04/11/06 Overpelt

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

04/11/06 Overpelt

Bericht door lucky7 »

Deze staat morgen op het programma,het is al weer een tijdje geleden dat ik daar nog een tt heb gereden.De tochten daar in de geburen zijn altijd de moeite om te rijden.
Gebruikersavatar
speedfreak
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 30 jul 2005 19:20
Rijdt met: cannondale caad5 team marta sl

Bericht door speedfreak »

Ben net terug, weer al een stempeltje erbij, vond het eigenlijk wel wat saai, leuk voor de mensen die hier nog nooit geweest zijn maar als je deze TT al zeker 20 maal gereden hebt is het spannende er toch wel af.
Dus het was eigenlijk voor de stempel, het droge weer en de training.
Heb het wel wat rustiger aan gedaan met de TT van tessenderlo morgen.
Had 45km en een AVS van 23.2km/h.
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

200 meter rechtdoor, 200 meter naar rechts, 200 meter rechtdoor, 200 meter naar links
200 rechtdoor, 200 rechts, 200 rechtdoor, 200 links
enz
enz
... 45 km lang
daarmee is zowat alles gezegd over deze tocht
:-)
ah ja, het was wel heel veel bos en het was goed weer
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Hehe, tis ondertusse al wel duidelijk denkek dat het redelijk saai was. Voor die het nog niet door moeste hebbe, zal ik het ook nog es zegge :P :
Twas dus een redelijk saaie tocht met veel bos maar zo plat as nen biljaar en veel lange rechte stukke.

Toch vond ik 1 ding positief. Op verschillende plaatsen naast het parcour stonden er bordjes met "Noodpunt x" en een gsmnr erop. Ik heb ze niet nodig gehad maar wou het toch even vermelden hier. Het was de eerste keer dat ik zoiets tegengekomen ben.

Bevoorrading was in orde.

Al bij een al een redelijke tocht, alleen spijtig dus van het lage excitement gehalte ;)

Grtz
zondagsrijer
Mountainbiker
Berichten: 315
Lid geworden op: di 15 jun 2004 00:30
Rijdt met: rocky mountain element 950rsl

Bericht door zondagsrijer »

Inderdaad plat en veel rechtendoor, wel goed voor het gemiddelde, 26.1, lang geleden. :-D , dan ook wel goed doorgereden, de laatste 6 km achter ne veldrijder die precies op tijd moest thuis zijn, de laatste 6 km mijn gemiddelde opgetrokken van 25.3 tot 26.1!
Toch een leuke tocht met inderdaad veel bossen.
pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

Wat mij betreft: ik vond het -ondanks de vele rechte stukken- toch een leuke tocht ; het was toch heerlijk rijden in die bossen temidden van de herfstkleuren.
De bepijling kon iets beter en de bevoorrading ook (niet iedereen lust een suikerwafel).
Al bij al heb ik me goed geamuseerd.
Gebruikersavatar
twin
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: vr 17 feb 2006 21:37
Rijdt met: Cube Ltd CC

Bericht door twin »

vandaag ook voor de 45 km gegaan, vond het ,ondanks dat het bekend terrein is, een redelijke tocht.
Vandaag wel slechte een forumlid "Batman" gezien bij de start. :wink:
Plaats reactie