1/11/06 Pijpelheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonie+kevin
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: do 13 apr 2006 20:24
Rijdt met: is my biggest love

1/11/06 Pijpelheide

Bericht door bonie+kevin »

Iemand meer info over deze tt? :roll: Ben hier nog nooit geweest.
K10
Mountainbiker
Berichten: 667
Lid geworden op: za 07 okt 2006 20:07
Rijdt met: speci epic

Bericht door K10 »

Hakkes schreef:Ik kan alleen zeggen dat Pijpelheide in de provincie Antwerpen ligt in niet in Vl- Brabant zoals in de kalender staat vermeld.
Ik denk dat de tocht richting Betekom, Aarschot zal gaan voor zover ik de streek een beetje ken, (kan er ook glad naast zitten).
pijpelheide ligt onder heist o/d berg... nu ben ik even aan t opzoeken geweest wat die tt zou kunnen inhouden en heb een verslagje gevonden van 2003, toen ging die inderdaad via betekom naar langdorp... asfalt, veldwegjes en enkele boswegjes...
misschien moet ik die ook ns gaan uitchecken, pijpelheide 10 min. van mijn deur :bounce:
Gebruikersavatar
Hans78
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 22:23
Rijdt met: Minerva

Bericht door Hans78 »

via betekom naar langdorp... asfalt, veldwegjes en enkele boswegjes...
misschien moet ik die ook ns gaan uitchecken, pijpelheide 10 min. van mijn deur :bounce:[/quote]

van mijn deur 5min (met de fiets) :wink:
Gebruikersavatar
xjfan
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 22 jan 2006 22:28
Rijdt met: Minerva Hurricane/Deore LX/Ritchey Zmax 1.9
Contacteer:

Bericht door xjfan »

bonie+kevin schreef :
Iemand meer info over deze tt? Ben hier nog nooit geweest.
LINK NAAR FLYER
:wink:
Gebruikersavatar
Biker Zjé
Mountainbiker
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 26 jan 2004 21:09
Rijdt met: Speci Epic

Bericht door Biker Zjé »

meatball schreef:ik heb deze tocht 5 jaar geleden gereden en het was toen gene vette :roll:
Vertrekplaats en datum zijn idd dezelfde, maar de organisatie is wel in handen van anderen.
Nu...zo slecht was die tocht, indertijd georganiseerd door de mtb-ers van Van Hout toch niet ?
Je kan natuurlijk geen 1000 hoogtemeters krijgen als je vertrekt vanuit Pijpelheide, maar volgens mijn (kaas met gaten) geheugen gingen we toch ook over Gijmelberg richting de Bosberg ?
Terugkeer was dan via Meetshoven...vorige zondag nog bejubeld in de TT van Betekom. Als mijn informanten correct zijn, is hier echter wel een probleempje en zou buiten het broedseizoen nog slechts 1 TT per maand door Meetshoven mogen bollen. En met de Goorbikerstocht van de zondag nadien nog op het programma...we'll see.... :wink:
Gebruikersavatar
Hans78
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 22:23
Rijdt met: Minerva

Bericht door Hans78 »

Het vertrek ban deze tocht is in "Dopheide" en wordt mede georganiseerd met FC Astrio. Is Fc Astrio het vroegere FC Pijpelheide of ligt dit nog ergens anders?
steven Vl
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 23:01
Rijdt met: Canyon RC

Bericht door steven Vl »

2 woorden: "DIKKE tegenvaller".
Ik ben juist terug. Gelukkig was ik met de fiets naar daar gereden zodat ik tenminste aan 50km kom. Van de 45 km waarvan sprake in de kalender was in de verste verte geen spoor.
Gebruikersavatar
Crash Boom!
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 20:27
Contacteer:

Bericht door Crash Boom! »

inderdaad die tt trok op niks er was enkel een tour van 25km en dan is nog meer dan de helft van die tour asfalt. Bij mijn weten doen ze mountainbiken nog altijd in de bossen.
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Nog nooit zo vroeg terug thuis geweest als vandaag.
Veel valt er niet te zeggen over den toer van 45 km omdat die er niet was. Na 23 km stond ik en met mij vele anderen terug aan het vertrek. Bleek dat men geen vergunning gekregen had om via Aarschot te rijden.
De tocht was plat en plat , wel een heel schone regenboog gezien en vlak daarna de regen en wind gevoeld. Resultaat hiervan was dat ik bij aankomst goe nat was en geen goesting meer had om de kleine nog eens te doen. Bevoorrading was wel in orde en de seingevers hebben mijn dank.
Volgende keer ????

Jaro.
julleke
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 29 nov 2004 23:25
Rijdt met: scott - cube

Bericht door julleke »

Slechte mtb-tocht ooit : toer van 45 bleek slechts 23 km, meer asfalt dan bos of veld, seingevers die mountainbikers doorlaten terwijl ze het verkeer niet stoppen [-X . Mij zien ze daar niet meer.
Plaats reactie