23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
filthystew.cc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 21:14

23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door filthystew.cc »

Afbeelding
Vrijdagavond 23 Februari knallen we weer de nacht in op onze derde nightride. Kom crossen door de Klein-Brabantse bossen en maak kennis met, of geniet zoals vorige keer van, al onze troefkaarten. Een start en aankomst op een echt cyclocrossparcours, De lekkerste bevoorrading onderweg, een warme douche voor je lichaam en een koude voor je fiets, Beveiligde fietsparking en de gezelligste aprésbike van heel Lippelo.
Je kan kiezen tussen een rit van 25 of 45 km, De lengte van ons broodje lange worst achteraf is voor iedereen hetzelfde.
Meer info over de voorinschrijving volgt later deze maand maar zet je alvast op aanwezig en nodig al je vrienden uit voor wat nu al het sportevenement van eind februari 2024 zal worden.
Groetjes
Je favoriete outside nightbike club.
xxx

volg ons voor meer info op je favoriete sociale mediakanaal:
www.facebook.com/filthystewcc
www.instagram.com/filthystewcc
filthystew.cc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 21:14

Re: 23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door filthystew.cc »

Nog twee weken te gaan!
filthystew.cc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 21:14

Re: 23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door filthystew.cc »

Nog twee weken tot de hoogmis van de nachtelijke offroad tochten. Naar jaarlijkse gewoonte willen we weer even de meest voorkomende vragen toelichten.

Faq!

Q: Beste vrienden, ik kan niet wachten tot 23 februari en wil me nu al verzekeren van een plekje op jullie heerlijke nachtrit, maar ik kan nergens de link vinden om mij in te schrijven.
A: We begrijpen je enthousiasme maar geen schrik er is genoeg plaats voor iedereen. We werken dit jaar dan ook niet met voorinschrijvingen en voorzien genoeg dames aan de inschrijvingstafel om de start vlot te laten verlopen!

Q: Hoe zit dat nu eigenlijk met die fluo pijlen? Dat is al drie jaar op rij dat we dat zeggen!
A: We hebben je gehoord beste vriend, jammer genoeg zijn fluo pijlen niet zo heel dik bezaaid en ook niet zo goedkoop. We maken elk jaar de afweging en volgens ons weegt de kost niet echt op tegen het extra voordeel. (We zijn ook nog nooit fietsers kwijt gespeeld in de vorige edities.) We houden liever de tocht zo goedkoop en toegankelijk mogelijk voor iedereen.
Wel nieuw dit jaar is dat we aan de vooravond van de tocht een link online zullen zetten op onze facebook pagina (like die shit) met de gpx file van de verschillende afstanden.

Q: Wat is dat daar eigenlijk allemaal want ik snap het niet?
A: Wel, voor de mensen die nog nooit hebben meegedaan, de nightride is een vrijblijvende mountainbike/gravel tocht die doorgaat aan de vooravond van de juniorencross te Lippelo. Je kan vrijblijvend starten tussen 18u en 20u aan de kantine van vvh Lippelo. We bieden verschillende afstanden aan van 25 en 45km en een kidstocht van 8km.

Q: Dat is dan in den donkere?
A: Ja dat klopt, we starten op het mooi verlichte crossparcours maar de overige kilometers lopen door donkere bossen en over maanverlichte weidepaadjes. Zorg dus zeker voor voldoende verlichting op je fiets. Als je het niet voor jezelf doet, doe het dan voor je eenzaamheid.

Q: Moeten wij dan vuil en hongerig terug naar huis achteraf?
A: Dat is een keuze die je zelf kan maken maar aan ons zal het niet gelegen hebben. Aan de finish zijn er voldoende douches voor zowel je fiets als je lichaam. En ook de binnenkant zijn we niet vergeten. Onze nu al legendarische broodjes lange worst zijn ook weer van de partij en de vaten bier en cola zero staan ook al klaar! Zodat je proper en voldaan terug huiswaarts kan keren.

Q: Mag ik nog iets vragen?
A: Tuurlijk mijn beste vriend! Al je andere vragen stuur je maar door via het sociale mediakanaal dat jouw voorkeur geniet en wij doen ons best om zo snel en volledig mogelijk een antwoord te formuleren!

Tot vrijdag de 23ste!
Je Filthy Stew cc nightride crew!
filthystew.cc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 21:14

Re: 23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door filthystew.cc »

We geven een mooi fietsarrangement weg op onze instagrampagina.
Fietsen, eten en drinken, wat wil een mens nog meer?
Meedoen kan via https://www.instagram.com/p/C3QepBwMsa2/
Veel succes!
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door DDT-STAS »

Zal traditioneel onze eerste avond TT vh jaar worden :-D
Wel benieuwd naar het parcour dit jaar..vorig jaar was het hier en daar wa 'stoempen'
en heb de indruk dat er nu nog een beetje meer nattigheid is gevallen :-k
Zit het 'beekje' in Londerzeel er opnieuw bij?
filthystew.cc
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 21:14

Re: 23/02/2024 3rd Filthystew.cc Nightride Lippelo

Bericht door filthystew.cc »

Het ligt niet droog, laten we het daarop houden :-D .
Maar we zijn wel helemaal klaar om er weer een topavond van te maken!
Plaats reactie