13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door mongske »

Voor de vermoedelijk 24ste editie van Hoebelbike hebben we terug 3 nieuwe parkoersen uitgetekend. 22 32 en 54km met 180 , 250 en 470 hm en zoveel mogelijk offroad natuurlijk. De startplaats is in de hoeve Keymolen, Konijnestraat , waar de Hoebelfeesten dat weekend voor kermis zorgen. Parking en afterbike in de boomgaard. Inschrijven kan tussen 7h30 (om de grootste hitte te ontlopen 8) en 10h30 voor slechts 5€ cash. Onderweg gaan we door heel wat holle wegen, langs een watermolen, mast van 300mhoog en Pajotse landschappen tegen de Brussels skyline. Welkom!!!
driekes
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 07 nov 2006 21:31
Rijdt met: GRANVILLE PULSE 2.0

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door driekes »

Dag Mong. Ik zal er zijn. Om daarna te proeven van de streekbieren.
driekes
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: di 07 nov 2006 21:31
Rijdt met: GRANVILLE PULSE 2.0

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door driekes »

Het weer ziet er eindelijk weer eens goed uit. We gaan slicks kunnen opleggen.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door patje2 »

Al vele jaren een trouwe deelnemer hier
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door DDT-STAS »

slicks was toch een zeer positieve gedachte #-o
Genoten vd tocht, met hier en daar wat modder..
Met een goed gevoel huiswaarts gekeerd.
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door mongske »

Bedankt aan de 464 deelnemers, onze medewerkers en de weergoden. Tot volgend jaar!
dirkpatteeuw
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 30 jul 2016 08:52

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door dirkpatteeuw »

dag Organisatoren, wij kwamen uit het verre Aalter, om eens het Pajottenland onder de wielen te voelen, en zijn blij dat we jullie mooie rit mochten rijden, weliswaar dit jaar met wat minder aangename modderstroken. Dit was onze 5de editie, denk ik. Wij hadden een aangename herinnering aan jullie après, maar nu niet meer. De zachte en leuke muziek en de plek onder de bomen bevalt ons nog altijd evenzeer. Maar jullie prijzen voor een drankkaart, 22 euro, alstublieft, waar gaan we naartoe? 4,4 euro voor jullie genietbaar hoebelbierke, 25 cl in een plastic bekertje, half gevuld en geserveerd door een ongeïnteresseerd persoon, wat een overdrijving. Dat zal niet blijven duren. De witte pens uit Brabant kwam zeker niet van uw traiteur sponsor, want vlees was daar niet in te bespeuren. Ook zoiets als 4 vakjes, hetzij 4.4 euro per stuk. Voor onze 22 euro kregen dus wij 3 halfvolle pintjes (allez, neem nog 3/4) en 2 broodjes met een witte plofworst ertussen. Neenee, niet goed bezig, mannekes. En vrouwkes achter de toog, die stonden mij vriendelijker aan te kijken dan de serveerder, maar ik zag veel te veel dollartekens in hun ogen. Werk op de plank; ook voor de Kärcher, die voortdurend uitvielen wegens geen stroom genoeg. Als ik daar niets over lees, vooraleer volgende editie van start gaat, dan komen wij niet meer. Spijtig.
mongske
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 06 aug 2007 22:41
Rijdt met: van nicholas

Re: 13.08.23 Hoebelbike Vlezenbeek Vl-Br

Bericht door mongske »

Dag Dirk,
bedankt voor jouw deelname en ook om de moeite te doen jouw ervaringen te delen.
Ik heb jouw opmerkingen doorgestuurd naar de Hoebelfeesten die het logistieke gedeelte van onze organisatie voor hun rekening nemen , als onderdeel van een gans feestprogramma waar de infrastructuur er toch al staat.
Wij van Hoebelbike zorgen voor de parkoersen, vergunningen , bepijling, inschrijving, controle en pechdienst.
Ik publiceer hun reactie hier later deze week, ze zijn nu te druk bezig alles af te bouwen met een twintigtal vrijwilligers die een ganse week hun best doen dag en nacht om feest in het dorp te brengen .
Wat ik wel al kan melden: De prijs van de dranken was over het ganse weekend dezelfde, de toegangsprijs steeds 5€ of zelfs gratis.
Blijkbaar was er een probleem met de Kaerchers omdat de elektriciteitskabel te lang was: spanningsverlies?. We zullen volgend jaar misschien beter terug gewone tuinslangen aanbieden. We bespreken jouw opmerkingen en proberen iets te veranderen waar mogelijk.
Plaats reactie