29/10/06 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Kamikaze-Ian
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 26 dec 2005 17:36
Rijdt met: Pivot Les SL en Pivot Vault V4
Contacteer:

Bericht door Kamikaze-Ian »

Vandaag Oudenaarde gedaan met enkele On2Wheelers (Kluisken, Jacques,+David.,+Turner Guy).

Jodeladinges, een verandering, nl turner guy is no more!! now it is Kamikaze-Ian. Dit zijnde recht gezet.

Voor de rest was deze tocht zoals al vele hebben gezegd gewoon AF!!!

2many bikers, ik die mijn naam waar maakte (de eerste valpartij van jullie organisatie) ben terug actief de schouder is zo goed als hersteld, juist nog een beetje de conditie op peil brengen en we vliegen er terug in.

als eerste na 5 weken afwezigheid was dit een mooie beginner, met een gem van 18,9 vind ik dit niet slecht gezien het parcours en de solo rit. De laatste 5km was echter het scherpe van de snee!!
Safety Jogger Tour 29/10
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 okt 2006 21:37

Bericht door Safety Jogger Tour 29/10 »

Als organisatoren van de Safety Jogger Tour zijn wij heel tevreden dat jullie ons de kans gaven om er samen een schitterende tour van te maken.
De opbrengst van dit event zal integraal geschonken worden aan goede doelen uit eigen streek en binnenkort (begin 2007) uitvoerig in de pers worden bericht.

Binnenkort kan u op onze website www.safetyjoggertour.be de foto's van deze mooie, zonnige dag gratis downloaden (in hoge resolutie) zodat iedereen die kan uitprinten.

Wij hielden bij deze organisatie met veel rekening en hebben vooral veel geleerd van tal van goede MTB Events in de streek.
We zijn een heel boeiende wereld binnen gestapt en dit dankzij jullie als eerste deelnemers.

Wij organiseren verschillende initiatieven voor sociale doelen, en aangezien dit een succes was, is de kans groot dat we een tweede editie zullen organiseren. Dit wordt eind deze week beslist.
Wij zijn eveneens tevreden met de feedback die we op alle forums kunnen lezen. Dit werkt heel motiverend en we leren van de punten waarop we moeten letten om te verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie vertrouwen & hopelijk tot binnenkort,
Het Safety Jogger Mountainbike Event team.
Gebruikersavatar
Kris74
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: za 03 dec 2005 23:26
Rijdt met: Thompson X Ride 29

Bericht door Kris74 »

Kan het ook niet laten om te reageren!!

Super weer, super organisatie, super parcours, super mooie natuur!!!

Bedankt voor die super-dag.

Tot volgend jaar...hopelijk...
Gebruikersavatar
den mountenbiker
Mountainbiker
Berichten: 4603
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 22:44
Rijdt met: Merida matts sport 300

Bericht door den mountenbiker »

Hallo 8)
Ik zou eerst zeggen proficiat aan de organisatie
voor de eerste keer =P~ sjapoo
Het waren vooral
Opvallende pijltjes,goede bevoorrading,
tof parcour veel afwisseling en vooral
de keuze aan de Patersberg en de Koppenberg.Je kon
offroad rijden ofwel op de weg :lol:
ben er toch opgeraakt op die bergskes :oops:
k'heb uiteindelijk voor de weg gekozen
met nen trippel gaat dat toch al wat beter
Ook nog eens nen schuiver gemaakt
in de afdaling
het decor binnen maarja hoort erbij :-? #-o
juist paar braamkes gehad :^o
vooral veel plezier gehad :-D
en ik zou zeggen tot volgend jaar
rudy coolens
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: do 14 sep 2006 20:56
Rijdt met: Moustache 8.5

Praaachtig!!

Bericht door rudy coolens »

Proficiat vrouwen en mannen! Was echt zalig, de langste afstand gereden en door de verkoudheid van mij op het laatste stikkapot, met zo een organisatie ben ik fier van Oudenaarde te zijn!
Gebruikersavatar
kris
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: za 08 feb 2003 14:37
Rijdt met: specialized

Bericht door kris »

Safety Jogger Tour 29/10 schreef:....Binnenkort kan u op onze website www.safetyjoggertour.be de foto's van deze mooie, zonnige dag gratis downloaden (in hoge resolutie) zodat iedereen die kan uitprinten.
....
Ik heb gezien dat er al foto's online staan
http://www.safetyjogger.com/index.php?page=event

Je moet wel een login aanvragen maar bij mij ging dit vlot. =D>

Nog even mijn verslag vermelden
http://www.joybikers.be/index.php?id=20 ... ritverslag

Nog een oproep aan de organisatoren.
Er hangen nog hier en daar pijlen van jullie tocht. Ofwel zijn jullie nog bezig ze weg te halen ofwel zijn jullie er enkele vergeten.
Indien jullie ze vergeten zijn wil ik die wel wegnemen.
We kunnen ze nog gebruiken voor onze TT van volgend jaar. :lol:
Gast

Bericht door Gast »

Deze tocht was echt SUPER!!

Dit weekend heeft zo te zien iedereen een bedankingsbrief ontvangen voor hun deelname aan deze toch ten voordele van sociale doelen.
Dit vond ik wel prachtig.

Net gaan kijken naar hun nieuwe website en ook daar is er een forum beschikbaar: http://www.safetyjoggerclassic.be

Volgend jaar ga ik alvast opnieuw rijden in Oudenaarde.
Plaats reactie