Ongehoord gedrag

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
eric66
Mountainbiker
Berichten: 171
Lid geworden op: zo 23 aug 2009 19:57
Rijdt met: FOCUS RAVEN MAX PRO 27,5"

Re: Ongehoord gedrag - TT Houthalen 17 oktober 2022

Bericht door eric66 »

Plukte dit van Facebook. Ik was er ook en kan beamen dat er een paar johhny' s waren.
Die vrouw was inderdaad niet blij.

Aan de pippo's die me op de mtb toertocht in Houthalen onderuit hebben gereden...
Ik bike, geniet en probeer ook de moeilijke stukken te doen.
Ik weet dat ik niet snel ben en hou daar rekening mee door de bikers achter mij in het oog te houden en regelmatig opzij te gaan om hen door te laten. Heb ik absoluut geen probleem mee.
Dat jullie met z'n 3 met volle vaart me langs rechts voorbijraceten, zonder seintje te geven, ... niet ok.
Juist voor een kombocht werd ik gepasseerd door 2 van jullie. Nr. 3 reed me in de bocht langs rechts, binnenkant bocht, voorbij maar kon zijn binnenbocht niet behouden waardoor hij mijn bike raakte, we beide ons evenwicht verloren en hij door een zwiep aan zijn fiets te geven me een 2de keer raakte.
Ik ben hard tegen de grond gegaan. Schouder gekneusd, dikke blauwe knie, en bike moest gedepaneerd worden omdat de ketting geblokkeerd was.
Nr 3 bleefcrecht en is doorgereden.
Dat hij nog omkeek maar niet is gestopt, is laf.
2 andere bikers zijn onmiddellijk gestopt om te vragen of alles ok was (bedankt), een andere biker heeft me geholpen om mijn fiets terug ok te krijgen.
Weet je... als je toch zo graag snel wil rijden, vertrek dan als eerste op een toertocht en dan kan je als een zot crossen in de bossen zonder het plezier van anderen af te nemen...
Plaats reactie