12/11/2006 WETTEREN

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
obi
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 16 okt 2005 07:22
Rijdt met: flanders

12/11/2006 WETTEREN

Bericht door obi »

hallo bikers
wtc wethra richt in op 12 november 2006
mountainbike-tocht t.v.v. dagcentrum omega (mensen met een handicap) te wetteren dwars door de rozenstreek en omliggende
afstanden 30-50km
vrije start van 8uur tot 12 uur
inschrijving 3 euro massemensesteenweg wetteren
douches en parking voetbalterein standaard wetteren
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

Den dezen zal er ook zijn met een aantal DZM-ers.
Ik rij deze tocht al verschillende jaren en da valt inderdaad mee! Snel parcours, meestal goed berijdbaar, alhoewel in als het terug via Oordegem gaat en we moeten dat stukje Bloso-route doen...daar ligt het wel vettig zulle. Als we van de andere kant komen zoals vorig jaar zullen er zich weer veel verslikken in het valse klimmetje na de afdaling langs de spoorweg! Dit is voor mij meestal de rit die ik beschouw als de eerste winterrit. Waarom??? Enkele jaren geleden reed iker ook naartoe met de fiets en kwam ginder aan met een witte snor, door de aangevroren adem en mist en verkleumde handen en voeten! Daarom.
Een ritje aan te raden en goede voorbereiding op de strandrace van De Panne! Nog eens lekker diep gaan en laag vliegen! Tot zondag!

www.dezwettemaanen.be
obi
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 16 okt 2005 07:22
Rijdt met: flanders

Bericht door obi »

wij zijn juist terug van de uitpeiling en ik moet zeggen dat alles nog goed bereidbaar was wel hier en daar een beetje modder en wa water maar anders was het idiaal

tot morgen :bounce:
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

was een mooie tt =D>
ik heb voor de 48 gekozen
er waren zware stukken bij :oops:
komt ook door de stevige wind :roll:
ook een beetje heuvelend
mag ook wel eens, voor de rest ok [-o<
llubder
Mountainbiker
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 15:43
Rijdt met: Scott Yecora '04

Bericht door llubder »

Heb mij goed geamuseerd, jammer op de laatste km's waren mijn pully's kapot en bijna onmogelijk om door te rijden :evil: maar anders was het leuke tocht.
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

jaja idd leuk tochtje! Goe gevlamd en goe afgezien. Een tochtje dat onderschat werd met de blubber en de strakke wind.
Verslagje op www.dezwettemaanen.be
Gebruikersavatar
bikerLieven
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 27 jan 2005 13:37
Rijdt met: Stumpjumper 2011

Bericht door bikerLieven »

Was inderdaad zoals aangekondigd een zeer mooie tocht. Ze zijn er bij Wetthra terug in geslaagd om de gekende paden op een andere manier aan elkaar te knopen + nog enkele nieuwe stukken oa. een bosje in Impe.

De bevoorrading was *****. Qautre quart van Lotus, koetjesrepen suikerwafels, Twix, Aquarius...

We hebben via de GPS metingen op het stuur nog kunnen constateren dat er 230 hoogtemeters in zaten.

We hebben dit vorig jaar ook geschreven: Deze tocht verdient zeker meer aandacht in het circuit. Aan ons zal het niet liggen: met 40 twee-em-bees aanwezig !!!

PS: Op den aprés ook Joyce Verdonck :roll: gespot ( presentatrische van Kanaal 3 nieuws en nieuw lief van Wim Oosterlinck :( ) en fervent mountainbikster.
Plaats reactie