29/10/06 Oudenaarde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

29/10/06 Oudenaarde

Bericht door kluisken »

Iemand info over deze eerste tt?
verkie
Mountainbiker
Berichten: 103
Lid geworden op: za 28 feb 2004 11:48

Bericht door verkie »

Terug een tochtje door de Vlaamse Ardennen. Gesponsord door mijn werkgever. Weet zelf ook niet zoveel, maar als ze iets doen is 't altijd wel in orde. Ik kom dus zeker af. Meer info op hun website: http://www.safetyjoggertour.be/.

mvgr,
cdc
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Traject van het parcours lijkt in grote lijnen hetzelfde te zijn als Melden?
Neemt niet weg dat het volledig andere wegen kunnen en/ of zullen zijn!
De keuze en de variatie van opeenvolging van de wegen lijkt hier dan ook eindeloos groot!
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

Bericht door kluisken »

Jah, ik ga me er al eens op stuk rijden, als ik nog fut heb na Waregem (en mijn maddam me permisie geeft;-)
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op za 17 nov 2007 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

oppersquadra schreef:de ninoovspurters zullen er ook zijn, wegens ingelmuster misschien voor een deel hetzelfde als oostrozebeke
[-XO!oo!! Niet echt hoor! De eerste 25 km zijn totaal anders, elders en volledig nieuw! Dus zeker géén copy van de voorbije (trouwens prachtige) toertocht van Oostrozebeke.
Wat er wel zeker zal inzitten is uiteraard Ooigembos en het crosparcours met al zijn hoogten en laagten, maar daar zal waarschijnlijk wel niemand om rouwen denk ik.
Nog dit, er wordt u voor verterk een gratis koffie aangeboden met gebak + sportdrank!

VTT Ingelmunster zondag 29 oktober 2006
info@brigandsbikers.be
Gebruikersavatar
harrybulldog
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 14:32
Rijdt met: granville

oudenaarde

Bericht door harrybulldog »

tocht ook met de koppenberg
Safety Jogger Tour 29/10
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: di 24 okt 2006 21:37

Bericht door Safety Jogger Tour 29/10 »

Wij hielden rekening met het feit dat een week eerder de Koppenberg-Vtt gereden werd. Om onze deelnemers geen déja-vu gevoel voor te schotelen hebben wij dan ook gezocht naar een alternatief parcours met enkele technische hoogstandjes. Op het einde zit de Koppenberg of een alternatieve route maar onderweg kom je ook veel lekkers tegen, zowel omhoog als naar beneden.

Tot zondag.

De Safety Jogger crew.
Gebruikersavatar
captain crash
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 21 nov 2005 09:36
Rijdt met: stumpjumper comp 08

Bericht door captain crash »

enig idee wat de berijdbaarheid zal zijn van het traject, gezien de regenval van de voorbije & de nog komende dagen?
tuurke
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 14:28

Bericht door tuurke »

Zal er normaal gezien ook zijn, er wordt wel veel regen verwacht (kans op neerslag voor zondag 80 %) hopelijk waait het nog over... [-o<
Plaats reactie