28/10/2006 nieuwenhove waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Belle schreef:Weet er iemand hoe het parcour erbij ligt? Ligt het slijkerig of valt het nog mee. Wij komen morgen rond 11 u. :roll:
't ligt zekers NIET slijkerig :roll:
Gebruikersavatar
Sportingboy
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: wo 09 nov 2005 21:32
Rijdt met: TREK 4900

Bericht door Sportingboy »

Yow nonkie,we staan klaar te vertrekken met een man of 3. Mijn pa komt ook met enkele mannen van WTC Olympia van Avelgem. We hopen op een mooie tocht maar dat zal zeker geen probleem zijn denk ik. Tot straks.
Gebruikersavatar
Speleers
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 11:42
Rijdt met: Specialized epic expert '07
Contacteer:

Bericht door Speleers »

Ik ben terug van Waregem, ik heb de 45km gereden, het regende een klein beetje waardoor het rijden wel plezant was (dit is trouwens de eerste rit waar ik een beetje vuil was :lol: .

Om eerlijk te zijn, vond ik het stuk naar de eerste bevoorrading nogal veel op de baan.
Maar het stuk achter de eerste bevoorrading, was echt super mooi. Een lange en lastige klim, dan naar die 2 stukskes in privébos, chapeau.

Totaal km: 61,69
Gem: 22,56 km/h
Max: 41,9 km/h

Dankje voor de aangename tocht.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

ook juist terug maar dan van de 60 km die ik afhaspelde met jeffrey van onze club...
Ik vond de tocht persoonlijk mooier dan vorig jaar! Eerst richting Tiegem om den "berg" daar eerst te doen en dan allemaal richting Anzegem en Grijsloke om daar nog wat hoogtemeters op te doen.
Na de tweede bevoorrading aan Bouverie begon het mooiste stuk met Bouvelobos.
Na de laatste"watou"bevoorrading ging het dan richting de "onergewaardeerde" Wortegemse bossen die toch ook wel schitterend zijn!

Chapeau mannen! Na een ietwat mindere periode met jullie club zijn jullie er toch in geslaagd om een magnifieke tocht te organiseren! =D> =D>

Tweede keer dat ik aanwezig was en er komt ongetwijfeld een derde keer!

Bij het vertrekken ook nog Lichterveldenoare, VTT'te en VTTPP'tje tegengekomen die nog moesten starten!


Allez, tot morgen in Middelkerke allemaal!


afstand: 60.2 km
hm: 600 (op de meter...)
avs: 21.1 km/h
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Bericht door Fritsie »

Ik vond het ook een mooie tocht. De streek is prachtig. Ook wanneer je op de kerkwegels fietst, blijf je in een prachtige omgeving. Vooral het heuvelachtig karakter biedt hier een meerwaarde. Het laatste, bosrijke gedeelte was prachtig. Ook de bepijling en de bevoorradingen (drie voor de zestig km) waren zeer goed. Proficiat aan de organisatoren. =D>
De tocht staat reeds genoteerd voor volgend jaar.
Gebruikersavatar
Fredje Kubiek
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 20 dec 2005 22:19
Rijdt met: Granville G-Racer met XT

Bericht door Fredje Kubiek »

Ook net terug van de tocht, om 10.30 gestart voor de 30 km, maardoor rem perikelen, oeps, één remblok ontbrak plots, gezien het golvend parcours nie echt ideaal, ben ik in Anzegem de fietshersteller gaan opzoeken, en toen ik terug parcours vond, bleek ik op het parcours van de 45 km te zitten, dus dit verder afgehaspeld, om mijn conditie bij te stellen vaneigens, er zaten inderdaad mooie stukken in, en bedankt om te verwittigen dat we moesten doseren. Was nodig, zeker na mijn zomerstop, hihi.

Was net te laat op den apres om Rik en Stefaan van de steenbakkers te ontmoeten, Nick, (Rockrider) en Jeffrey waren nog aanwezig. The Beast moest nog starten.

Ook nog Lichterveldenoarke ( den dezen kwam al van oekene met 40 km in zijn benen, chapeau), Moustache en co, Veeteepepeetje en Veeteeteetje gezien die nog moesten starten.

Yo mannen den dezen ziet et wel zitten.
G-love
Mountainbiker
Berichten: 1166
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 14:39

Bericht door G-love »

Ik vond het toch wel wa veel op de baan, maar da zal in deze streek moeilijk anders kunnen zekers.
Het bos maakte veel goed, kortom mooi tochtje maar slechts 50% mtb-gehalte. De bevoorrading was goed en de uitpijling was Super =D> ,
daar kunnen er veel een puntje aan zuigen!
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

Ook terug van de 60 km.Gisteren nog getwijfeld tussen deze en Erwetegem maar vorig jaar was ik hier ook geweest en hier wist ik dus al dat het dik in orde ging zijn.En dat was het ook.Afwisselend parkoer met de nodige hoogtemeters,hoeveel weet ik niet maar dat zal wel meevallen(vooral na vorige week in oudenaarde).
Parkoer werd omgekeerd gereden als vorig jaar dacht ik en dat vond ik wel een goed gedacht zo heb je toch de indruk een volledig nieuw parkoer voorgeschoteld te krijgen.
Bepijling:prima
bevoorrading:prima ( zeker diene laatste ) :drunk:

Tot volgend jaar hé.
piere wiet
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:17
Rijdt met: tuf tuf

Bericht door piere wiet »

proficiat aan de organisatie perfect parcour heeeeeel goeie tussenstops
zeker niks te kort en de worstenbakker was zo bleek hoe komt da.
en aan nonkie de groeten van piere wiet.de oplossind is gevonden .
doe zo voort mannen.
Gebruikersavatar
Jefke85
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: di 17 okt 2006 16:14
Rijdt met: Viper Carbon Lite, XT
Contacteer:

Bericht door Jefke85 »

Deze voormiddag de 60 km gereden met Rock Rider en was echt de moeite. Aangename kennismaking bovendien, Rock Rider :-) Het was een mooi afwisselend parcours, niet overdreven zware stukken. Ondanks de regen deze ochtend was het toch overal goed bereidbaar. Je kan zeggen dat dit wat geluk is en de natuur, al goed en wel, maar toch. Een goede organnisatie haal je er zo uit en deze was zo een. En ja, de St-Bernardus (dat was het toch ez?) smaakte hoor op de laatste controle.

Tot volgend jaar wat mij betreft.
Plaats reactie