05/11/06 10° Monseré VTT Rumbeke (Roeselare)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

05/11/06 10° Monseré VTT Rumbeke (Roeselare)

Bericht door 2 fast 2 follow »

Op Zondag 05/11/06 de 10° Monseré VTT in Roeselare.

Inschrijving en Start : Zaal "De Hazelt"
Oekenestraat
8800 Rumbeke (Roeselare)

Afstanden : 25 - 38 - 45 km

Prijs : Leden 1,75€ andere 3€
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

@slijkcrosserke
Richting, Roeselare e o natuurlijk tot Passendale.
Zwaarte, ook een beetje afhankelijk van het weer en hoe zwaar je verzet is.
Hoogtemeters, ik denk een goeie 1000-tal niet overdreven.
Veel onverhard, een goeie mix tussen road en off-road.

Greetz

Tot zondag :lol:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

2 fast 2 follow schreef: Hoogtemeters, ik denk een goeie 1000-tal niet overdreven.
't zal wel eerder iets rond de 100 zijn?, tenzij ge continu de Zilverberg op- en afrijdt?
'k Kan spijtig genoeg niet afkomen, 't worden bij mij wellicht de hoogtemeters van Amougies, maar toch veel succes gewenst.
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Voila de verkenning zit erop, alles is perfect doenbaar, hier en daar wat baggeren maar niet overdreven. En met dit mooi najaarszonnetje kan het parcours er alleen maar beter op worden. Het is zeker de moeite om af te zakken naar Rumbeke. Gewijzigd parcours met enkele leuke technische passages.

Gelukkig hoef ik zelf niet te rijden, eerst vanmorgen Bekegem en dan onze rit das genoeg voor deez weekend.

De Jempi Monseré Bikers ontvangen U graag morgen. :lol:

Greetz
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

hoi,
al terug van Rumbeke.Wist wat er voor de wielen ging geschoven worden maar ze hadden toch nog enkele nieuwe stukken dan de vorige jaren. =D> =D> Vroeg vertrokken om aan een redelijk tempo-tje de 45km af te #-o Tocht vond ik best ok =D> Bevoorrading ook (alhoewel ik liever Didier's wijveke er achter had gezien :evil: )Na 1.45u terug aan de afspuitplaats om dan vlug mijn boterhammeke met een Leffeke te nuttigen. =P~ Jammer dat er geen langere après bij zat maar 't kan niet alle week kermis zijn. :wink:
Nog the Furious tegengekomen op 't einde terwijl zij juist vertrokken was.
Weet nu ook dat zotte mol een "mollinneke" is. :lol:
Volgend jaar zoals telkenjare terug op de afspraak maar hopelijk met wat meer tijd.
Gebruikersavatar
Big One
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 15:24
Rijdt met: CUBE

Bericht door Big One »

hey,

juste terug thuis van Rumbeke en 'k moe zeggen, 't was ne mooie tocht. Hier en daar een vettig strookske (waar we al een tijdje op zitten te wachten), wa technische stukken en enkele stroken waar je serieus vollen bak kon draaien. Maar toch zijn er enkele minpuntjes, o.a.: geen leffe-glazen genoeg, maar we konden ons verhelpen maar daarna bleek er ook geen leffe genoeg te zijn, foei foei. De dagverzekering moest ook apart bijbetaald worden bij inschrijving, wat ik heel eigenaardig vind. Vraag gewoon een euro meer voor niet aangeslotenen. Spijtig voor die man die zich had verwond aan het hand en niet wist dat hij niet verzekerd was. Zo'n dingen moeten kunnen vermeden worden. Al bij al zijn we toch tevreden van onze zondagmorgen. En volgende zaterdag iedereen afzakken naar de Raketmantoch in Wervik!!!

@ the fast: ik zag dat je daar ook gezellig in je hoekje zat tijdens den après.
Gebruikersavatar
zwin
Mountainbiker
Berichten: 68
Lid geworden op: za 30 sep 2006 21:57
Rijdt met: Scatto Hellium LX & XT , Scatto Comp full XT,Full Ritchey
Contacteer:

Bericht door zwin »

prachtige tocht, goe benen! in totaal had ik 49 km en gemiddelde van 22.5
jammer van da leffe probleem en van die verzekering(zelf wel geen probleem had)

PS: Big One blijf ke up jon velo zitn, ge moe gie ké ieder weekend in de grond gaan é :bounce: :bounce:
franky the rambo
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 22:29
Rijdt met: jin mi wielen

Bericht door franky the rambo »

mooie tocht, mooi lekker vettig , een paar keer misreden maar toch goedgekomen , veel van de tocht van roeselare ,maar gelijkgesteld aan mountainbike, , gemiddelde van 22.9 en 50.2 km in totaal , dus content van de rit
Gebruikersavatar
piwie
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 28 okt 2006 20:36
Rijdt met: thompson

Bericht door piwie »

een mooie tocht en een snel parcour,vond het zeker eens de moeite in rumbeke,proficiat voor de organisatie =D>
kom volgendjaar zeker terug,had met een man of vier meegereden en hadden een gemiddelde van 23.9
Gebruikersavatar
pomer
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:40
Rijdt met: O2Feel Karma mtb 2019
Contacteer:

Bericht door pomer »

:bounce: wat moet ik zeggen rumbeke is rumbeke niet veel veranderd bij vorige jaren [-X na de tocht auto in en weg na huis :roll: ontgoocheld,ja :oops: Maar kan niet altijd goed zijn he :wink:
49,30 KM----2u45m30sec----avs:17.8 km/u [-o<
Laatst gewijzigd door pomer op zo 05 nov 2006 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie