28/10/06 Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
perico
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 28 dec 2002 20:45
Rijdt met: Bulls 9.80 Full XT
Contacteer:

Bericht door perico »

Ik heb mijn tocht door stomme pech moeten staken na 20 km.
Had lekke achterband, heb mijn binnenband vervagen na 15 km, getast of er niks in mijn buitenband zat.
Na vervanging voelde ik weer een leegloper, nog paar keer bijgeblazen maar geen zin.
Ik heb de baan opgezocht en naar het eindpunt gereden, dik balen was het.
Thuisgekomen voelde ik toch een kleine metaalbraam die door mijn buitenband prikte, hoe zo'n stom iets je voormiddag kan verpesten.

Ik zal morgen Ingelmunster rijden met volle moed.
Ik wil nog die "ene" man die samen met zijn zoontje reed bedanken die me zijn hulp aanbood vanmorgen, het was helaas ook de enige.


Dit blijft voor mij een prachtorganisatie.


mvg.
Gebruikersavatar
geertje
Kerstman
Berichten: 697
Lid geworden op: zo 07 dec 2003 18:24
Rijdt met: Flanders accent

Bericht door geertje »

Wat de hoofdprijs van de tombola betreft kan ik wel vertellen dat het een zekere De Meester (toevallig in het VTI Torhout???) uit de komvest in Brugge =D> =D> is die de mountainbike gewonnen heeft. 'k heb bij deze mss iemand gelukkig gemaakt.

Groeten

geertje :wink:
Gebruikersavatar
putje
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: za 10 sep 2005 11:32
Rijdt met: CUBE reaction 2006
Contacteer:

VTI Torhout Mtb

Bericht door putje »

Met 10 man waren we (kortrijkse-mountainbikers) gisteren aanwezig voor onze jaarlijkse afspraak in Torhout wegens een deftige toertocht zijnde !

Foto's : http://www.kortrijkse-mountainbikers.be ... 281006.htm

See you next year !
Gebruikersavatar
Chiemel
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: za 17 jan 2004 16:35
Rijdt met: Rood operatiemes "handmade in USA", ongeveerde Decathlon mud/beachbike

Bericht door Chiemel »

Zaterdag dus ook gereden.
Gestart rond 14u (iets voor de kortrijkse bikers want k heb ze zien staan aan de start).
Parcours bevatte alles wat je van de streek mag verwachten (wijnendale, warande, spoorwegroute richting ichtegem, stukken vals plat,...).
Vrij stevig doorgereden heel de tijd (26.5 gemiddeld).
Na 2e bevoorrading nog samengereden met een paar gasten van St-Joris. Tegen t einde was door t vele kopwerk in de tegenwind "t vet wat van de soep" en heb ik 2 van hen moeten laten gaan. :(
Al bij al genoten van de tocht: slechts 1 pijltje gemist, 2 bevoorradingen, schappelijke prijs, alle accomodatie ruimschoots aanwezig. Kortom, t was in orde. =D>
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

intel schreef:weet iemand waar de foto's te vinden zijn ?
aub!

http://vtiweb.sint-rembert.be/vtitorhout.html

aanklikken-schoolleven-sport-wielerfeest foto's
Succes!
Plaats reactie