28/10/2006 nieuwenhove waregem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

Hoi
vanmorgen ook de 60km afgelegd met Hans (Hanzi) en Peter (cowboy peter) Hans had duidelijk goeie benen =D> vandaag in tegenstelling tot den Peter die soms letterlijk tussen zijne kader zweefde #-o :wink: .
Parcours viel weer reuze mee voor mij;heb graag ne keer een "tutje" bergop waar ge "pellonke" kunt geven. :P
Was inderdaad een goed idee om den tocht in omgekeerde richting te doen. =D>
Prima bevoorradingen;vooral die laatste waar we nog een poging hebben gedaan om het bier allemaal op te drinken zodat VeeTeeTeetje droog zou staan 's namiddags,maar helaas was er geen doen aan;veel te veel bakken. :evil: :drunk: .
Nog een leuk aprètje gehad om dan met 't veloke naar huis te vlammen;kwestie van de beentjes wat los te rijden voor morgen in Middelkerke. :wink: :-)
Gebruikersavatar
BEASTY
Mountainbiker
Berichten: 733
Lid geworden op: za 30 jul 2005 15:01
Rijdt met: ne flanders grinta alu/carbon
Contacteer:

Bericht door BEASTY »

yep,

ja watte als dat gene schone tt was ze, zo moesten er nog zijn.
( klopt dat mannen dat het de zelfden was als vorig jaar maar dan omgekeerd? ) de bevoorrading is top =D> gans de organisatie =D> parcour =D> de braadworsten =D> de gezelligheid =P~.

juist voor dak mij ging inschrijven kwam ik den nick en derjef tegen die al gedaan hadden. Mij vlug ingeschreven en dan ben alleen aan den tt begonnen, tot op de eerste bv daar kom ik ne werkcollega tegen(de rick) en dan we samen vertrokken op naar de tweede bv, maar na een tijdje begon het parcour te zwaar te worden voor de rick en na de tweede vb heb ik hem moeten achter laten, dus was ik weer alleen :( maar ja so be it
dus heb ik mij gefocust op een die voor mij reed totdak um meehad en dan op naar de volgenden zo de rest van den tt afgegaspeld.
Ja ik ben content van mezelf 8) ik had slechter verwacht :wink:

ik zou zeggen tot volgend jaar

avs 20.6
max 55.2
tijd 2:59 uur
km 61.7

gr

THE BEAST
Gebruikersavatar
luckyluc
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: za 01 jan 2005 18:59
Rijdt met: zwarte no name / blauwe orbea

Bericht door luckyluc »

proficiat aan de organisatie, het is zoals derjef het schijft, dat het een goeie organisatie is zie je zo, uitpijling bevoorading alles tip top in orde, en het parcour mocht er ook zijn, de stukken op de weg waren nog lastig genoeg om redelijk uitgeteld aan den aprés te beginnen.
tot volgend jaar
Bavikbiker
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 20:19
Rijdt met: Stumpjumer HT 08

Bericht door Bavikbiker »

Vandaag de 45km gereden. Puik werk van de organisatoren. Gezellige tussenstops. Afwisselend 'glooiend' parcours, met vooral na de 2de bevoorrading prachtig stuk in privébos waar je best wat snelheid kon maken...
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op za 17 nov 2007 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
raketwomanFIE
Mountainbiker
Berichten: 483
Lid geworden op: wo 28 dec 2005 19:11
Rijdt met: SPECIALIZED fsr xc pro disc woman
Contacteer:

Bericht door raketwomanFIE »

ik sluit me aan bij de rest héél mooie tocht zeker voor herhaling vatbaar mooi parkoers héél tof die bosstroken bevoorradingen waren tip top inorde alleen durfden wij ons nie wagen aan da streekbier want ge moest nog een deel kilometers afleggen en wa voor gevolgen ging da hebben ik ben zelf twee keer gevallen eerste keer omda mijne ketting eraf was en ik geraakte nie uit mijn pedalen de tweede keer ne serieuse smak op ne boomwortel toen we plots linksaf moesten maar in de tijd die wij daar wa moesten bekomen gingen er nog enkele de grond in door diezelfde wortel.
Gebruikersavatar
*Steve*
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: di 05 jul 2005 17:59
Rijdt met: Cannondale Flash 29

Bericht door *Steve* »

Yeps, deze middag ook gestart voor de 45. kzag de 60 nie zitten aangezien ik al gewerkt had :roll: .
Eerst en vooral over de tocht zelf. Ik vond hem zeer goed. Vooral dat laatste stuk bos vond ik echt wel genieten :-D . De bepijling was uitstekend =D> . Net zoals de bevoorrading.

Aan de start een collega tegengekomen van mijn werk. Samen mat hem gestart en met maten van hem van de waregemse triathlonclub. Na 10km heb ik ze moeten laten rijden. Nie normaal die gasten :oops: . Dan maar alleen verder gereden. Toen ik rechtover de kerk in Wortegem-Petegem naar beneden reed zag ik mede-steenbakker Wesley aan de kant staan. Zijne maat had een lekke band. Samen maar verder gereden dan.

Op den aprés nog Beast en Rhumboy gezien. Lichterveldenaerke ook gezien die mij even heeft voorgesteld aan vtt'tje en vtpp'tje.
By the way, twas aangenaam kennis te maken :wink: .

Kortom, twas nen gezelligen aprés.( Samen met Wesley den boel gesloten :drunk: )

Nonkie en zijn kompanen hebben prima werk geleverd =D> =D> =D> .

Tot volgend jaar.
Greetz
Steve
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

pro team schreef: Kortom, twas nen gezelligen aprés.( Samen met Wesley den boel gesloten :drunk: )
't Moeten niet altijd dezelfden zijn die tot de laatste man blijven, we hebben na een verdienstelijke poging de eer aan u gelaten. :wink:

Soit, de tocht zelf. Samen met VTT'tje en VTPP'tje (afgeslaan op de 45) de grote tocht gereden, vooral dan in VTT'tjes wiel. :oops: Ik kwam van Oekene met een opwarmertje van 32km in de benen en een redelijk lege maag en dat heeft me waarschijnlijk wel wat parten gespeeld in de vele beklimmingen die we vandaag kregen. Vlotten niet zoals anders. :oops:

Zonder al te veel van deze zeer goede organisatie af te doen, gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat het eerste deel wat te veel baan bevatte. Misschien een vals gevoel, want ik beschouw stapstenen met de beste wil van de wereld niet als offroad en daarmee lag het eerste deel vol! Wel leuk waren de beklimmingen, o.a. die van Tiegemberg die ik voor het eerst - en hopelijk niet het laatst - langs die kant opging (veel leuker dan de afdaling). Na de zeer goede bevoorrading werd het parcours wel steeds beter: leuke offroadstroken, veel op en neer en als slot de Wortegemse bossen.

Tijdens de tocht sloten nog twee mannen en een zoon van één van hen (15j.) aan en ik moet zeggen, er zat wat in dat gastje. Zonder verpinken vloog hij enthousiast over het parcours samen met VTT'tje =D> . Ik was al blij dat ik die andere gasten kon bijhouden (Gelukkig was er daar een lange weide- en veldstrook, mijn favoriete terrein :-D waar ik mijn eer kon redden)

Nog een leuke après met de bikegenoten, pro team en nonkie. Globaal goede tocht met zéééér goede organisatie. =D> (Jammer dat de form er wat uit was) Ik vraag me alleen of waarom er een buitenvenster in de vrouwendouches zat? :wink:
Gebruikersavatar
EDJE
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: za 24 mei 2003 22:27
Rijdt met: THOMPSON

Bericht door EDJE »

Sorry, maar vond dit een flauwe tocht met veel te veel baan. Bosstroken waren ook niet nieuw maar zitten in al de streekTT's. MTB gehalte was zeer laag.
Gebruikersavatar
nonkie
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: do 13 mei 2004 16:45
Rijdt met: flanders

Bericht door nonkie »

aan alle 954 deelnemers ne grote merci =D> =D> =D>
al deze goede reactie's en tevreden bikers is voor ons een stimulans om er volgend jaar mee door te gaan en er weer een mtb-feest van te maken.
ook enkele forum-leden leren kennen. veeteeteetje, veeteepeepeetje,lichterveldenaere,rockrider en derjef het was me een waar genoegen om jullie ontmoeten.
Plaats reactie