25/11/06 Baasrode (Dendermonde)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

quinten schreef:Ik heb vandaag een tochtje gedaan langs de Dender. Heb de afpijling gezien en dus ook de werkmannen met hun rijnzand.
Ge zijt ermee bezig =D> =D>

Op hoop van droog weer!!!!
En ne goeien bruine achteraf!! :drunk: Welke bruinen is't?? :drunk: #-o

gr.
Quinten
Quiten,de kantine is in onderaanneming,k'denk dat het Leffe is, plaese dont shoot the piano player ,als het een ander merk is :drunk:
Wij zijn vandaag na de afpijling, allemaal braaf naar huis gereden ,om morgen te starten met een fris kopken. =D>
K'moet morgen vroeg uit de veren,om de afpijling nog eens te controleren,ge moet er iets voor over hebben hé.
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

dirty schreef:ik zal nen donkere moeten drinken want ik ben ziek :( ,ga morgen toch proberen te starten of heeft iemand een beter medicijn :lol:
Dirty

Ne keer goed van uw g.t geven misschien,k'zou het toch ne keer proberen zenne :oops:
loco
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 09:44
Rijdt met: TREK

Bericht door loco »

Was inderdaad een vetig boeltje. Maar over het algemeen was de tocht te doen rekening houdend met de omstandigehden. De organisatie was prima met twee bevoorradingen. De afpijling was goed. Ben maar één keer van het parkoers geraakt door een vekeerde biker (plaatselijke boer) te willen volgen. Desondanks geen aangename tocht. Langs veel drukke banen, veel dijken, veel stadsomgevingen. Het landelijk karakter viel wat tegen. Zit ook nog met een strookje waarop ik mijn gegevens heb ingevuld bij de inschrijving. Is me nog altijd niet duidelijk waar ik het moet afgeven.
Loco
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Bericht door dirty »

Voor de eerste keer vond ik het een prima afpijling en bevoorrading ,het parcours hebben ze zelf niet in handen , dat ligt aan de streek waar je woont en daar moet je dan het beste proberen uithalen .

Proficiat Eddy met jullie prima afpijling en organisatie ! =D>
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Ik heb gisteren ook deze tocht gereden. Vond het geen slechte tocht. Hoewel er vrij veel weg inzat was de tocht toch op z'n minst gezegt lastig. Als het niet door de pretig vettige stroken was, dan was het wel door de wind. De bepijling kon idd niet veel beter en de contoles waren zeker ook in orde.
Gebruikersavatar
Murdock
Mountainbiker
Berichten: 375
Lid geworden op: di 14 jun 2005 21:57
Rijdt met: Lapierre X-control 829 - Lapierre X-Control 510 - Cube Reaction HPA Pro 29

Bericht door Murdock »

Gisteren ook geweest, weliswaar voor de korte tocht, samen met de dochter. Ik vond de aanloop nogal zwak, amper off road. Tweede deel beter en zoals Loco al zei, nogal wat drukke punten. Jammer dat we de laatste kilometers nog een bui op ons dak kregen. Bepijling zeker OK, bevoorrading voldoende.
Op de verloting van de fiets hebben we niet gewacht, ik heb mijn lotjes weggeven aan een vrij sympathiek iemand.
Hedde er iet mee gewonne, Ware ?
Gebruikersavatar
quinten
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 22 sep 2005 18:15
Rijdt met: American Eagle Durango 770; Sram X9; Magura HS33 brakes;Mavic Crossland Tubeless disc (silver)

Bericht door quinten »

Ik ben vertrokken voor de lange tocht, maar nadat de fiets twee keer vastgelopen is door de plakkerige grond en bladeren (lange stukken naast N41) #-o [-o< , heb ik na de bevoorrading gekozen voor de korte tocht. Mijn Nobby Nix zijn prima banden, maar voor dit soort werk duidelijk niet. :-? :(
Na de bevoorrading kwamen we in een bosje terecht en misschien kon daar wel een technisch parkoertje uitgetekend worden. Misschien volgend jaar? :P

Dat er wat veel weg tussen zat is misschien ook te verklaren door het slechte weer de afgelopen week. Men moet nog berijdbare offroad paden vinden. #-o

De bevoorrading was in orde alsook de bepijling.
De afspuitinstallatie was zo krachtig dat de verf net niet mee afgespoten werd.
Al vond ik maar twee brandweerslangen wat weinig. Zelf ben ik vroeg vertrokken en was er dus weinig volk binnen, maar in de spitsuren kon dit wel eens lang wachten worden.

Kortom, voor de eerste keer zeker niet slecht. If all is well ben ik er volgend jaar weer bij.

gr.
Quinten
bartes
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 12:22
Rijdt met: trek 8000

Bericht door bartes »

Ik vond het allesinds dik inorde... als het voor jullie goed is dan mogen jullie mij volgend jaar terug verwachten 8)

Ikzelf ben ook uit de omgeving en vindt het altijd super om zonder de wagen te moeten nemen toch van een toffe fiets namiddag te kunnen genieten... als fietsfanaat prefereer ik zoveel mogelijk uit dat dom ding op 4 wielen te blijven :-)


Het was niet onmiddelijk een parcours voor baanrenners maar om de stuurvaardigheid te oefenen was dit toch wel een geslaagde tocht...
de ware
Mountainbiker
Berichten: 1010
Lid geworden op: wo 25 mei 2005 22:18

Bericht door de ware »

Murdock schreef:Gisteren ook geweest, weliswaar voor de korte tocht, samen met de dochter. Ik vond de aanloop nogal zwak, amper off road. Tweede deel beter en zoals Loco al zei, nogal wat drukke punten. Jammer dat we de laatste kilometers nog een bui op ons dak kregen. Bepijling zeker OK, bevoorrading voldoende.
Op de verloting van de fiets hebben we niet gewacht, ik heb mijn lotjes weggeven aan een vrij sympathiek iemand.
Hedde er iet mee gewonne, Ware ?
wij zijn blijven wachten...en wachten.'t was ruim 12u3O en dan zijn ze eraan begonnen maar helaas niks gewonnen
Gebruikersavatar
Scheldetrapper
Mountainbiker
Berichten: 346
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 14:00
Rijdt met: Giant XTC 1 +Scott Spark 20

Bericht door Scheldetrapper »

Het ganse team bedankt de 584 bikers voor hun deelname aan onze eerste mountainbiketocht =D> =D>
Een kleine toelichting:Het geschenk dat men ging krijgen na aankomst,de sponser heeft zijn woord niet gehouden.
De afspuitinstallatie met 10 afspuitstanden(in bruikleen gekregen van een bevriende club),vrijdag avond stelden wij vast dat de koppeling van de brandweerslang niet paste op de installatie,wij hebben dan naar een noodoplossing gezocht,onze verontschuldigingen daarvoor.
Wij hebben leergeld moeten betalen,en gaan volgend jaar beter doen,en hopen jullie terug te mogen verwelkomen onder betere weersomstandigheden :roll:
Plaats reactie