12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
KWTCdeToekomst
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 15:48

12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door KWTCdeToekomst »

15de EUREGIO MTB Classic te Maasmechelen

When: Zaterdag 12 november 2022
Place to be: Gemeentelijk Sportstadion, Kolenmijn Limburg Maaslaan 2, 3630 Maasmechelen
Afstanden: 24 km – 34 km – 44 km – 55 km
Start: tussen 08u30 en 14u00

De cylcocross op 31 oktober jl. gezien. Mooi toch...... Terhills is onze thuisbasis. Maar MTB'ers doen meer.......... wij beklimmen wel de terril. Met als beloning een prachtig uitzicht.

Onze leden hebben een prachtig en uitdagen parcours voor jullie uit gewerkt en staan a.s. zaterdag voor jullie klaar
- om je naar je parkeerplaats te loodsen
- om je fiets te bewaken
- om te bike wash vlot te laten verlopen
- met een heerlijk kopje koffie, lekker biertje of een hotdog
- om je onderweg te voorzien van soep, drank, fruit en een reep
- om je de weg te wijzen naar de e-bike oplaadpunten.
Decathlon Maasmechelen zal op de bevoorrading aanwezig zijn om je fiets te reparen.

En.... het wordt een zonnige dag. Wij hopen je te mogen begroepen in Maasmechelen.
Gebruikersavatar
_Knarf_
Moderator
Berichten: 568
Lid geworden op: vr 24 dec 2010 16:01
Rijdt met: Ne zwarte

Re: 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door _Knarf_ »

KWTCdeToekomst schreef: ma 07 nov 2022 16:12 De cylcocross op 31 oktober jl. gezien.
Knielappen aangeraden :wink:
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door Den Bees »

Tresco Team aanwezig
KWTCdeToekomst
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 07 nov 2022 15:48

Re: 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door KWTCdeToekomst »

Top!
Gebruikersavatar
dirty
Mountainbiker
Berichten: 1585
Lid geworden op: wo 27 okt 2004 19:20
Rijdt met: Isaac Baryon
Contacteer:

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door dirty »

Morgen ook een aantal muddevils aan de start , succes alvast !
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door Erik.B »

Word er over het parkoer vd cross gereden?
KWTCdeToekomst schreef: ma 07 nov 2022 16:12 15de EUREGIO MTB Classic te Maasmechelen

When: Zaterdag 12 november 2022
Place to be: Gemeentelijk Sportstadion, Kolenmijn Limburg Maaslaan 2, 3630 Maasmechelen
Afstanden: 24 km – 34 km – 44 km – 55 km
Start: tussen 08u30 en 14u00

De cylcocross op 31 oktober jl. gezien. Mooi toch...... Terhills is onze thuisbasis. Maar MTB'ers doen meer.......... wij beklimmen wel de terril. Met als beloning een prachtig uitzicht.

Onze leden hebben een prachtig en uitdagen parcours voor jullie uit gewerkt en staan a.s. zaterdag voor jullie klaar
- om je naar je parkeerplaats te loodsen
- om je fiets te bewaken
- om te bike wash vlot te laten verlopen
- met een heerlijk kopje koffie, lekker biertje of een hotdog
- om je onderweg te voorzien van soep, drank, fruit en een reep
- om je de weg te wijzen naar de e-bike oplaadpunten.
Decathlon Maasmechelen zal op de bevoorrading aanwezig zijn om je fiets te reparen.

En.... het wordt een zonnige dag. Wij hopen je te mogen begroepen in Maasmechelen.
koppigaard
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: zo 03 feb 2008 22:05
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door koppigaard »

Eli Yserbiet heeft al laten weten dat ie niet zal afkomen. Maar wie hier aan de start verschijnt is op zich al een echte kampioen. Tot morgen.
Biker Ben
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 19:35
Rijdt met: Trek 6700

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door Biker Ben »

Gewoon even voor de duidelijkheid. Op mountainbike.be staat bij deelnameprijzen (voor alle afstanden) respectievelijk 4€ en 6€. Dan veronderstel ik dat het 4€ is met lidkaart Cycling Vlaanderen en 6€ zonder lidkaart voor alle afstanden. Aan de inschrijvingstafel vroeg de dame welke afstand ik wilde doen en zei 55 km en liet mijn lidkaart zien. 6€ zei ze. Ik vroeg: "is het met lidkaart geen 4€ ?" nee zij ze ik moest 6€ betalen. Ik lig nu niet wakker van die 2€ meer maar ik wilde gewoon eens weten voor alle duidelijkheid of ik het verkeerd heb gelezen of is die dame bij de inschrijving verkeerd ?
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 777
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door Den Bees »

Biker Ben schreef: zo 13 nov 2022 12:34 Gewoon even voor de duidelijkheid. Op mountainbike.be staat bij deelnameprijzen (voor alle afstanden) respectievelijk 4€ en 6€. Dan veronderstel ik dat het 4€ is met lidkaart Cycling Vlaanderen en 6€ zonder lidkaart voor alle afstanden. Aan de inschrijvingstafel vroeg de dame welke afstand ik wilde doen en zei 55 km en liet mijn lidkaart zien. 6€ zei ze. Ik vroeg: "is het met lidkaart geen 4€ ?" nee zij ze ik moest 6€ betalen. Ik lig nu niet wakker van die 2€ meer maar ik wilde gewoon eens weten voor alle duidelijkheid of ik het verkeerd heb gelezen of is die dame bij de inschrijving verkeerd ?
Bij voorinschrijving was het 4€ , dat heb ik althans betaald en is snel en gemakkelijk
Gebruikersavatar
downhill
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 22:04
Rijdt met: Trek

Re: 12.11.2022 - 15de EUREGIO MTB CLASSIC te Maasmechelen

Bericht door downhill »

Altijd een tocht om naar uit te kijken. Weer veel plezier gehad. Parcours lag er perfect bij. Splitsing van 45kl gemist waardoor 55km gereden. Mooie technische stukken, snelle afdalingen. Beloning beklimming Terril met het mooiste uitzicht van Vlaanderen. Tip voor organisatie. Volgend jaar ook tocht voor Gravelbikers?
Plaats reactie