind, modderstroken, heel wat veldwegels..., toch weer goed voor de fysiek. En daarvoor doen we het uiteindelijk hé.

Het kan wel ietsjes beter georganiseerd worden.
De inschrijving verliep allesbehalve vlot en de bevoorrading was toch maar povertjes in vergelijking met andere VTT's.
Misschien iets waar de organisatoren in de toekomst rekening moeten mee houden.
Plaats reactie