17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Bericht door Den Bees »

Diamond schreef: zo 17 mar 2024 14:16 Dat "grotendeels droog" mag je toch met een paar korrels zout nemen hoor. De 1ste 30km was vettig tot zeer vettig en de laatste 30km waren mooi droog, vooral het stuk richting Zelem enzo.
Maar die "privé" stukken in het begin vd rit waren er beter uit gebleven, die waren zéér vettig en zonder meerwaarde.
Dat vind ik wat overdreven, er waren vettige stukken bij , met wat er afgelopen maanden uit de hemel is gevallen had ik het zelfs erger verwacht , wij hebben ons alvast geamuseerd, tot volgend jaar
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Bericht door _Pe_ »

Ik sluit me aan bij DenBees. Het was niet droog, maar de vettigheid viel goed mee vond ik. Er waren natuurlijk vettige stukken, maar ik vond het vooral zompig. Bollen deed het in elk geval niet en de gemiddelde snelheid was bijgevolg navenant.
De Moosebikers hebben wel een heel mooie TT afgeleverd als je het mij vraagt. Denk dat ze al het mogelijke gedaan hebben om het berijdbaar te krijgen, en dat is hun grotendeels gelukt. Ik ben in elk geval nergens moeten afstappen. Dikke duim voor die mannen (en vrouwen)
kelaas
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: zo 04 jan 2015 14:57

Re: 17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Bericht door kelaas »

Merci manne!
Er is inderdaad met man en Macht gewerkt om alles droog te krijgen. Op sommige stukken is dat helaas onmogelijk. Als er dan nog eens 800 man over rijdt, wordt dat alleen maar erger. Soit goed dat jullie u geamuseerd hebben! Merci voor te komen en tot volgend jaar ! (o)
Gebruikersavatar
BikerJ
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 27 okt 2008 09:15
Rijdt met: Stevens SMC Flight ES White

Re: 17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Bericht door BikerJ »

Proficiat mannen,
Zeer goed hun best gedaan om alles berijdbaar te houden. Links en rechts een paar ommetjes 👍.
Heb me goed geamuseerd. Goed uitgepijld enz..
Nogmaals dikke dank u aan de organisatie om m'n ketting te repareren (was men gerief thuis vergeten) zo kon ik de tocht toch nog uitrijden. 👍👍

Tot volgend jaar.
TimJrs
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 feb 2018 12:46
Rijdt met: Trek Superfly 7, Trek Supercaliber 9.8 XT

Re: 17/03/2024 MOOSEBIKERS TT LUMMEN - STEFAN EVERTS

Bericht door TimJrs »

Het was bij momenten inderdaad ploeteren, maar al bij al toprit, zeker één vd mooiste vh jaar!
Plaats reactie