29/10/2006 Pareltocht in Gooik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

29/10/2006 Pareltocht in Gooik

Bericht door Klippel San »

Wie gaat er mee, ik verwacht een pracht van een tocht. Waar ik vorig jaar besefte wat een kattenleven is.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

boh ik vond dat het van zwaartegraad meeviel vorig jaar, redelijk goeien toch en zal wel weer de kesterheide aandoen zoals alle tochten in die streek!!!!
Wel een beetje teleurgesteld dat de toch van vorig jaar dezelfde was als die van het jaar daarvoor maar dan gewoon in andere richting.

Gaan toch afkomen denk ik
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Raffie schreef:met de regenval van vandaag (en wie weet ook voor de rest van de week), zal het parcours loodzwaar zijn mijn gedacht ! #-o
hoe gaan we de Kesterheide deze keer moeten aanpakken ? iemand tips ?
awel met een koppel goei dikke tracteurbanden zeker :lol:
neenee het zal zwaren turf zijn, eerst nog vorige week kurkdroog en bijna geen spatje modder en nu wss verzuipen.
den techniek zal nu wel van pas komen en de bandendruk goed instellen voor de grip ( geen probleem met UST's )

Gizmo 8)
Gebruikersavatar
kosjer
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 03 okt 2004 14:56
Rijdt met: SCOTT SCALE 50

Bericht door kosjer »

vandaag deze TT gereden, en zoals ieder jaar is dat hier steeds pico bello in orde! Volgend jaar ben ik zeer zeker weer van de partij! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
masterbe
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 okt 2006 18:39
Rijdt met: thompson

pareltocht gooik

Bericht door masterbe »

Deze morgen met de auto van Nederhasselt naar Gooik.
Bij het binnenkomen Gooik stuurde men mij al naar de voorziene parking.
Niettegenstaande het vele volk verliep de inschrijving zeer vlotjes.Eventjes
een serieus gezicht bij het vertrek voor de fotoflasch.Nu een gepast wiel zoeken bij een zwette man ,een klapke doen en dan vlammen.Het parcours
lag er schitterend bij.Veel afwisseling en redelijk wat klimwerk.De bevoorading met banaan,koekjes allerlei en aquarius was niet te versmaden.
Nu maar verder biken en genieten van de heerlijke najaarszon.
Bij het binnenkomen op de afspuitplaats verliep alles zeer ordelijk.wellicht te danken ann de vele afspuitslangen.Daarna effen een douche en een frisse pint.
Zo zou het altijd moeten zijn!Proficiat!
Deze tocht was helemaal niet eenzaam.Danke!
results:45 km/av 20km/u/









Helemaal niet eenzaam deze tocht
Gebruikersavatar
Stef PDS
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 07 nov 2005 14:18
Rijdt met: Scott Scale 40
Contacteer:

Bericht door Stef PDS »

Juist terug van de TT in gooik. Prachtige tocht, goede organisatie, meer moet da ni zijn.

Samen gereden met twee PDS bikers en een kolonie gelekes van Valckeniers, en die mannen kunnen doorrijden ze, pff.

Enfin als ik zie wat ik op een jaar aan vooruitgang heb geboekt, mag ik echt niet klagen.

Onderweg ook nog enkele keren Field en Jerommeken (DZM) gezien en op het einde ook nog Thys (DZM) tegengekomen.

Een geslaagde zondagmorgen!

Proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar!
siloske
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 11:44
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door siloske »

De pareltocht gereden en na 93 km (inclusief met fiets naar Gooik en terug) heel tevreden thuisgekomen.
Mooi parcours, uitstekende bepijling, op en neer, uitgebreide bevoorrading. Voor herhaling vatbaar.
Het stukje op crossparcours was wel leuk.
De mannen hebben er werk van gemaakt. Proficiat ! =D>

Tot volgend jaar !
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Catwomen schreef:Catwomen was er ook, heeft er van genoten en de volle 45 km gereden.
voor herhaling vatbaar.
Hier is nog een Wolfken dat genoten heeft tot en met, 45 km gedaan en eindelijk es voldaan geraakt... Bij aankomst thuis had ik 72km, dik in orde. De tocht was om vingers van af te likken. Tot volgend jaar boys and girls natuurlijk.

Friet
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

Na een jaarke afwezigheid ook terug naar Gooik en was verdorie content als ne kleine da ne frisco kreeg :lol: .
Parkeren verliep vlot en het inschrijven idem dito, daar de parkeerplaats een eindeke verder was nog een bewaarplaats voor de tassen dus da was goed gedacht van die mannen.

De rit zelf was ook al dik in orde en ook op de kesterheide natuurlijk in het begin en einde, bij de afdaling van de kesterberg ( van de bloso lus ) was ik iets te enthousiast en efkes misrekend en natuurlijk nen klapband dat vrijwel snel verholpen was.

De rest van de route was al even interresant om te rijden met de kleine smalle baantjes, de afdalingen en klimmen onderwege.

Kortom ik was dolgelukkig om er weer te zijn en daar de fysiek die toch zeer goed bleek te zijn vandaag, C u next year again.

Gizmo 8)
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

dit was voor mij m'n 4de Pareltocht. Aan Eddy Penne en z'n Gooikse companie dit : Boys, jullie hebben ons weer eens kunnen verrassen met een prachtig en zeer gevarieerd parcours
Het enige wat dit jaar ontbrak was de power in m'n benen :cry: man man man, wat heb ik afgezien vandaag ... ondanks een stralende zon is het licht vandaag toch een paar keer uitgegaan ! Bij aankomst thuis had den dezen 66 km op den teller en een gemiddelde van 19,5 km/u.

Nog es dikken proficiat aan de Gooikse Mountainbikers =D> en tot nost jaar
Plaats reactie