4/11/2006 Bekegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

4/11/2006 Bekegem

Bericht door moviestar »

Iemand een idee welke richting deze tocht uit gaat of waar info vinden?

De brugse bossen zullen er wel in zitten zeker?

greetzzzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Bericht door i-Mac »

Als Beisbroek tijdens deze rit meegenomen wordt, dan gaan er veel verschieten. Op sommige plaatsen zak je 30 cm diep in de modder. Ik ben er gisteren doorgeploeterd, en op een gegeven moment kon ik niet anders dan voet aan grond zetten. Mijn schoen zakte tot boven mijn enkels weg!!!

Als er een fotograaf aanwezig zou zijn, daar moet je zijn om kiekjes te nemen ;-)
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

vanmorgen met de fiets naar Bekegem gereden (15km) en daar samen met Katrien20 de 50km gereden, al bij al een goeie tocht ondanks het vele gebruik van de bloso route uit de streek #-o
Met Katrien20 een gezellige toer gereden aan een goed tempo waar ik haar voor bedank.

op de korte aprés ook nog superfan en komilfo gesproken.

Verslag volgt op onze site.

Greetzzzzzzzzz
moviestar 8)

@Katrien20 ... goed thuis geraakt?
Gebruikersavatar
PR-barberiet
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 14 dec 2005 21:58
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door PR-barberiet »

Juist terug van Bekegem, mooie tocht , wel veel bloso-route erin. Goeie bevoorrading, lekkere boterham met spek !







10 December 2006 Veldtoertocht MTBUW
site : http://www.mtbuw.be
Tombola met als eerste prijs Thompson MTB Trial
Vorig jaar 910 deelnemers !!!
Streek van Gottem, Markegem
BBR-rit
Gebruikersavatar
Z8rijder
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 apr 2005 09:39
Rijdt met: nen blauwen

Bericht door Z8rijder »

goed geamuseerd. parcours ok.
wel tweetal keren verkeerd gereden, maar dat zal wel aan ons geklets liggen.
maar... wie maakte die eieren klaar ? prima recept in elk geval. Merci
tot volgend jaar
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

moviestar schreef: @Katrien20 ... goed thuis geraakt?
Ja hoor! Ik had 76 km op mijn teller... ik zal het morgen voelen zeker in Amougies! :-?

Inderdaad, vanmorgen samen met Moviestar een aangename rit gereden. Voor mensen die de streek niet kennen, moeten de bossen van Brugge zeker bekoord hebben. Voor ons was het overduidelijk het blosotochtje van Jabbeke met meer dan voldoende baan erin. Jammer! :( Gelukkig was er een stralend zonnetje van de partij om onze pijn te verzachten!
Gebruikersavatar
pompier
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: di 02 dec 2003 22:13
Rijdt met: scott rc30

Bericht door pompier »

Jaja,
het is al een tijdje geleden dat ik hier op het forum een bericht naliet maar ik ben er nog.
Vanmorgen naar Bekegem afgezakt.Ik wist dit op geen honderd jaar liggen en ben dan ook verkeerd gereden.Dan maar simpelweg een auto met een mtb erop gevolgd.Auto geparkeerd in een weide waar het uitkijken was voor groene buikmodder.
Aan de start enkele forumleden gezien.
De rit vlot afgehaspeld en bloso of niet voor mij was de rit meer dan in orde.Lekkere stut met spek en ei en enkele wittekes om alles door te spoelen na de rit.
Een heel goede organisatie als je alles bekijkt.Denk maar aan bewaakte fietsparking,ei , ...
Wat vinden jullie trouwens van die fietsparking .Hebben jullie daar vertrouwen in ??

Alvsast tot 3 december te Pittem.
Elbee
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:20
Rijdt met: Specialized Stumpjumper Expert Carbon

Bericht door Elbee »

Vanmiddag ook in Bekegem geweest.
Maar liefst drie keer verkeerd gerede :roll:

Fietsenparking is wel een goed initiatief, het is altijd beter dan gewoon je fiets aan de ingang droppen.
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Deze morgen ook met de fiets naar Bekegem gereden. Af en toe de beentjes wat dichtgeknepen (heel de ochtend met di - a - re /neen geen do -re - mi #-o ). De conditie is duidelijk 'down the drain' (letterlijk). Enfin, toch gestart in Bekegem. Heb nog komilfo gezien bij de inschrijftafel. De motor is vandaag nooit op toeren geraakt. :oops: Wel een stukske meegereden met een groepke krierecrossers en later met een 'man in black' en een 'saxon'-crosser tot ik Superfanneke tegenkwam en een rustgevend praatje kon maken. Oef... #-o De organisatie was kwasie perfect, inschrijving, bepijling, bevoorradingen, ontvangst, fietsbewaking,... alles piekfijn. =D> =D> =D> Ook de bikewash had voldoende slangen, maar wel met weinig druk. Voor de meeste bikers die de streek niet kennen, zal dit best een prima rit wezen, doch ik woon er slechts 7 km vandaan. :wink: Voor mij waren het dus inderdaad goed bekende (bloso) stukken (niks op tegen als er verder ook origineel gewerkt wordt). Die bloso route is inderdaad een hele mooie, maar daar heb je geen toertocht voor nodig. Als je ziet wat Sint-Andries, Oudenburg en Snellegem met de privéstukken kunnen doen, blijf je toch wat op je honger zitten. :-?

Organisatie: 9/10
Bevoorradingen: 9/10
Bepijling: 9/10
Parcours: 5/10
Technische passages: 3/10
Moeilijkheidsgraad: 4/10
Fungehalte: 5/10

Graag tot de volgende!
8)
Gebruikersavatar
kommil foo
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 00:34
Rijdt met: cube

Bericht door kommil foo »

Deze morgen gestart te bekegem met berre corn massacre en zijn pa.De tocht zelf vond ik in het begin goed maar hoe verder we reden hoe meer bloso erin voorkwam voor mij mag er blosoroute inzitten maar ook niet te veel [-X
Bevoorradingen vond ik in orde en bepijling ook bike wash was ook goed alleen vond ik de inschrijving iets minder .
Op het einde nog moviestar superfan en katrien20 gezien en klapke meegedaan :wink:


@katrien20:bedankt voor de boterhammeke met ei het heeft gesmaakt ze

@traxer:ik denk dat onze traxer een intensieve training deed in bekegem hij vloog ons voorbij

@corn massacre:het was leuk jou te leren kennen we gaan nog veel leute hebben tesamen en zeg tegen je pa dat ik zot ben van zijne nieuwe bike prachtige machiene [-o< [-o< [-o<

tot volgende week kommil
Plaats reactie