04/11/06 TT Middelburg (De Tol)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

04/11/06 TT Middelburg (De Tol)

Bericht door geertje »

Wie komt er allemaal naar de TT in Middelburg. Wij zijn ons in ieder geval aan het organiseren om met een grote delegatie naar onze buren af te komen. :drunk: :drunk:
We zijn van plan om zowat rond 8h30 aan café De Tol te starten voor de 45km.
Wanneer het is zoals de vorige jaren gaat deze TT richting Donk-Sijsele om dan terug te keren naar Maldegem- Ede in Nederland en dan terug naar Middelburg met enkele zware stroken #-o (afhankelijk van het weer deze week) langs de kanalen.
We kijken er naar uit

Groeten

geertje :wink:
Gebruikersavatar
Vuilbek
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 17 jan 2005 21:19
Rijdt met: Trek 6700 (oorspronkelijk dan)
Contacteer:

Bericht door Vuilbek »

Net terug, het eerst en laatste deel van de tocht was wat minder maar het middenstuk maakte veel goed. Ondanks de vele regen van afgelopen week was het parcoers heel goed te doen, zelfs redelijk snel.
Prima tocht, goede bevoorading, goed bepijling etc.

Een pluim voor de mannen van de Tol Middelburg!
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Wij hebben ook deze morgen deze TT gereden. Had de indruk dat het daar eigenlijk niet heel echt druk was. Vindt dat eigenlijk wel jammer, deze toertocht heeft het max uit de streek gehaald en vondt het dan ook een geslaagde mountainbike tocht. Alles was na de vele regen deze week goed bereidbaar. Ik vond dat het strafste eigenlijk opgespaard was tot op het laatst. Dit was volgens mij toch wel het lastigste van gans de TT.
Middelburg bedankt voor een voormiddag amusement, volgend jaar tekenen de St Ritatrappers terug present.
=D> =D>


Groeten

geertje :wink:
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

Schoon ritje met een groot stuk van mijn trainingsparcours erin.

1 keer misreden, een collega biker aan het volgen en een pijltje niet gezien, uiteindelijk teruggekeerd en zo toch een 2 km extra gereden.

Mooie rit goed uitgepijld (was mijn eigen schuld).

proficiat aan de mannen van den tol!
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Baggeraar schreef:Ik vraag me eigenlijk af waarom de toertocht in Middelburg en Knesselare samen vielen. Normaal gezien valt de vtt van den Tol toch altijd een week na die van Knesselare? Waarom nu een week vroeger?
Ja, ik hoorde de organisatie daar ook over klagen, ze hadden nu 570 deelnemers en vorig jaar een 200 meer. 't Zijn natuurlijk twee verschillende bonden die het organiseren he.
Verder vind ik het een mooie ritje, wel elk jaar voor 95 % hetzelfde parcours maar dat deert me niet echt. Voldoende afwisseling tussen bos en veldwegen. In de namiddag was het behoorlijk rustig, eens goed om snel te rijden zonder dat je mensen hoeft te hinderen.
Ik kom in ieder geval volgend jaar terug.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

middelburg den tol

Bericht door sofeurken »

mooi ontspannen ritje gereden,lekker weer,zeeer goe uitgepeild,k vond het redelyk in orde.gem 25.5 ,met den rit heen en terug naar huis maakte da ik toch 72km op de teller had
mtbkris
Mountainbiker
Berichten: 121
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 07:35
Rijdt met: cannondale

Bericht door mtbkris »

Knap tochtje,inderdaad het maximum uit de streek.
Kwas wel verbaasd toen we aankwamen(we hadden maar 40km op de teller).Nochtans de ganse tijd mooi de pijltjes gevolgd(duidelijke bepijling dus).
Middelburg,Donk,Sijsele,Maldegem(bevoorading) over kanaal naar Ede en terug.Nog iemand verkeerd?
Kvraag me nog altijd af waar wij de mist in gingen?Raar maar waar.
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

mtbkris schreef:Knap tochtje,inderdaad het maximum uit de streek.
Kwas wel verbaasd toen we aankwamen(we hadden maar 40km op de teller).Nochtans de ganse tijd mooi de pijltjes gevolgd(duidelijke bepijling dus).
Middelburg,Donk,Sijsele,Maldegem(bevoorading) over kanaal naar Ede en terug.Nog iemand verkeerd?
Kvraag me nog altijd af waar wij de mist in gingen?Raar maar waar.
mbtkris
Ik denk dat ik weet waar je de mist bent ingegaan. Over het kanaal ging de grote toer nog efkens richting St Laureins tot aan de volgende brug.
Wanneer U over het kanaal richting Eede bent gereden hebt U die lus waarschijnlijk gemist.
Bij aankomst thuis had ik 56km op de teller. Ongeveer 10km heen en terug en een TT van 46km

Groeten

geertje :wink:
Plaats reactie