Stekene 1/11/06

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
avrider
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:46

Stekene 1/11/06

Bericht door avrider »

Vorig jaar meegedaan, mij zeer goed geamuseerd. Dit jaar rij ik terug mee 8)
ANNEKE
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 01 sep 2003 09:56
Rijdt met: Merida 96

Bericht door ANNEKE »

het bosgehalte van Stekene is een heel pak hoger en dat hebben we toch liever. Ik herinner me nog een paar jaar geleden dat ik dood zat op de scheldedijk, die heb ik toen neig verwenst omdat die zolang was. Mijn goesting voor Basel is over. Geef mij maar bos!!!!!!!
Gebruikersavatar
bikerLieven
Mountainbiker
Berichten: 262
Lid geworden op: do 27 jan 2005 13:37
Rijdt met: Stumpjumper 2011

Bericht door bikerLieven »

Wij rijden maar af en toe een ritje van ' De ronde van het waasland' en voor ons was dit vorig jaar één van de beste. Ik herinner mij nog dat we op een bepaald punt meer dan 20 km aan één stuk in het bos en in het veld gereden hebben. Dat heb ik in O. Vl. nog niet veel meegemaakt.

Ik heb toen gezegd: volgend jaar met allerheiligen staan we hier weer!

Eén minpuntje: in de kantine was het bruine abdijbier snel op, moeten overschakelen op de blonde variant, vervolgens op Duvel en daarna op pintjes...

Dus: zet er dit jaar voldoende koel!
Gebruikersavatar
moddrduvel
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 05 jun 2006 13:06
Rijdt met: specialized

Bericht door moddrduvel »

juist terug,fantastische tocht,zeeeeeeeer veel bos en weinig op de weg

snelle luc niet tegengekomen(mss was ik wel sneller :P
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

Ik denk dat hij ni zal gestart zijn. Hij belde mij nog en ging rond 8u30 starten, maar dan goot het water in Zelzate en omstreken.

Het was idd een mooie, wat zeg ik zéér mooie tocht. Doordat ik mijn bril niet ophad 2 x verkeerd gereden en ook nog eens gevallen. Gevolg...krampen in de kuiten, der dachten er al dat ik aan 't sterven was, maar ik lag daar mals in da zand en kon zo de weerspannige spieren terug op zijn plaats laten komen. Ondanks dat toch nog 24.1! Kon beter, maar ben een tevreden old timer! :wink:
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

Kort samengevat: een ronduit prachtige tocht, bijna geen baan moeten doen!
opeensbe
Mountainbiker
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 10 nov 2002 19:28

Bericht door opeensbe »

Ook gereden en ook genoten: heel gevariëerd, goede afpijling, prima bevoorradingen ! tot volgend jaar.
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

onze streek is de mooiste van heel oost-vlaanderen, hier in sint-gillis :-D

vandaag dus ook gereden (ni te rap, gisteren nachttocht gereden) en me niet beklaagd...

weinig asfalt en de paadjes waren zeker de mooiste vd streek ken de bossen als mn broekzak...

weer mss wa minder maar voor de tijd vant jaar mogen we zeker ni klagen, van regen viel het ook best mee maar 3buien ofzo dus geen gezaag van mij, wel voor de eerste bevoorading koude vingers gehad enkel linkse hand...maar da was snel opgelost (is op gepist)

da laatste was dus een mopje he...
Gebruikersavatar
Rode Kogel
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: ma 28 jun 2004 08:21
Rijdt met: Scott 29 pro

Bericht door Rode Kogel »

:evil: een prachtige tocht met 2 bevoorradingen op de 50 km waar je veel keuze had aan fruit en eten! ik ken de paadjes maar hoe ze gedurende de tochtaan elkaar gereden worden! knap bijna geen asfalt en leuk. geen opstoppingen kortom een VOORBEELDtocht!!!
:lol:
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

kan niet meer dan de bikers hier boven bijtreden : SCHITTERENDE tocht ! Mooiste in jaren in de Stekense/Klingse/Sint-Gillis-wase bossen !
Het was bangelijk om als Stekenaar te zien wat de parcourbouwer uit z'n mouw heeft geschud : veel, zeer veel off road (90 % ?), leuke slingerende wegen (niets nieuws voor een Stekenaar, maar zoals Rode Kogel al zei : ze hebben het fantastisch aan elkaar gehangen !), toffe single tracks... allé alles wat leuk is.

En wat zeker leuk was als kenner van de streek, was het feit dat we soms verschillende km's later op 10 à 20 meter na op dezelfde plaats terug voorbijreden (thv garage Van Mieghem en ook nog eens dieper in het waterwin gebied). Prachtig !

Ik zou bijna durven zeggen : volgende jaar hetzelfde of kunnen jullie nog beter ?
Plaats reactie