1/11/06 Pijpelheide

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vliegmachine
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 16 jun 2004 12:51
Rijdt met: scott

Bericht door vliegmachine »

in het verleden al mooie tochten georganiseerd in pijpelheide ja zeker !!maar ere wie ere toekomt , was toen wel van de heistse bikers !! en nie van hand in hand baal !
rook te veel naar geldgewin !! als ge nog niet eens te moeite doet om een luske meer te maken in de comisse bossen van begijnendijk waar ge dan wel mocht rijden en waar ge van zelf zeker nog een paar mooie luskes kon meepakken zoals vroeger de heistse bikers dat deden dan komt ge al niet goed over [-X !! plus de volle pot vragen voor een tochtje van amper 25 km en dan nog meestal over asfalt !!!!!! dan zenne nie goe bezig
a propos in de meetshoven mocht ge daar rijden , ik heb er mijn twijfels over , daar ik dacht buiten het broedseizoen nog 1 tocht per maand en daar de X- treme bikers daar al reden en de goorbikers er zondag doorkomen heb ik er mijn twijfels over !!
Gebruikersavatar
bonie+kevin
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: do 13 apr 2006 20:24
Rijdt met: is my biggest love

Bericht door bonie+kevin »

Dit was inderdaad één van of zeg maar de slechtste mtb rit die we tot heden gereden hebben.
De afstand was veel te kort en zoals reeds op het forum vermeld,had men de deelnemers wel op voorhand kunnen verwittigen voor deze korte afstand. #-o
De prijs is duidelijk dezelfde gebleven of niet? :^o
De afspuitplaats, één :evil: hogedruk(lage druk dan nog) was er voorzien.Dit had niets met de afstand te maken maar met de organisatie.
Ik wens deze Heren of Dames volgend jaar véél sukses want zo zullen ze niet veel kandidaten overhouden die s'morgens vroeg willen opstaan om na een uurtje weer thuis te zijn.Allé we hadden tijd genoeg om onze fiets op een deftige manier te poetsen.
Ik denk dus niet dat ze ons volgend jaar mogen terug verwachten,dan zal er serieus wa moete verandere zulle!!!!
Plaats reactie