03/12/06 Brecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

Vandaag ook gekomen voor de langste afstand. Die dus idd geen 65 km bleek te zijn, maar gezien het boksen tegen de wind, was ik daar niet rouwig om. Wat parcours betreft, het eerste stuk was zoals alle tt daar in de buurt maar voor de verandering eens in de andere richting en van het stuk na de 2de bevoorrading door het militair domein had ik toch wat meer verwacht. Zeker na het bordje "welcome to hell". Maar soit, ne mens kan niet alles hebben hé. De bevoorrading was zeker in orde, ruime keuze toch toen wij daar aankwamen. De pijltjes konden wel beter maar we zijn niet verkeerd gereden en dat is al wel eens anders geweest.

onderweg nog efkens nader kennis gemaakt met point 7.

totaal 57 km met avg 23,4
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

Ik begrijp de negatieve reacties ook niet echt...
Ik heb me goed geamuseerd, de wind maakte het extra moeilijk en de organisatie haalt uit de streek wat er uit te halen is. Prima bevoorradingen, afpijling etc.
Als ik na de rit in de "garage" rondkeek en bedacht wie alles daar leegmaakt, stoelen en tafels, tapinstallatie etc binnensleurt. Wie dan achteraf alles nog eens moet opruimen... awel.. chapeau.

Bedankt organisatie (en weergoden) voor de fijne zondagvoormiddag.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

[quote="opeensbe"]Ik begrijp de negatieve reacties ook niet echt...
Ik heb me goed geamuseerd, de wind maakte het extra moeilijk en de organisatie haalt uit de streek wat er uit te halen is. Prima bevoorradingen, afpijling etc.
Als ik na de rit in de "garage" rondkeek en bedacht wie alles daar leegmaakt, stoelen en tafels, tapinstallatie etc binnensleurt. Wie dan achteraf alles nog eens moet opruimen... awel.. chapeau.

Bedankt organisatie (en weergoden) voor de fijne zondagvoormiddag.[/quote]

"voormiddag" daar zeg je het wel, want ik was nog geen 10 min. thuis of het heeft niet meer opgehouden met regenen. :-D
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

TITTYMAN schreef:"voormiddag" daar zeg je het wel, want ik was nog geen 10 min. thuis of het heeft niet meer opgehouden met regenen. :-D
Ja, we hebben echt wel veel geluk gehad met het weer. Ik was ook redelijk vroeg (8u30) vertrokken (voor mijn doen toch). De mensen die laat vertrokken zijn voor de langste afstand zullen wel regen gehad hebben.
stormy
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 31 aug 2006 21:06
Rijdt met: trek

Bericht door stormy »

voor mij was deze tt dik in orde zeker tot volgend jaar en laat de zage mannen maar zagen als ze dan zelf al het werk maar eens doen voor een tocht te organiseren
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

stormy schreef:voor mij was deze tt dik in orde zeker tot volgend jaar en laat de zage mannen maar zagen als ze dan zelf al het werk maar eens doen voor een tocht te organiseren
Groot gelijk. Sommige streken hebben immers weinig te bieden, maar ik vind toch dat er mooie stukken singletrack in zaten. De "saai' stukken kun je daar verwachten vind ik. Men kan moeilijk 40km of meer singletrack vinden daar en zeker geen hoogtemeters.
Ik wissel graag af. Heuvelachtige TT in vl. Brabant, zandcrossen in Lommel en omstreken en snelle tochten in de kempen/antwerpse.
Plaats reactie