29/10/2006 - Bierbeek - Meerdaal 2000 TT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

Zoals reeds gezegd: S-C-H-I-T-T-E-R-E-N-D-E tocht!!!
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Aan de bevoorrading wel even opgeschrikt geweest door een woeste vrouw die moord en brand aan het roepen was omdat er enkele bikers op een stukje gazon van haar stonden... man, man, man, man, nie goe bezig da mens. Ze ging de politie bellen en dergelijke, echt triestig... En dan maar optredens en optochten voor verdraagzaamheid organiseren... [-X
Gebruikersavatar
W817
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: vr 28 okt 2005 09:14
Rijdt met: Stevens Haze-ES

Bericht door W817 »

Mooie fotookes, helaas reed ik zeker te snel :wink: want ik sta er helaas niet op... de flits heb ik nochtans wel gezien 8) Volgende keer meer geluk... en inderdaad was echt het hele kleine minpuntje dat de noodoproepbandjes niet zo goed bleen plakken, want die ben ik inderdaad ook kwijtgespeeld. Wat wel fijn was bij eventuele pech onderweg dat er noodnummers op het parcours waren aangebracht en kon je zo makkelijk melden aan de pechverhelpers waar je stond. =D>
Gelukkig niet nodig gehad... tot de volgende. En toch dank aan de fotograaf "schijfrem" het is eens leuk wat foto's te zien van het parcours en de ambiance errond.
Bikegroetjes... :wink:
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

ja, die noodnummers moeten we nu allemaal opkuisen.:roll:
heb trouwens klachten gehoord van bikers die hun drinkbussen weggooiden?
snap dat wel niet goed, wie gooit nu zijn drinken weg?:-?

in naam van de organisatie trouwens allemaal bedankt, ik heb gehoord dat er om 10u al 1200 man aan de kassa gepasseerd was
BartjeV
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: za 02 sep 2006 10:42
Rijdt met: Trek 6500

Bericht door BartjeV »

Was een mooie tocht , heb helaas de 35km gedaan , had niet veel tijd vandaag . Een echt paradijs voor kasei-vreters , maar dat is niet zo mijn ding , voor de rest toch een mooie tocht ! Zal er volgende keer zeker weer bij zijn , maar dan hopelijk voor de grote toer !
Gebruikersavatar
scott racer
Mountainbiker
Berichten: 1639
Lid geworden op: zo 02 nov 2003 11:54
Rijdt met: bolt als ik trap!

Bericht door scott racer »

#-o normaal was dat 1201 man geweest maar ik geraakt ni uit mijne nest :evil:


Dik spijt van nu ik de goede comentaar lees. ](*,)

Dan maar een uur of 2 hier in't bos in de buurt gaan trainen.

#-o Die uurverandering toch hé :wink:
Gebruikersavatar
section_00
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 20:48
Rijdt met: grand canyon 8.0

Bericht door section_00 »

Man man man , ben vandaag met twee vrienden naar de zoete waters gereden om daar de bloso route te gaan doen.
tot we de gele pijlen zagen, dan zijn we die maar gevolgd..

man wat een zalig parcour was dat
en schoon weer! :bounce:

nog eens bedankt aan de vriendelijke organisatoren en de redbull stand die ons iets gegeven hebben.. ook al waren we zwart rijders ;)

kortom: zeker geslaagd!!!!!!! en volgend jaar terug, MET inschrijving ;)
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ga ne keer tegendraads doen...tocht was nie slecht, maar er zooooooo wild over doen #-o . De bloso's ken ik van binnen en van buiten; maar ik ga er vanuit dat ge in meerdaalbos nergens anders moogt rijden (en dat is zeer jammer). Extra lus van 10 km was 1 langgerekte kasseistrook.
Maar soit, t'was goe weer...goeie sfeer onderweg...zeer degelijke bepijling en strategisch geplaatste bevoorradingen.
Veel volk, soms filerijden, maar iedereen (op 1 idioot na, klim savenel ging voor hem nie rap genoeg en begon tegen mij te zeveren: ben dan maar van het goede spoor afgeweken en heb hem in het mulle zand in mijn wiel doen sterven 8) )
K'heb me wel goe geamuseerd. Onderweg grc-mateke peter nog eens tegengekomen (aan bevoorading 2 aan e klap, ik peis met Jo?)

cijferkes: 54,6 km, 473 hoogtemeters, gem 21,8
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

onder het motto 'beter laat dan nooit'...ook mijn fotokes op t'net gesmeten (k'zal wel eens in de leer moeten gaan bij schijfrem :oops: )

http://willydejaegere.fotopic.net/c1126909.html
Plaats reactie