11/11/06 TT Wervik

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
konichiwa , petitremi
Kerstman
Berichten: 13
Lid geworden op: di 08 nov 2005 19:37
Rijdt met: Thompson trail 2006,Specialized 2007

Bericht door konichiwa , petitremi »

Het was inderderdaad een zeer mooie =D> =D> tocht, ik heb samen met petitremi'tje de 33km afgefietst,terwijl de papa (blacky) de 75 km fietste.
Het begon met een klein beetje regen (iedereen die daarvoor is thuisgebleven ewel jullie hebben wat gemist!! ),maar wij hebben ons geamuseerd :bounce: :bounce: ,vooral Remi want zelfs door de modder bleef hij toch op de fiets, één maal heeft hij zijn voetje moeten plaatsen en geraakte niet meer op gang waardoor hij 10 meter te voet is moeten gaan.
Het was 's morgens al zeer aangenaam O:) O:) voor onze kleine Remi
want hij ontmoete er zijn grote voorbeeld Filip Meirhaeghe
die direct met onze Remi op de foto wilde en op zijn helm zijn handtekening plaatste.

@Filip, bedankt dat je er was en hopelijk tot binnenkort, we komen zekers
supporteren =D> =D> in Houffalize (2007) voor je, groetjes Remi :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Master K
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 15 jan 2006 18:23
Rijdt met: Trontinette

Bericht door Master K »

man man man

=D>

PERFECT !

=D>

Proficiat!

=D>

En kent ge da verhaal van da manneke me zinne hamer? Awel, normaal komt hij een paar keer langs om klopjes te geven. Gisteren heeft hij me echter in ene keer doodgeklopt!
Gebruikersavatar
westflutn
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 20:24
Rijdt met: Cube Reaction

Bericht door westflutn »

Ben omstreeks 11 uur gestart met pompierke om de 74 km te doen. Heb me heel goed geamuseerd in het Wervikse slijk. Alhoewel ik problemen had met de derailleur na de spoorweg heb ik de tocht toch kunnen afwerken na het nodige afspoelwerk in een plas water. De bevoorradingen waren dik in orde en kwamen voor mij steeds op het gepaste moment.
Ik hoop dat ik volgend jaar kan terugkomen!
grtz
Gebruikersavatar
sean braire
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: ma 18 aug 2003 12:42
Rijdt met: Wilier 401 Xb

Bericht door sean braire »

Inderdaad, iedereen is terecht content met deze organisatie die trouwens al enkele jaren top is.
Akkoord, het was een van de eerste modder-TT's maar het was nog niet ploeteren. Heb met m'n semi-slicks enkel moeite gehad op de track naar de spoorweg, maar toch niet moeten afstappen. Het late startuur zal er ook mee te maken hebben. Bevoorradingen-buffet meer dan voldoende.
Douches en douchetent aan de koude kant maar er bestaat erger.
Ik geef een 9/10.
Gebruikersavatar
the boxer
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: di 20 dec 2005 13:20
Rijdt met: specialized stumpjumper pro 05
Contacteer:

Bericht door the boxer »

Schitterende tocht met overweldigende bevoorradingen.
Heb samen met ne maat de 75 afgehaspeld. Spijtig genoeg iets te laat terug, zodat we gene après meer konden nuttigen (anders zwaaide er wat).
Zullen dit gebrek volgend jaar ruimschoots goedmaken.
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Ben er ook eindelijk geraakt, PC net terug van herstelling. De grote afstand gereden met een bonus van 10 km. Heb een drietal km na de eerste bevoorrading de verkeerde afslag genomen (een kraan was aan het werk en ik zag zo niet welke afslag ik moest nemen #-o #-o .
Vond de tocht zeer goed als ook de bevoorradingen.
Had bij de aankomst 84,62 km op de teller :bounce:
Ik zou zeggen, proficiat aan de organisatie en zeker tot volgend jaar.
Grtzz
Plaats reactie