28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 26&27 augustus Kruisem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
dderuyte
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 06 sep 2007 07:59
Rijdt met: thompson

28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 26&27 augustus Kruisem

Bericht door dderuyte »

Sportvrienden, wij zijn er terug klaar voor en verwachten jullie zaterdag en/of zondag, wij hebben terug meer dan 30 privéstukken met als klappers Lozerbos en het kasteelpark voor u voorzien!
Ruime bevoorradingen, sanitair voor dames en heren, douches, een lekkere Ename en een gratis braadworst, dit is wat je mag verwachten!
Wie on line inschrijft start aan de voordeligste prijs en heeft weinig of geen administratie meer de dag zelf.
See you!
Laatst gewijzigd door dderuyte op di 22 aug 2023 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
WTC Lozer
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: wo 14 aug 2019 11:38

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 27&28 augustus Kruisem

Bericht door WTC Lozer »

ONLINE INSCHRIJVING VTT LOZERBOS

++++ https://www.vbr-vlaanderen.be/voorinsch ... pagina.php ++++

Bespaar hiermee €2 op de toegangsprijs
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 27&28 augustus Kruisem

Bericht door Marcus3 »

Vreemd voorinschrijving is 6,25 euro terwijl de aankondiging er ter plaatse maar 5 euro moet betaald worden. https://mountainbike.be/toertochten/202 ... zerbos-mtb. Niet dat ik over 1,25 euro ga vallen, maar best jullie info op deze website aanpassen.
Het is denk ik ook 26 en 27 augustus.
dderuyte
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 06 sep 2007 07:59
Rijdt met: thompson

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 27&28 augustus Kruisem

Bericht door dderuyte »

Marcus3 schreef: di 22 aug 2023 09:11 Vreemd voorinschrijving is 6,25 euro terwijl de aankondiging er ter plaatse maar 5 euro moet betaald worden. https://mountainbike.be/toertochten/202 ... zerbos-mtb. Niet dat ik over 1,25 euro ga vallen, maar best jullie info op deze website aanpassen.
Het is denk ik ook 26 en 27 augustus.
Beste bedankt voor uw opmerkzaamheid, uiteraard 26&27, wat betreft voorinschrijving is deze inderdaad 6,25 ter plaatse betaal je 7,5, is een zetduiveltje, je kan geen on line prijzen ingeven...
homy 22
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 21 dec 2012 14:53

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 26&27 augustus Kruisem

Bericht door homy 22 »

deze vtt vanmorgen gereden ca 75km 455hm,
ze blijven grootdeels net niet tot oudenaarde, eerder groot kruisem/mullen/wortegem/...
de ondergrond viel goed mee na de regen van de afgelopen dagen,
er zitten afgereden velden tussen die nog steeds redelijk te bereiden vallen, verder nog wegels bijgezocht en gemaakt,
zoals we vtt lozer kennen, in de prijs inbegrepen zit een bbq worst na afgifte inschrijvingsbandje :bounce:
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 783
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 27&28 augustus Kruisem

Bericht door Den Bees »

dderuyte schreef: di 22 aug 2023 20:59
Marcus3 schreef: di 22 aug 2023 09:11 Vreemd voorinschrijving is 6,25 euro terwijl de aankondiging er ter plaatse maar 5 euro moet betaald worden. https://mountainbike.be/toertochten/202 ... zerbos-mtb. Niet dat ik over 1,25 euro ga vallen, maar best jullie info op deze website aanpassen.
Het is denk ik ook 26 en 27 augustus.
Beste bedankt voor uw opmerkzaamheid, uiteraard 26&27, wat betreft voorinschrijving is deze inderdaad 6,25 ter plaatse betaal je 7,5, is een zetduiveltje, je kan geen on line prijzen ingeven...
Wederom een zetduiveltje , het was 8€ ter plaatse #-o
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 566
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 28 ste Lozerbos cyclo-&veldtoertocht 26&27 augustus Kruisem

Bericht door Jumping Jack »

Deze morgen thuis vertrokken met de fiets en na een vlotte inschrijving begonnen aan de 70km. De gekende passages over de akkers, afgewisseld met rustige veldwegen, hier en daar wat singles en vele paden met grasdallen... Het lag er allemaal eigenlijk verrassend droog en proper bij en ook tijdens de rit waren de weergoden gunstig gezind (o) . De wind zorgde bij momenten voor wat extra uitdaging.

Na de worst terug op de fiets voor de rit naar huis, en dan toch nog wat gedruppel op mijne kop gekregen (al stelde het al bij al weinig voor). Na 110km voldaan thuis gekomen.

Merci voor de fijne organisatie!
Plaats reactie