12/11/2006 TURNHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
jacques vb
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 10 okt 2006 11:22
Rijdt met: minerva pantera

12/11/2006 TURNHOUT

Bericht door jacques vb »

vertrek:St-Pietersinstituut, Jubileumlaan , Turnhout
inschrijving: 7u30 - 10u30
afstanden: 28 en 47 km
mtb-toertocht in prachtige omgeving. afwisselend technische, trage en snelle stroken op parcours door en rond natuurgebieden. 98% onverhard !!!
trainingstocht voor diverse profs: oa Ludo Diercksens, Wim Devocht en Tom Boonen zijn al vaak van de partij geweest.
http://www.onzehoop.be
opmerkingen over omloop altijd welkom bij parcoursbouwer: jacques@onzehoop.be
jacques vb
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 10 okt 2006 11:22
Rijdt met: minerva pantera

12/11/06 Turnhout

Bericht door jacques vb »

dan zal ik alvast het parcours beginnen prepareren!!!!! (met stoffer en blik)
by the way dat loopt over Oud-Turnhout, Turnhout en Ravels en is op korte stroken bij vertrek en aankomst na, bijna volledig onverhard en bij dit weer supersnel.... en er zitten enkele leuke technische stroken in.

als je onderweg de ludo, wimmeke of tommeke voorbij ziet vliegen, doe ze dan de groeten van Kato (onze clubbabe)!!!

jacques vb
uw parcoursbouwer van dienst
zombie
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 14:10
Rijdt met: ExtraLite Scandium-Reba-XT-XO

Bericht door zombie »

heb deze tocht al paar keer gereden en ze is erg gevarieerd, zeer weinig asfalt, veel boswegen en heerlijke zandstroken.
ook 3 mooie technische parkoersen...
voor deze streek echt de max !
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

hey

de tocht was de moeite, mooie technische stukken bij het free ride (bmx) parkoer aan het kanaal en op het einde in de liereman.
voor de rest wast stoempen door de modder lek een zot en af en toe wat droog hard zand voor het tempo wat op te drijven :lol:

de oversteken bij drukke banen daar stonden zo van die mannekes met gele fluo vestjes voor de auto 's te doenn stoppen en ons over te laten.
de bevoorrading was genoeg, zo een roos zoet sportdrankje wat banaan, tom bonen soep en suiker wafels.
de afspuitstand was in orde maar wel lange wachttijden vooral in een lekkere plens bui .
maar al bij al geslaagd en heb van de 25 km die ik gedaan heb genoten en ze zien me volgend jaar er wel terug laat ik hopen.

grtz
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

8) net als in oostmalle veel slijk en toch in het bos goed berijdbaar, vandaag op de mtb de 47 gedaan, gisteren op de cyclo en ja das een heel verschil :-) De technische stukken in het begin en het einde waren top :wink: Een dikke proficiat aan de organistatie :-)
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

Turnhout

Bericht door Mr_Proper »

Mooie tocht gereden vandaag.
Prachtige omgeving hier waarin enkele zwaardere stukken te vewerken;
1 minpunt is de afspuitstand. Hier zou ik naar de toekomst toch enkele slangen meer voorzien, er was een te lange wachttijd waardoor men te hard afkoelde, met zulk weer. Wij vinden de tocht zeker voor herhaling vatbaar.
Veel succes verder nog.
jacques vb
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 10 okt 2006 11:22
Rijdt met: minerva pantera

Bericht door jacques vb »

mercie voor de complementen !!!!
sorry voor 't weer. (dat gaan we volgende keer beter proberen te doen)
en we zorgen volgende keer zeker voor meer spuiters!!!
Tot op onze volgende mtb-organisatie op 25 februari 2007: de eindhappening van het winterseizoen 2006-2007 van Wielerbond Vlaanderen.
jacques vb
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: di 10 okt 2006 11:22
Rijdt met: minerva pantera

Bericht door jacques vb »

oh ja, dat was ik nog vergeten te vermelden. Volgende keer (25 februari dus) zal er ook een tussenafstand afgepijld zijn (38km). Het technisch en plezant gedeelte halfweg het 45km parcours zal daar ook in zitten.
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

=D> das cool vond 25 wat weinig en 48 wat veel :oops:
volgende keer is dat op dezelfde locatie (st pieter) :-D
ga er zeker paraat proberen te zijn en hoop dat hem evengoe is of nog beter zelf, maak het er t beste van makker 8)

grtz
Plaats reactie