02/02/2024 Balen Keiheuvel avondtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
GieljanVC
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: zo 22 jan 2017 07:54

02/02/2024 Balen Keiheuvel avondtocht

Bericht door GieljanVC »

Op vrijdag 02/02/2024 organiseert WTC De Spoortrekkers hun 7 avondrit in de bossen van de Keiheuvel.


Afstanden 30 en 40 km
Inschrijven tussen 18u30 en 20u30
VERTREK / AANKOMST EN INSCHRIJVING
Zaal Sint-Jan. Sint-Jansstraat 64,Gerheide 2490 Balen.

Faciliteiten
-ruime bevoorrading
-Afspuit installatie
-Bewaakte fietsenstalling & vestiaire

We hebben aan het parcours weer wat kleine aanpassingen gedaan. Het is zeker de moeite om af te zakken naar de Keiheuvel om ons parcours met de vele mooie singeltracks en zeer mooi bospaden en heidevlaktes te komen ontdekken.

https://www.spoortrekkers.be/contact/

Mvg WTC de spoortrekkers
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 02/02/2024 Balen Keiheuvel avondtocht

Bericht door bietho »

vandaag het parcour afgepijld en de laatste bomen opgeruimd, de vele singletracks liggen er zalig bij, door de vele regen voorafgaand is er bijna nergens los zand waardoor zelfs de moeilijke stukken goed bollen.
Flandrien heeft een mooie voorbeschouwing gemaakt zie link
https://flandrienbe.wordpress.com/2024/ ... -03-02-24/
Gebruikersavatar
_Pe_
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 10 mar 2013 19:28

Re: 02/02/2024 Balen Keiheuvel avondtocht

Bericht door _Pe_ »

Prachtig tochtje btw.. zoals altijd perfect in orde =D> . Vroeger reed ik beide tochten, maar mijn oude knoken laten dat niet meer toe :-D . En aangezien ik liever de nachttocht rijdt heb ik gekozen voor die tocht.
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 02/02/2024 Balen Keiheuvel avondtocht

Bericht door bietho »

bedankt aan de 250 deelnemers.
alhoewel we veel positieve feedback krijgen, wordt het lastig voor ons al club dit event te blijven organiseren, hopelijk vinden we terug de energie en de nodige helpers om de avondtocht volgend jaar opnieuw te kunnen aanbieden.
Plaats reactie