14.04.24 - Basècles - La randiôle du Latino Road (HEN)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 14.04.24 - Basècles - La randiôle du Latino Road (HEN)

Bericht door filiep72 »

Wij doen soms wekelijks de Waalse toertochten. Dikke fun en mooie omgeving. Inschrijving in kleine idyllische gemeentjes.
Vriendelijke mensen. Geen strava segmenten nodig op mijn wekelijks ontspanningsmomentje. Sportdrank, gelletjes en bars ook helemaal niet nodig om 55 km te mountainbiken met de makkers. Ik ga om mijn batterijen terug op te laden, niet om totaal uitgeput toe te komen.

Waar organiseer je die tochten wel @zaskar72 ? Ook voor 5 eu? 16000 man is echt wel veel.
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2226
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

Re: 14.04.24 - Basècles - La randiôle du Latino Road (HEN)

Bericht door zaskar72 »

filiep72 schreef: ma 15 apr 2024 12:41 Wij doen soms wekelijks de Waalse toertochten. Dikke fun en mooie omgeving. Inschrijving in kleine idyllische gemeentjes.
Vriendelijke mensen. Geen strava segmenten nodig op mijn wekelijks ontspanningsmomentje. Sportdrank, gelletjes en bars ook helemaal niet nodig om 55 km te mountainbiken met de makkers. Ik ga om mijn batterijen terug op te laden, niet om totaal uitgeput toe te komen.

Waar organiseer je die tochten wel @zaskar72 ? Ook voor 5 eu? 16000 man is echt wel veel.
Ik betaal graag iets meer als ik meer ( dat mag zelfs €20 zijn) service en veiligheid krijg. Ik bedoel buiten een deftige bev ook seingevers, wc's op bev, EHBO en mechanicien op bev, bewaakte fietsparking, kleedkamers en douches, uitgebreide en duidelijke signalisatie,....
Gebruikersavatar
filiep72
Mountainbiker
Berichten: 1985
Lid geworden op: ma 06 okt 2008 13:18
Rijdt met: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: 14.04.24 - Basècles - La randiôle du Latino Road (HEN)

Bericht door filiep72 »

Ik ben al blij dat er iemand een toertocht wil organiseren. De minpuntjes neem ik er gezellig bij. Maar het moet natuurlijk wel plezant blijven. Aan ellendige bepijling hebben we ook niets.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 558
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 14.04.24 - Basècles - La randiôle du Latino Road (HEN)

Bericht door Jumping Jack »

Zo zie je maar dat we soms andere verwachtingen hebben, niets mis mee.
Deze tocht was niets voor zaskar72, en dat is zijn goed recht.

Ik heb zelf bv geen 20 euro over voor sportrepen op een bevoorrading, of, nog erger, een goodiebag (zoals je dat vaak ziet op de lucratieve commerciële gravel-events). Een mooie omgeving, veel off-road en goede signalisatie, daar word ik content van. Al de rest is surplus.
Plaats reactie