18/11/06 Deerlijk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

18/11/06 Deerlijk

Bericht door kluisken »

Iemand info over deze tocht?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Ik reed deze tocht reeds 2 keer en dat volstaat,veel soeps heeft deze tt niet te bieden.De streek bied nochtans mogelijkheden genoeg.Hij word georganiseerd door wielerploeg KSV Deerlijk en hun doelpubliek is duidelijk de wielertoerist die 's winters de mtb vanonder het stof halen.Als doorwinterde mountainbiker kom je niet aan je trekken op deze tt,voor occasionele mtb'ers en beginners volstaat deze tt wel.Die dag kan ik nie biken,maar moest ik wel kunnen zou ik naar Sint Andries trekken.Deerlijk is nochtans aan mijn achterdeur.Dit zegt genoeg zeker...
briekie
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: za 14 okt 2006 14:15
Rijdt met: sportivo , scram xo ,magura hs33

Bericht door briekie »

Ik heb ook al 2 keer die tocht gereden en heb er niets op aan te merken.
Inderaad redelijk wat stukken verhard in Tiegem en omstreken maar als
ge daar rap genoeg over vlamt kunt ge ook dood aankomen zulle.
Ik ben zeker weer van de partij. 'k Heb in de streek al vtt-tochten
gereden waar men bijna klakkeloos blosoroutes overneemt en dat vind
ik pas zwak ! Over de tocht van Deerlijk kan men dat niet zeggen.
Gebruikersavatar
cloclo
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: ma 30 mei 2005 14:43
Rijdt met: Thompson sub-09 slx disc

Bericht door cloclo »

Veel stapsteentjes ( kerkpaden ),asfalt en enkele krieren in de aanloop doorheen Deerlijk,Vichte,Yvegem naar Tiegem,rond tiegemberg wa hoogtemeters en enkele mooie stroken,dan via Otegem langs stapsteentjes en enkele mooie krieren terug naar deerlijk.Ook redelijk wa asfalt alweer.Zoals ik al zei een ideale tocht voor beginners en winterbikers,minder mooi voor doorwinterde bikers
Gebruikersavatar
baezie
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: di 18 okt 2005 21:38
Rijdt met: scott scale 70
Contacteer:

Bericht door baezie »

Juist terug van Deerlijk en inderdaad was hetzelfde van de vorige jaren ,denk dat de organisatoren voor volgend jaar beter zouden uitkijken voor een paar nieuwe stukken in het veld anders gaan de mensen wegblijven.In 1u50min. was ik er vanaf dat wil genoeg zeggen,maarja kan voor mij geen kwaad dat het niet te lastig was want morgen doe ik een vtt in Torhout.
http://www.bloggen.be/flandriennico/
Gebruikersavatar
pepe tjanne
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 07 okt 2006 16:26
Rijdt met: trek 6500 zx

Bericht door pepe tjanne »

P.P.tjanne en p.p. luc hebben vandaag de tocht gereden in deerlijk en ik moet zeggen mijn billen zijn er nog niet goe van :^o Niet van het klimwerk,maar op zulke tochten ligt de snelheid toch een stuk hoger.Het is toch plezanter dan in je achtertuin te rijden zoals mijn gebuur kluisken,want daar kan je al met de ogen toe rijden door de gewoonte.
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Deze voormiddag den (redelijk veel baene)tocht gereden om de alcohol :roll: :drunk: van deze nacht in Torhout te laten verdampen en ook de beentjes wat los te rijden :wink: om 's namiddags den tocht van Sint Andries te rijden.

Kan "Baeske" zeker bijtreden met zijn opmerking naar de inrichters toe.
Gebruikersavatar
putje
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: za 10 sep 2005 11:32
Rijdt met: CUBE reaction 2006
Contacteer:

Deerlijk

Bericht door putje »

Eerste maal Deerlijk gereden en inderdaad veel op den asfalt gereden met hier en daar een smerig stuk ertussen en redelijk wat op en neer(Tiegem). bevoorrading voorbijgereden ! (niet gezien) dus daar kan ik niks over zeggen.
Pijltjes waren ok en de afspuit was voldoende.
Is een mooi tussendoortje en ik kan er met de fiets naar toe wat meegenomen is.

Foto's : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 181106.htm
Gebruikersavatar
Brozie
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 14:00
Rijdt met: Trek 6700 HS33

Bericht door Brozie »

Ook eerste keer Deerlijk gereden en idd. voor mountainbikers niet zwaar genoeg, maar m'n zoon van 9 jaar meegepakt en we hebben daar maar efkes 30 km afgebold. Hiervoor was het wel een ideaal parcours. Langs deze weg dan ook een PROFICIAT aan mijn dul manneke =D> =D> =D>
Plaats reactie