TT Heusden - Zolder 12/11/06

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Specialeke
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: do 12 mei 2005 15:32
Rijdt met: Specialized 29" Expert Carbon - Crossmax ST - S-works / Xx afmontage - Merida Reacto Cosmic car

TT Heusden - Zolder 12/11/06

Bericht door Specialeke »

Komend weekend gaat er blijkbaar zowel een toertocht door in Heusden alsook in het nabijgelegen Houthalen.

Welke van beiden biedt het meeste variatie en doet een eventuele terril aan?

Groeten
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

Ik zal er zeker zijn : het is altijd een zeer goede organisatie geweest daar in Heusden door de leden vn mountainbike club de Berkenrijders en het pannekoekske achteraf is stilaan een traditie geworden die op sommige plaatsen reeds navolging kreeg ( maar zoals altijd is het origineel beter).
Vermits het hier gaat over de Bloso route, rijdt ik maar één keer per jaar een tocht in Heusden en altijd de deze.
Hoezo
Mountainbiker
Berichten: 424
Lid geworden op: za 05 aug 2006 17:19
Rijdt met: Sandman Hoggar Ti

Bericht door Hoezo »

Leuke toer , eigenlijk voor 90% de bloso route...... Op sommige stukken vrj vettig , maar toch tof voor een goed gemid.
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

Goede organisatie, goede bepijling en bevoorrading.
Parcour vooral bloso, zal niet anders mogen waarschijnlijk.
Toch iets teveel asfalt vond ik, zeker na de bevoorrading.
Een tijdje geleden dat we nog eens modder gezien hebben, al viel het eigenlijk nog wel mee.
Dit is echt een snelheidsparcour, 41 km en een AVS van 26.5, met een cyclocrossfiets kan je hier heel hard gaan, je ziet ze tegenwoordig heel veel, misschien toch ook eens overwegen, 80% van de TT van fietspromo zijn ideaal voor cyclocrossfietsen.
De gratis pannekoek heb ik aan mij voorbij laten gaan, al bij al goed geamuseerd vandaag.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

Wij hebben genoten van de tocht , goede bevoorrading en goed gepijld. De pijlen waren goed zichtbaar na te zijn bijgewerkt.
Zullen volgende keer zeker terugkomen. =D>
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

Iedereen bedankt die er in Heusden bij was. We hebben ongeveer 1000 mensen mogen ontvangen en daar zijn we zeker tevreden mee. Zelf heb ik 's morgen de route gecontroleerd en ondanks de vele regen lag het parcours er goed bij, bevoorrading leek me ook dik in orde, de pannenkoekskes gingen vlot naar binnen en tot nu toe hebben we enkel maar goede commentaren gekregen.
Indien er nog iemand tips of aanmerkingen (goed of slecht) mag je dat zeker nog doen.

Tot op zondag 20 mei 2007 !! De nieuwe datum waarop wij onze zomerrit organiseren !!
Plaats reactie