05/11/06 Zottegem - Erwetegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
The Coastracers
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 09:23
Rijdt met: Corratec Revolution carbon + S-Works 26 Inch

05/11/06 Zottegem - Erwetegem

Bericht door The Coastracers »

Weten er mtb-ers iets af van de tourtocht in Zottegem morgen zondag 5 november. Er is nog geen reaktie op deze tocht. De moeite om te rijden ?
Ik kom van de kust, dus ongeveer 1 uurtje rijden

Greetz
Kurt
Stumper46
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 04 nov 2006 14:30
Rijdt met: Spezialed

Erwetegem

Bericht door Stumper46 »

Wat vonden jullie van deze toertocht ?

Ik reed de 35 km - Licht heuvelend werd gezegd ( C )

Ik vond het een D waard

Op 1u50 minuten was ik rond
juge
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 10 aug 2006 15:06
Rijdt met: Flanders, Trek 6500

Bericht door juge »

Ik heb de 50 km gereden. Een geluk dat er de voorbije dagen niet te veel regen gevallen was , want op sommige stukken was het nu al ploeteren en aanschuiven, ook aan de bevoorrading aanschuiven. De stukken die voor de 50 km toegevoegd waren meestal asvalt en lussen met het nadeel dat je dan weer de tragere deelnemers voorbij moest die voor een kortere afstand kozen. Al bij al geslaagde tocht en redelijk zwaar door de ondergrond.
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

Deze tocht ook gereden, 13 km van de deur, dus ook heen en terug met de bike. In het begin zeer verwarrend en samen met 10-tallen andere fietsers verloren gereden (ook de mannen van "pervelo") Ergens moet er toch wat verkeerd gegaan zijn in de bepijling. Eens goe vertrokken was het een mooie tocht, welliswaar veel gekende baantjes, maar ook eens uit andere richtingen bepaalde klimmetjes aangesneden (als ik mij niet vergis). Het was op sommige plaatsen even blubberen, maar daar ben je voor of tegen, en ik ben er VOOR! Ik begrijp de "baanjanetten" :roll: dat ze daar ni direct voor te vinden zijn, en dat is dan ook duidelijk te zien aan hun stuurvaardigheid #-o . Enfin de rit mag er zijn voor iedereen, maar ik ga zeker niet klagen. Wat betreft asfalt en beton, ik denk dat die wel eens welkom waren ter recuperatie. In ons groepje zaten goeie bikers en die waren na een modderpartij toch ook eens blij un fiets te kunnen "cleanen" op de tussenstukken. Daar moesten zelfs geen pijltjes hangen ---> volg de modder! Vlot rondgekomen met een finale wind recht op de kop en het laatste venijnige stukje die er altijd tussen zit! (da doe zere menere) :-?
Kortom, een rit om van te s(n)oepen,goeie bevoorrading (halloweensoep,zwarte muizen,pompoensnoepjes enz.) en 1 groot vraagteken....wawasda de 1 ste kilometers?????
Rustig naar huis gereden en met 75 km op de teller en een avs van 20.5 nog van een rustige zondagnamiddag genoten!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

ik heb de 35 km gereden
vond behoorlijk goed af en toe vettige modder stroken :lol:
een beetje bergop bergaf veel afwisseling
juist een opmerking spijtig dat er geen pechdienst was
want iemand zijnen klikpedaal kwam los tijdens de start [-X
die mee was met ons #-o
tot de volgende TT
juge
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 10 aug 2006 15:06
Rijdt met: Flanders, Trek 6500

Bericht door juge »

Op het papiertje ontvangen bij inschrijving stond een gsm-nummer als ik me niet vergis. Waarvoor diende dit nummer. #-o
Gebruikersavatar
pervelo
Pro
Berichten: 141
Lid geworden op: di 18 okt 2005 13:29
Rijdt met: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Bericht door pervelo »

oldy but goldy schreef:Deze tocht ook gereden, 13 km van de deur, dus ook heen en terug met de bike. In het begin zeer verwarrend en samen met 10-tallen andere fietsers verloren gereden (ook de mannen van "pervelo") Ergens moet er toch wat verkeerd gegaan zijn in de bepijling. Eens goe vertrokken was het een mooie tocht, welliswaar veel gekende baantjes, maar ook eens uit andere richtingen bepaalde klimmetjes aangesneden (als ik mij niet vergis). Het was op sommige plaatsen even blubberen, maar daar ben je voor of tegen, en ik ben er VOOR! Ik begrijp de "baanjanetten" :roll: dat ze daar ni direct voor te vinden zijn, en dat is dan ook duidelijk te zien aan hun stuurvaardigheid #-o . Enfin de rit mag er zijn voor iedereen, maar ik ga zeker niet klagen. Wat betreft asfalt en beton, ik denk dat die wel eens welkom waren ter recuperatie. In ons groepje zaten goeie bikers en die waren na een modderpartij toch ook eens blij un fiets te kunnen "cleanen" op de tussenstukken. Daar moesten zelfs geen pijltjes hangen ---> volg de modder! Vlot rondgekomen met een finale wind recht op de kop en het laatste venijnige stukje die er altijd tussen zit! (da doe zere menere) :-?
Kortom, een rit om van te s(n)oepen,goeie bevoorrading (halloweensoep,zwarte muizen,pompoensnoepjes enz.) en 1 groot vraagteken....wawasda de 1 ste kilometers?????
Rustig naar huis gereden en met 75 km op de teller en een avs van 20.5 nog van een rustige zondagnamiddag genoten!
idd,ook verkeerd gereden in het begin-maar een mooie tocht
En heeeel lekkere snoep,ik heb een zakje van 1kg besteld
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

idd,ook verkeerd gereden in het begin-maar een mooie tocht
En heeeel lekkere snoep,ik heb een zakje van 1kg besteld
Allé jongen, en de deur is al zo smal en de winkel zo klein bij "pervelo"!
Ni te veel snoepen hé of der kan daar geen kat meer bij! :lol: :lol:
Plaats reactie