oostmalle 11 november

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

oostmalle 11 november

Bericht door baggermanneke »

iemand die weet wat ons daar voor ons wielen word geschoven ? :-D
Gebruikersavatar
meatball
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: do 30 mar 2006 20:41
Rijdt met: koga miyata x runner

Bericht door meatball »

meestal een toffe tocht veel offroad met stukjes vaste route lillese bergen
ook een stukje van veldrit parcours sluitingsrit oostmalle,best wel zwaar als het op einde van de tour licht(zo was het vorige keer toch) 8)
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

11-11 OOSTMALLE

Bericht door NERMAL »

:lol: EINDELIJK SLIJK SLIJK EN REGEN ONDERWEG 8) VOOR DE REST EEN SCHOON TOURKE VAN 40 KM :P
Bikerkf
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 09:49
Rijdt met: Trek 8000 XTR - Scatto Helium - Trek 1500 slr
Contacteer:

Bericht door Bikerkf »

mooie tocht, uiteraard zeeeer vlak, met de gekende singletracks van de rode blosotoer van Wechelderzande en ja eindelijk slijk, eindelijk lekker herfstweer. Mooie toertocht om je gemiddelde naar boven te halen
lekkere soep bij de bevoorrading
diegenen die niet gekomen zijn vanwege het slechte weer, hadden ongelijk.
zeer goede afspuitstand (merci aan den brandweer)
fietsiepiets
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 25 aug 2006 11:18
Rijdt met: TREK 6500 Hard tail ALpha Aluminium

oostmalle 1 november

Bericht door fietsiepiets »

Was een mooie tocht met een voor de tijd van het jaar normaal parcours met slijk en zo,zeker als men daar niet al te veel problemen uit maakt,bij droog weer is het wel een snel parcours,de bevoorrading was ok en de rest evenzeer,ik vind het een luxe dat we voor het proper maken van ons mtbke kunnen rekenen op de bereidwillige hulp van de brandweerhulpdiensten.heb mij ook goed kunnen douchen en voor de rest mij goed geamuseerd en er een mooie conditietraining van gemaakt,en daar doen we het toch allemaal voor.Ook is het slim gezien om een bandje te geven aan de deelnemers,niet aleen voor de bevoorrading maar waar ook een noodnummer op voorzien was voor in geval van nood.
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

oostmalle

Bericht door Mr_Proper »

Goed tochtje gereden. Bepijling en bevoorrading waren in orde (proficiat aan de soep bereider)
Wat het weer al kan veranderen op het parcours ... zoveel modder ... het was wel zwaarder dan we gewend zijn.
Had een gevoel dat er minder Mtb-ers aanwezig waren om 8 uur, en heb veel alleen gebold. Ben toch kontent dat ik gereden heb.
Morgen naaar Turnhout, eens kijken wat we hier voorgeschoteld krijgen.
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

Bericht door baggermanneke »

ik heb deze tocht links laten liggen omdat ik vrijdag wist dat er bij ons in wuustwezel een crosswedstrijd was ik met mijne mtb er naar toe en ik stond alleen met een mtb aan de start en ik kan jullie zeggen dat ik wel verschoten ben wat een verschil van wereldtje dit is met die modder kon ik gewoon niet volgen is er nu zo veel verschil dan in een crossfiets en mtb ? de dag ervoor op gaan trainen was droog het ging zeer vlot en vandaag met de regen kon ik de heuveltjes niet op :oops: ik denk dat ik het bij mtb ga houden
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

Klopt :-) Cyclo cross en mtb zijn twee verschillende dingen, ik rijdt op beiden en moet zeggen dat het ondanks de verschillen beiden veel fun is :wink: en in de kempen goed te doen is 8) Als je richting Vlaams Brabant of Ardennen gaat kun je je cyclo beter thuis laten
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Heb den deze ook gebold en het was weeral een leuk "privé" tochtje zoals ik ze noem als er een gespreide inschrijving is tussen 10 en 13u00.

Parcours lag stukske zwaarder dan voorbije weken, maar zo weet je dat het herfst is en de winter voor de deur staat hé :wink:

Mbt het cyclo-cross fiets gebeuren is het idd op SOMMIGE parcours een deftig verschil en rijdt het een stuk aangenamer omdat je al snel met dezelfde kracht 4 à 5 km/uur sneller rijdt, maar als het echt baggeren wordt met slingerende singletracks met de nodige wortel en steen ondergrond, laat het cyclo cross fietske dan maar thuis.
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

Klopt cyclo op single tracks en met boomwortels is niet alles :wink:

Hoe moeten we dat opvatten " cyclo cross fietske " :cry: precies geen goeie ervaring mee..... !!!! :-?
Plaats reactie