16.12.2023 29ste Permeketocht WTC Jabbeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 521
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 16.12.2023 29ste Permeketocht WTC Jabbeke

Bericht door Witte79 »

Geen probleem 😉
Dominicus
Mountainbiker
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 12 jul 2009 19:44
Rijdt met: FOCUS Black Rider

Re: 16.12.2023 29ste Permeketocht WTC Jabbeke

Bericht door Dominicus »

Deze ochtend gereden, heel erg leuk parcours onder hele goeie omstandigheden. Maar enkel modderstroken die eventueel met een lus over het asfalt vermeden konden worden. Alvast bedankt aan de vele privé eigenaars voor de éénmalige doorgang, deze maken deze VTT wat ze is!

Was wegens andere verplichtingen wel van plan maar de 35km te doen maar de splitsing volledig gemist, geen idee waar deze was. Dan maar de 45km gedaan :)

Goeie organisatie voor een schappelijke prijs en de croque achteraf heeft gesmaakt!

Ine Beyen gespot met camera man aan de bevoorrading bij de school/klooster. Iemand een idee waarom en voor wat dat was?
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Re: 16.12.2023 29ste Permeketocht WTC Jabbeke

Bericht door cowboy peter »

misschien 1 van de beste tochten in west-vlaanderen. Veel offroad die er goed berijdbaar bij lag. De ene baggerstrook die er in zat kon je skippen. Ik heb mij in ieder geval goed geamuseerd.
bart boskanter
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 14 mar 2006 14:04
Rijdt met: Cube Reaction

Re: 16.12.2023 29ste Permeketocht WTC Jabbeke

Bericht door bart boskanter »

Hallo,

Ik ben mijn gps garmin 805 verloren (vermoedelijk) aan de afspuitplaats zaterdagnamiddag rond 16u30.
Iemand van de organisatie iets gevonden? Kan ik hierover iemand contacteren?
P.S. op de achterkant staat mijn voornaam Bart.
Alvast bedankt!
Plaats reactie