28/10/2006 nieuwenhove waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Gisteren ook gereden, idd een mooi tochtje twas voor mij de eerste maar dat ik daar gereden heb anderen jaren steeds naar Oekene geweest. Het is zeker niet tegen gevallen, veel op en af lekker glooiend landschap. Al vond ik het off road gehalte toch wel aan de lage kant. De 3 bev. waren zeker voldoende, bep. was ook goed. De douche konden warmer geweest zijn, maar de boiler kon het volk niet aan zekers.

Stats : 60,3km 2u55min avs 20,6km/u hoogtmeters 544

Greetz
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

verslagje op www.valcke-vanraes.be :wink:
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Vond het ook een mooie tocht met een schitterende organisatie erbij. Maar ik had niet anders verwacht ven een BEL-tocht :-D . De tocht op het gemak gereden met m'n pa en in dat laatste bos nog eens goe doorgetrokken. Tot volgend jaar :-D =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
archie bunker
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: do 04 nov 2004 09:22
Rijdt met: Trek 4900

Bericht door archie bunker »

Prima tocht, maar wat had ge anders gedacht van Nonkie & co.
Glooiend parcours, afgewisseld met enkele lange stukken bos, waarvan heel wat privé stukken.
Als dat geen MTB is dan weet ik het ook niet meer.

Tot volgend jaar, ik zal er zeker weeral bij zijn.
Bartje
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 02:00
Rijdt met: Canyon, Grand Canyon Elite, full XT, XT-schrijfremmen

Bericht door Bartje »

Merci gasten voor de bakken lovende kritiek.
We zijn uitermate content jullie terug ne schone MTB-dag te hebben
voorgeschoteld.

We hebben uit het parcours alles gehaald wat er te halen valt en het begin was misschien wel iets meer road maar ja ... de weide lag dit jaar op het einde hé :wink:
In ieder geval de prikkel is enorm groot om er volgend jaar nog een toerke bij te lappen en stilletjes naar onze 5de editie toe te groeien.
Wie weet wat we dan allemaal zullen bieden :drunk:

Nog ne keer bedankt voor jullie talrijke opkomst. 954 deelnemers dat is na 3 keer organiseren toch niet niets hé ... =D>
Ook bedankt aan de vele medewerkers die zich op een schitterende en vrijwillige manier terug met man en macht hebben ingezet om samen met de hele ploeg er terug een MTB-feest van te maken. DANK U WEL !
=D> =D>
Gebruikersavatar
Sportingboy
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 09 nov 2005 21:32
Rijdt met: TREK 4900

Bericht door Sportingboy »

Bedankt mannen voor de schitterende organisatie!!!!! Was MEER dan dik in orde. Was pas de tweede keer dit seizoen dat ik op de fiets geraakte en moet zeggen dankzij jullie mooie tocht ben ik vast en zeker weer vertrokken voor een lange winter :lol: :lol: :lol: ! Zelfs den apres zijn we vlug weer gewoon. Niet waar nonkie ;););)! Bedankt en tot volgend jaar! Grtz
kichi
Kerstman
Berichten: 32
Lid geworden op: di 02 mei 2006 23:35
Rijdt met: RIDLEY Tiger

Bericht door kichi »

Idd, de moeite geweest om vanuit het verre gedeelte van Oost-Vlaanderen af te komen. Trouwens, kunnen jullie er niet voor zorgen dat je die fluolintjes es kunt uitbesteden aan sommige organisatoren. Daarmee zal het foutrijden bij sommige tochten ook verholpen zijn !! Het valt me ook op dat de meeste (!!!) toertochten in West-Vlaanderen een pak minder hectisch, minder agressief verlopen dan in sommige streken van Oost-Vlaanderen en Antwerpen. Als ze daar zo verder doen, gaan er slachtoffers vallen.
Bartje
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 26 aug 2002 02:00
Rijdt met: Canyon, Grand Canyon Elite, full XT, XT-schrijfremmen

Bericht door Bartje »

kichi schreef:Idd, de moeite geweest om vanuit het verre gedeelte van Oost-Vlaanderen af te komen. Trouwens, kunnen jullie er niet voor zorgen dat je die fluolintjes es kunt uitbesteden aan sommige organisatoren. Daarmee zal het foutrijden bij sommige tochten ook verholpen zijn !!
Beste Kichi,

de fluolintjes zijn een vast item geworden van onze BEL-tochten organisatie. En ondertussen hebben enkele bevriende andere en niet-BEL-organisaties de weg naar de lintjes ook gevonden.
Wij beschouwen deze lintjes als een minimum must voor iedere BEL-tocht.
Het geeft ons een klein beetje meer werk maar het komt vooral de MTB'er ten goede en daar doen we het uiteraard voor. :wink:
rudy coolens
Mountainbiker
Berichten: 296
Lid geworden op: do 14 sep 2006 20:56
Rijdt met: Moustache 8.5

Toffe tocht!

Bericht door rudy coolens »

Alweer een toffe organisatie!! Perfekte bevoorrading(3 op de 60km!)bij leven en welzijn tot volgend jaar!
klietestamper
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 24 nov 2005 19:50
Rijdt met: venturelli

Bericht door klietestamper »

Late reactie op deze toertocht.
Prachtige tocht, uitstekend parcours met een zeer goede bewegwijzering.
Maar toch ook 1 min puntje: ipv de bevoorrading met pater, had ik liever een douche met warm water. :-?
Volgend jaar, als het effen kan, zeker weer van de partij.
Plaats reactie