22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Bericht door koppigaard »

@joverowa. Mss verkeerd woordgebruik. Ik wou eigenlijk zeggen... wij, een groepje 70'ers, vroegen ons gewoon af hoeveel leeftijdsgenoten zich nog inschrijven op een toertocht. Toen we de zaal overschouwden leekt dat maar een 'marginaal' aantal, waarschijnlijk om evidente redenen, en prezen ons gelukkig dit nog te kunnen. en vna het een kwam jhet ander zoals kan de club het aantal +65'ers filtyeren uit de inschrijvingen. en dat bleek volges de Phile een haast onmogelijke taak. M
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Bericht door LuckyIron »

hey Phille, is er ook een "normale" link naar jullie parkoersen? (dus geen qr-code) :wink:
Gebruikersavatar
phille
Mountainbiker
Berichten: 2003
Lid geworden op: do 01 jan 1970 02:00
Rijdt met: Bravo met het nieuwe forum !
Contacteer:

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Bericht door phille »

de QR werkt zelfs niet wanneer je meerdere tracks in 1 GPX steekt, ... dit jaar is een goede leerschool geweest op gebied van online inschrijvingen :-)

Mogelijk gaan we volgend jaar werken met voorinschrijvingen, er zijn mensen die daar naar vragen en het lijkt me een goed idee ook

hier is de file, ook op de site te vinden (en was ook al op facebook gepubliceerd)
Dannes xc
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 04 aug 2004 20:38
Rijdt met: SS

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Bericht door Dannes xc »

Gekozen voor de lange gravelafstand.
Start van de graveltoer had misschien met een bord aangegeven mogen worden, daar mijn gps die niet vond, voor de rest alles prima in orde.. volgende editie ben ik er weer..👍
Gebruikersavatar
Joverowa
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 24 jun 2020 09:23
Rijdt met: een Canyon!!!

Re: 22.10.2923 [VlB] 23ste ZoeNK Toertocht (+gravel)

Bericht door Joverowa »

Als je dat maar weet! Er zullen er niet veel meer zijn op die leeftijd die het nog kunnen.
Mijn buurman is een ex wielrenner en die is ondertussen in de 90. Elke 2 dagen springt die zijn fiets (race of MTB) op om zijn toerke te gaan doen. En geen elektrische hé!
Zalig op die leeftijd?

Geniet er nog ten volle van!
koppigaard schreef: ma 23 okt 2023 19:17 Toen we de zaal overschouwden leekt dat maar een 'marginaal' aantal, waarschijnlijk om evidente redenen, en prezen ons gelukkig dit nog te kunnen.
Plaats reactie