18/11/06 Muur VTT - Steenhuize

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

MilkSjeik schreef:Verder 2 keer voet aan de grond moeten zetten, ergens tussen start en de Muur omdat voorligger uitwijkt op het moment dat mijn voorwiel naast zijn achterwiel zit.
op die manier zijn al heel veel lelijke ongevallen gebeurd, ook bij profs, die nochtans beter zouden moeten weten (aan i.p.v. in het wiel rijden), onlangs nog met Tom Steels
Gebruikersavatar
duff
Mountainbiker
Berichten: 530
Lid geworden op: wo 15 sep 2004 23:08
Rijdt met: Niner EMD & Sunn Xircuit & Argon 18

Bericht door duff »

=D> =D> wree goede tocht

spijtig genoeg wel op de 40 moeten afgaan ipv 50 door technische mankementen :( maar ja :-D shit happens :wink:

zeeeeer goede bevooradingen en bepijling en bike wash !!

tot volgend jaar 8)
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

ook de 40 gereden vandaag,
de mensen die zeiden dat het ploeteren in de modder zou worden hebben alvast niet gelogen :lol: , sommige stukken waren echt erg, maar uiteindelijk wel overal kunnen doorfietsen, ook de muur op zonder problemen (achterwiel wel lichtjes doorslippen door bladeren) .

bevooradingen waren dik in orde, verschillende soorten koeken, wat fruit, sportdrank en in ruime mate allemaal.

uitpeiling was van hetzelfde niveau , dik in orde .

parcour, ben je niet vies van een slag modder, dan kun je je zeker uitleven !! merendeel is ofroad
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

'k ben vandaag ook afgekomen voor de 50 km, en zoals reeds gezegd, aan modder geen gebrek :-) . voor de rest vond ik dat er nogal redelijk veel asfaltstukken in waren, maar vandaag vond ik dat niet erg want zo 50 km moeten stunten om recht te blijven is een beetje teveel van het goede. Op de muur efkens voet aan de grond moeten zetten wegens ter plaatse blijven patineren door de vele bladeren, maar toch nog terug kunnen vertekken 8). Na een 40 tal kilometer heb ik dan ongewild een modderbad genomen, voorwiel weggeslipt en natuurlijk recht in een plas gevallen. redelijk fris moet ik zeggen #-o .

enige minpuntje: betalen voor de bewaakte fietsparking :-?

totaal 49 km, avg van 22,1
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

tt de muur

Bericht door unitas »

1452 deelnemers
Gebruikersavatar
Redbullbiker
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: do 03 nov 2005 19:26
Rijdt met: Merida WCS Matts Lite S-ram x.9 group.

Bericht door Redbullbiker »

Prachtige organisatie,mooi parcour een pluim voor de seingevers op de gevaarlijke punten.
Een minpuntje de douchen er kwam bij ons geen druppel water uit en daar stonden we zo 15 minuten in ons ....... ge weet wel he mannen.En was juist zo kou door in die regenbui te zitten.

Maar voor de rest geen klagen
Groetjes Gunther =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
MilkSjeik
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: di 30 aug 2005 21:26
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door MilkSjeik »

cyclon schreef:op die manier zijn al heel veel lelijke ongevallen gebeurd, ook bij profs, die nochtans beter zouden moeten weten (aan i.p.v. in het wiel rijden), onlangs nog met Tom Steels
Het was niet duidelijk in mijn uitleg, maar dit was in een beklimming vol met modder. Mijn "snelheid " en tred er helmaal uithalen was geen optie, stond ik vroeg of laat ook helemaal stil. Dus bij het raken van elkaars banden stond ik op welgeteld een halve seconde volledig stil. Mijn voorganger heeft gewoon kunnen doorrijden.
Biketourist
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 13:41
Rijdt met: Made in Taiwan

Bericht door Biketourist »

[/b]
Gebruikersavatar
zone30
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 23:13
Rijdt met: Trek 6700 2004

Bericht door zone30 »

modder, maar genoegd asfalt om te bekomen, prachtige rit, geamusseerd,
goede organisatie, vlotte inschrijving, perfecte bevoorading
de groeten aan tuurke
Gebruikersavatar
fasboy
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 28 mei 2006 13:11
Rijdt met: cannondale rusch sram

Bericht door fasboy »

hoi gasten,zeer mooie tocht gereden :-D bijna alle elementen waren aanwezig,regen,zon,wind en vooral veel modder,wat moet ne mtb meer hen hé :-?
spijtig van de douches die het af en toe wel eens liet afweten #-o
anders goeie organisatie =D> =D>
Plaats reactie