16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Zaterdag staat de Slag rond Gavere weer op het programma. Vorig jaar de grote lus gereden, en dat was een mooie rit (richting Koppenbergbos), met een 1200 hm's. Weersverwachting ziet er ook redelijk uit...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Vettige editie. Doorgaans nog goed te berijden, maar toch een tweetal stroken die er eigenlijk uit hadden gemogen (waar je tot aan de naven in het water / slijk stond).

De ondergrond maakte het ook een pak lastiger dan vorig jaar, maar t was plezant! 120km (van thuis uit) en zo’n 1200hm’s laten zich wel voelen zo vroeg op het jaar :-D .
Buffalo mtb
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 09 jun 2006 23:03
Rijdt met: Carraro

Re: 16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Bericht door Buffalo mtb »

Leuke tocht al was er weinig volk te zien op de lus van de 107 km.
Inderdaad een 3 tal extreem modderige stroken die eenvoudig konden vermeden worden.
Bevoorradingen waren in orde met zelfs lekkere stukjes taart aan de vijvers in Oudenaarde.
Thuis gekomen met 127km en dat was goed voor 5u30 fietsplezier =D>
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Bericht door Jumping Jack »

Ik heb ook de ganse tijd alleen gereden, en weinig volk tegengekomen. Jammer, want het is een goeie organisatie. Weinigen bieden nog zo’n afstanden aan… Het kwakkelweer van de laatste tijd zal wss veel mensen afgeschrikt hebben, en een zaterdag is voor sommigen ook minder evident (k zou dat hier ook niet elke week verkocht krijgen).
homy 22
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: vr 21 dec 2012 14:53

Re: 16.03.2024 - OVL - Slag rond Gavere

Bericht door homy 22 »

idd 120km in deze omstandigheden sterk, ik heb de 90 gereden en mijn vrienden 107,
voor mij lag de tocht vettig genoeg, ik heb niet tot mijn naven in modder gezakt, mogelijks had ik een beter spoor,met de wegstukken ertussen was er afwisseling, mocht het rekans baggeren zijn voor die grote afstanden...
wij zijn om 9u30 gestart en hebben volk gezien, niet overdreven maar waren niet alleen.
idd bravo voor de organisatie met lekkere speciale sportkoek, die bv2 just op was... =D>
Plaats reactie