30.04. 2023 12e Straf in Bergaf MTB toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: 30.04. 2023 12e Straf in Bergaf MTB toertocht

Bericht door BoXeR »

:-"

een hele dikke merci voor jullie talrijke opkomst (o)

heel veel blije gezichten gezien en positieve feedback gekregen op de bevoorradingen en het après terras. de zon zorgde natuurlijk ook voor die extra smile. jullie feedback nemen we mee naar onze 13e editie.

tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
BoXeR
Mountainbiker
Berichten: 2517
Lid geworden op: wo 09 jan 2008 22:27

Re: 30.04. 2023 12e Straf in Bergaf MTB toertocht

Bericht door BoXeR »

goeiemorgen Schoupabiker,

jammer van jouw leegloper :cry:

jij was de laatste die doorkwam op BV2, goed dat je daar nog je band kon oppompen.

nadien zijn we de stand beginnen afbreken en opruimen en gestart met afpijlen tussen BV2 en BV3 op de lus 80km, wat maakt dat je idd een stukje pijlen ontbrak. als ik me goed herinner hebben we je nog even op weg geholpen en zal het na dat stuk weer in orde geweest zijn. de timing van afpijlen gaan we zeker herbekijken.

respect voor jouw doorzettingsvermogen !!!

hopelijk tot volgend jaar :drunk:
Gebruikersavatar
Schoupabiker
Mountainbiker
Berichten: 316
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 00:24
Rijdt met: Klein Pulse Pro en Cannondale Scalpel 68, Cannondale Rize en Cannondale Scalpel SE - MSC Zion Tandem

Re: 30.04. 2023 12e Straf in Bergaf MTB toertocht

Bericht door Schoupabiker »

Hi BoXer,

Inderdaad, allemaal niet zoals gepland, maar het was voor mij een leuke tocht.
Hadden alle pijltjes weggeweest, dan had ik een probleem, maar met jullie hulp voor de ontbrekende kilometer was ik er door.
Onderweg nog een drinkbus water gekregen in Asse van mensen die van het zonnetje aan het genieten waren en dan tot de finish geraakt.
Wat mij betreft, tot volgend jaar!

Paul
Plaats reactie