4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door bietho »

Alles is terug opgeruimd en morgen alles nog een plaatje geven om volgend jaar weer te voorschijn te halen.
Bedankt aan de 1206 mountainbikers om af te zakken naar Balen, wij hebben er ook van genoten om zovele, de prachtige single tracks in de keiheuvel te laten ondekken.
hopelijk tot volgend jaar.
cabanski
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 05 feb 2023 12:29

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door cabanski »

Schitterende toertocht met formidabele single-tracks in mooi decor. Speciaal afgezakt vanuit de Brusselse Noordrand, maar de verplaatsing (en het vastzitten op de Antwerpse Ring bij terugkeer...) méér dan waard. Chapeau & dikke merci, kempenvrienden!
Flippo80
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 16 nov 2021 21:41

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door Flippo80 »

Kan me alleen maar aansluiten bij de vele positieve commentaren. Een dergelijk parcours kunnen we in het Gentse niet vinden.

Eén vraagje: is het parcours 100% publiek? Een aantal vrienden hebben me gevraagd of we dit eens kunnen overdoen maar ik weet niet of er privésecties in zaten. Ik zou niet willen dat jullie klachten krijgen of volgend jaar nul op het rekest krijgen omdat een aantal enthousiastelingen de rit willen overdoen en daarbij per ongeluk een privédomein inrijden.
bietho
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 01 feb 2016 12:04

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door bietho »

Je kan deze tocht voor 99% altijd rijden, ( winterseizoen), indien je het tijdig laat weten (mailtje naar dirk_jacobs@telenet.be ) kan ik waarschijnlijk in het weekend wel fungeren als gids. Of misschien iemand anders van de club.
PS: ikzelf rijd aan een gematigd tempo.
Flippo80
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 16 nov 2021 21:41

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door Flippo80 »

bietho schreef: ma 06 feb 2023 03:02 Je kan deze tocht voor 99% altijd rijden, ( winterseizoen), indien je het tijdig laat weten (mailtje naar dirk_jacobs@telenet.be ) kan ik waarschijnlijk in het weekend wel fungeren als gids. Of misschien iemand anders van de club.
PS: ikzelf rijd aan een gematigd tempo.
Bedankt,

ik leid af uit je antwoord dat dit vanaf het voorjaar tot het einde van de herfst niet meer het geval is? In de club waar ik lid van ben zijn er een aantal leden die nogal graag het gaspedaal induwen dus dat gematigd tempo is jammer genoeg geen optie :-)
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 4-2-2023 MTB TT KEIHEUVEL

Bericht door Den jjag »

Filmpje:
Plaats reactie