20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Save the date! Who’s in??

Peiling eindigde op ma 21 nov 2022 20:31

Tuurlijk, altijd een mooie tocht daar!
5
100%
Misschien, als ik van de baas des huizes mag!
0
Geen stemmen
Nee, ik blijf in mijne nest liggen!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5

Stevie_Wie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 10 okt 2009 18:30
Rijdt met: Lapierre Prorace SAT

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door Stevie_Wie »



Haal de winterkleding maar uit de kast ::: crossiscoming ::: 🤗

Maar don ‘t worry: we gaan jullie goed verzorgen: bikewash, warme douches, warme kleedkamers, warme kantine, verse soep, bewaakte fietsenparking. En na afloop is er ook pizza te verkrijgen…en natuurlijk frisse pintjes! 🍻

(Ja: ge gaat wat vuil worden - Nee: het zal absoluut GEEN PLOETERPARTIJ zijn! 😉)
Stevie_Wie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 10 okt 2009 18:30
Rijdt met: Lapierre Prorace SAT

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door Stevie_Wie »

Topeditie!!👌🙏
Bosland werd vandaag even omgetoverd tot crossland!
Bedankt aan alle deelnemers!
luno
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 09 mar 2016 09:52

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door luno »

Was een leuke rit (47km)! Bewegwijzering was uitstekend, heerlijke slingerende tracks, veel op en af, bevoorrading met lekkere warme soep, zeer goede afspuitstand... En ook het weer was prima, totaal geen last gehad van de koude temperaturen en van de aangekondigde regen bleven we ook gespaard. Tot volgende keer!
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door flipp »

Heel mooie tocht, prima afpijling. Het lag er zeer goed bij ook
Onderweg dacht ik amaai, hier is echt alles in orde.
Tot ik aan de bevoorrading kwam... en er buiten 4 schijfkes appelsienen niks meer lag. Ben om 9.50h vertrokken en had gemid. van 20.5...
Voor mij is dit geen ramp en heb altijd wel iets bij, maar er kwamen nog veel na mij en ook kinderen. Voor hun is dat mss jammer.

Maar los van dit. Hebben we ons zeer goed geamuseerd en we zijn dankbaar dat er nog organisaties zijn die dit doen, want ik weet uit ervaring dat hier veel werk aan is.
Mss een kleine tip. Als jullie genoeg leden hebben mss seingevers zetten op die drukke baan naar Leopoldsburg ?

In elk geval hopelijk tot volgend jaar :-D
Stevie_Wie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: za 10 okt 2009 18:30
Rijdt met: Lapierre Prorace SAT

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door Stevie_Wie »

flipp schreef: zo 20 nov 2022 18:27 Heel mooie tocht, prima afpijling. Het lag er zeer goed bij ook
Onderweg dacht ik amaai, hier is echt alles in orde.
Tot ik aan de bevoorrading kwam... en er buiten 4 schijfkes appelsienen niks meer lag. Ben om 9.50h vertrokken en had gemid. van 20.5...
Voor mij is dit geen ramp en heb altijd wel iets bij, maar er kwamen nog veel na mij en ook kinderen. Voor hun is dat mss jammer.

Maar los van dit. Hebben we ons zeer goed geamuseerd en we zijn dankbaar dat er nog organisaties zijn die dit doen, want ik weet uit ervaring dat hier veel werk aan is.
Mss een kleine tip. Als jullie genoeg leden hebben mss seingevers zetten op die drukke baan naar Leopoldsburg ?

In elk geval hopelijk tot volgend jaar :-D
Is een werkpunt ja: de opkomst was buiten verwachting groot! (+300 tegenover vorig jaar) De medewerkers aan de bevoorrading waren niet op de hoogte van het aantal deelnemers dat nog onderweg was. Toen het dreigde fout te lopen, wilden ze nog naar de winkel rijden maar toen was het kwaad helaas reeds geschied. Miscommunicatie dus. Onze excuses, zal volgend jaar niet meer gebeuren . (ps: vandaag waren we met 60 vrijwilligers in de weer)
crfke
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 30 nov 2009 16:29
Rijdt met: cube reaction gtc pro

Re: 20.11.2022: Mountainbiketocht Eksel

Bericht door crfke »

Mooi tochtje , super geamuseerd .
En als iedereen de bevoorrading gebruikt waarvoor ze dient heeft niemand iets te kort denk ik .
Maar als sommige dat gebruiken als ontbijt of middagmaal..... tja sommige schamen zich voor niks blijkbaar
Plaats reactie