19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ben Kindermans
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:36
Rijdt met: Granville

Bericht door Ben Kindermans »

was echt een zeer geslaagde organisatie,heb mij goed geamuseerd deze morgen
proficiat race to victory team
Gebruikersavatar
kamikeli
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 15:08
Rijdt met: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Bericht door kamikeli »

Nen dikke merci aan alle bikers... Chapeau om met dit slechte weer toch af te zakken naar G'Bergen. Tot gisteren zag het er nog vrij goe uit, maar deze morgend...

Denk da we rond de 362 inschrijvingen hadden. Dus voor een eerste organisatie mogen we -denk ik- nie klagen. We hadden gehoopt op een 500tal, maar het slechte weer zal hierin wel een grote rol hebben gespeeld.

De eerste dagen zullen we de inschrijvingsfiches bekijken, en zien wat we eruit kunnen leren. Ik persoonlijk vond de 50 km een zwaar maar leutig parcour. En het baggeren...'tja...das den ondergrond zeker!! Daar kunnen we helaas weinig aan veranderen.
We hebben vandaag heel veel lijken gezien...

De sfeer aan den Après was dik in orde.
Ook nogmaals dank aan alle medewerkers om dit te verwezelijken.

Tot de volgende organisatie.
Gebruikersavatar
pervelo
Pro
Berichten: 141
Lid geworden op: di 18 okt 2005 13:29
Rijdt met: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Bericht door pervelo »

Aan iedereen die komen rijden is ,merci!!
Morgen en overmorgen gaan we onze evaluatie papiertjes bekijken en terugblikken op onze organisatie.
Alvast zullen we volgend jaar terug onze Race To Victory TT organiseren,en hopen dat jullie terug van de partij zijn.
Ook mijn dank aan iedereen van onze club,leden en familieleden =D> =D> =D>
Gast

Bericht door Gast »

kamikeli schreef:We hebben vandaag heel veel lijken gezien...
Daar was ik er één van. Man heb ik afgezien. Ik weet niet maar 'k was precies niet in vorm. 't Minste dat het bergop ging, geraakte ik gene meter vooruit, en ook in de modder zat ik constant vast. Ik heb er precies een wandeling van gemaakt :oops: Nen total off-day. Na die blonde Leffe begon het wat te beteren... :wink:

In ieder geval de organisatie was heel goed. 't Was nog maar mijn 3de toertocht, maar 't zag er toch allemaal goed uit. De bewegwijzering was goed, ook voor als je met de auto richting start kwam.

Ik heb de 30km gereden. Vond die alleen in het eerste deel te veel over de weg gaan, dus dat bleef nogal vrij kalm, maar het 2de deel was dus loodzwaar.
Gebruikersavatar
bikerLieven
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 27 jan 2005 13:37
Rijdt met: Stumpjumper 2011

Bericht door bikerLieven »

Met acht 2 many bikers aanwezig. Als het niet geregend had aan de start waren we zeker met het dubbele. Volgens buienradar.nl ging het om 9 u 30 stoppen met veel regenen en ’t was nog waar ook.

Aan de start al enorme ambiance: luide muziek, mooie deernes die de inschrijvingstrookjes uitdeelden… Een welgemeende ‘party peopeeele!’ van mijnentwegen rolde er al spontaan uit.

De motivatie was subiet 100%. Het parcours was mega vettig, maar ik hou daar wel van. Zeker nu ik ondersteund word door de Nobby Nics. Nog maar eens bewezen wat een superbanden dit zijn voor zo’n parcours. Met 6 man de 50 km gereden samen met 2 man van de Zeweties. En we hebben genoten. De modder was nog maar net van de fiets gespat op een asfaltstrook of de volgende modderstrook diende zich al aan.

Sommige modderstroken waren nog maar net omgeploegd door een kudde ruiters. Man, man man: sturen was daar niet meer bij. Het eerste uur hadden we nog maar 15 km gereden en maar 100 van de 850 hoogtemeters op de teller. Dat beloofde voor het vervolg.

Slecht enkel keren moeten afstappen , maar ik klaag daar niet over. Dit was een parcours zonder compromissen en zo hoort het ook. Bevoorradingen waren super goed, bepijling was prima.

Den apres was ook prima. Nog 3 Leffes uitgeblazen en tevreden naar huis gekeerd. Was van plan om mij nog mattetaarten te gaan kopen in het centrum maar durfde volledig bemodderd geen bakkerij meer binnen te stappen.

Zeker tot volgend jaar. Een aanrader.

Een opmerkingetje: er was veel verwarring over de te volgen pijltjes met de auto: van in Zottegem hingen er al WBV-VTT pijltjes naar G’bergen maar wij waren niet zeker of we die moesten volgen. Wij dachten dat dit nog-niet weggehaalde pijltjes van de rit van Unitas waren van de dag voordien. Denk dat veel mensen in Steenhuize beland zijn.
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

hier nog zo'n lijk........tot aan de eerste bevoorrading heel goed geamuseerd maar daarna werd het af en toe wat teveel voor een zondags amateurken en zijn arm velooken:roll: na 32 km dan maar langs 't straat binnengereden, kwestie van op tijd binnen te zijn voor den après :wink:
toch ne proficiat voor de prima organisatie! prima after-bike sfeer =D>
btw: dit toerken in drogere zomerse omstandigheden :P :P
met de groeten van de meerbeekse bikers
WaterDr@gon
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: di 04 jan 2005 13:04
Rijdt met: F800 SL

Bericht door WaterDr@gon »

Sorry dat ik jullie tot 16:00 in den draai gehouden heb, Ik beloof volgende keer iets sneller te rijden :-D allezins vond ik het een puike organisatie met een heel leuk parkoer. De afwisselingen met de technische stukken vond ik echt de max en bevoorradingen waren een toonbeeld van hoe bevoorradingen moeten zijn.
Dus van mij een 10/10 op het rapport :lol:

Ik zie jullie volgend jaar terug!!
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

ik heb de 30 km gereden wegens een te laat vertrek :(
vond een mooie tt voor de eerste keer prachtig georganiseerd [-o<
bepijling was prima
in de vlaamse ardennen is het altijd goed =D>
waren meestal goed berijdbare stroken
er was ook een zware afdaling #-o
ik heb er paar zien vallen voor mij #-o
heb uiteindelijk de afdaling rustig gedaan :-?
daarna nog een stevig klimmeke 8)
om zo stilaan de muur te beklimmen
daarna waren mijn fremblokjes op amai :oops: :oops:
ik heb het gelukkig tot een goed einde gebracht :-)
om daarna met prachtige muziek te eindigen 8)
en het was een goede après bike :P
Gebruikersavatar
Giesken
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: do 24 nov 2005 19:41
Rijdt met: Skyde comp, Canyon Grand Canyon
Contacteer:

Bericht door Giesken »

Weldra foto's en filmpje op de site in de rubriek
"Race To Victory Team"
Gebruikersavatar
pervelo
Pro
Berichten: 141
Lid geworden op: di 18 okt 2005 13:29
Rijdt met: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Bericht door pervelo »

Na onze eertste geslaagde TT,gaan we het volgend jaar nog anders aanpakken!!
Pervélo Extreme
Het voorstel:kidstoer,30km,50km en 75km(marathon)
Deze marathon zal dan Pervélo Extreme noemen.
Normaal zal dit doorgaan In September.


Onzen DJ is bij deze al geboekt!!
Plaats reactie