01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Z.
Mountainbiker
Berichten: 536
Lid geworden op: ma 04 aug 2008 10:25
Rijdt met: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door Z. »

Ah ja. In eerste instantie leek me de eerste bevoorrading (pas na 38km) aan de late kant.

Maar eigenlijk was dat perfect. Met dan nog eentje vlak voor de final.
Biker Ben
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 19:35
Rijdt met: Trek 6700

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door Biker Ben »

Mooie tocht en alles goed georganiseerd maar toch één minpuntje. De fietsenstalling vond ik erg klein terwijl er aan de andere kant van de haag een grote open ruimte was die niet benut werd. Toen ik mijn fiets ging afhalen stond deze zo vol dat ik moeite had om mijn fiets er van tussen te halen. Een kras of lichte beschadiging is zo vlug gemaakt. Ik heb al een oude fiets en dan is dit niet zo erg maar ik kan mij voorstellen dat mensen met een nieuwe of dure fiets dit niet zo prettig zullen vinden. Maar voor de rest dik in orde.
Gebruikersavatar
madness
Mountainbiker
Berichten: 145
Lid geworden op: di 29 jul 2003 22:26
Rijdt met: Trek Superfly 9.8 XT 2016

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door madness »

Het is lang geleden dat ik nog eens iets gepost heb, maar deze tt was zo goed georganiseerd dat ik me wel verplicht voel hun te feliciteren.
Ongelooflijk om dit bij een eerste editie klaar te krijgen. De ganse dag ademde MTB. Bij editie twee ben ik zeker terug aanwezig. En het mag zelfs nog langer qua afstand :-D :-D :-D
Biker Berrie
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: za 19 apr 2008 09:30
Rijdt met: TREK

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door Biker Berrie »

Dankjewel allemaal om mee te rijden en voor de verschillende reacties!
We zijn heel blij met de opkomst. Hadden we niet verwacht voor onze eerste editie. Waar we ook meer dan blij mee waren was dat er achteraf (bij het weghalen van de pijltjes) eigenlijk niks van afval te bespeuren was =D> =D> =D> Welgemeende dankuwel van MTB De Kozze om alle wegen en singletracks proper te houden :-D

@Biker Ben: aan de andere kant van de haag was er idd nog een grote ruimte. De avond voor de tt was er echter nog een feest in Ter Venne en we hadden dat stuk als parking vrijgelaten voor de gasten. We kijken of we dit naar een volgende editie kunnen aanpassen

@Titser: de foto's staan ondertussen online op de FB https://www.facebook.com/mtbdekozze
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door madskatingcow »

Is er iemand die de GPX van beide afstanden wil delen? Stuur pb.
Dirk Breugel
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 10 jan 2022 16:01

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door Dirk Breugel »

Hello , super rit vandaag met pittige klim partijen
Onderweg hebben wij een gps gevonden. Deze is binnengebracht bij de organisatie aan de start. Hopelijk geraakt deze terug bij de eigenaar.
Tot volgend jaar

Groetjes de feryntjes
bmx-er
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 13:11
Rijdt met: orbea

Re: 01-11-2022 Langdorp / MTB De Kozze / Eerste herfsttoertocht

Bericht door bmx-er »

Wat een organisatie , vanaf de inschrijving tot aan de finish alles 👌🏻een ontzettend mooie rit, vanaf de eerste minuut genoten ( en afgezien ) , veel bos , pittige klimmetjes, single Tracks , prima bevoorrading,mooie en soms lastige afdalingen, het is in deze omgeving allemaal aanwezig. 👏🏻
Plaats reactie