18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door flipp »

Met trots willen we jullie meedelen dat onze “Vesper Duinengordel MTB toertocht” zal doorgaan op zondag 18 september 2022! En met een unieke verrassing in de route...
Vertrek aan zaal Itterdal waarna er door het kasteelpark en de Pollismolen richting de Ruus en Solterheide in de Duinengordel gefietst wordt. Het pittig Bergerven, en zeker de vele single tracks langs de rand van Kempisch plateau zullen aan bod komen. Bijna de volledige route gaat door het Nationaal Park Hoge Kempen! Uiteraard met een zeer gulle bevoorrading zoals jullie van ons gewend zijn.
Samengevat: unieke (single)tracks, pittige hellingen, 95% offroad, alles wat een MTB'er begeert!
Speciaal voor dit jaar ook een super gravelride van +-75km. Met bevoorrading onderweg en uiteraard ook met de plezante verassing zoals de MTB'ers...
Dank aan onze sponsors en alle medewerkers om hier mee jullie schouders onder te zetten. Hierdoor kunnen veel MTB’ers zich nog eens opmaken voor een goed bepijlde MTB-toertocht in een prachtige omgeving, op een zeer fijn en pittig parcours!

Voorinschrijvingen:
4 euro leden, 6 euro niet-leden
https://www.vbr-vlaanderen.be/voorinsch ... l6HAIOm_OY
Daginschrijvingen:
6 euro leden, 8 euro niet-leden

Ons fijne Vesper terras zal geopend zijn met heerlijke broodjes met souflakis.
Alle info is terug te vinden via onze facebook pagina of ons facebook evenement.
Hopelijk mogen we jullie op zondag 18 september verwelkomen!

Sportieve groeten,
WTC Vesper 9% Tongerlo
Minder weergeven
Bikerke1991
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 19 nov 2020 10:35
Rijdt met: Scott scale 910 2021 en scott spark rc pro 2022

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door Bikerke1991 »

Aanwezig
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door Supernaut »

Is de gravelrit uitgepijld , of op gps ?
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door G-m@n. »

Supernaut schreef: ma 05 sep 2022 14:46 Is de gravelrit uitgepijld , of op gps ?
dit staat in de mail:
Er zal ook een gravelrit zijn waarbij je zelf op GPS zal moeten navigeren maar die ook de bevoorradingspost zal passeren.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door Supernaut »

Een mail die je ontvangt bij inschrijving , of mis ik ergens iets ?
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door flipp »

De voorinschrijvingen krijgen de dag voor de tocht de gpx via mail + ter plekke kan je de gpx ook nog via QR code downloaden.

Voor alle duidelijkheid : Dit is enkel voor onze gravelrit. De MTB-tocht zal uitgepijld zijn en zonder gps goed te volgen zijn

Hopelijk tot dan :wink:
adriescc03
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 26 jul 2009 12:14
Rijdt met: KTM Sore 2.0 en racefiets Guerciotti Alero

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door adriescc03 »

Ik zocht wat info over deze tocht zoals wat voor soort route ik krijg voor geschoteld.
Maar dan kom ik op de inlog pagina van gezichtenboek en daar wil ik nu juist geen deel van uit maken.
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door G-m@n. »

geen woord van gelogen :wink:
flipp schreef: do 01 sep 2022 21:53
Vertrek aan zaal Itterdal waarna er door het kasteelpark en de Pollismolen richting de Ruus en Solterheide in de Duinengordel gefietst wordt. Het pittig Bergerven, en zeker de vele single tracks langs de rand van Kempisch plateau zullen aan bod komen. Bijna de volledige route gaat door het Nationaal Park Hoge Kempen! Uiteraard met een zeer gulle bevoorrading zoals jullie van ons gewend zijn.
Samengevat: unieke (single)tracks, pittige hellingen, 95% offroad, alles wat een MTB'er begeert!
Gebruikersavatar
flipp
Moderator
Berichten: 627
Lid geworden op: zo 27 apr 2008 21:19
Rijdt met: Kona Kahuna

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door flipp »

adriescc03 schreef: ma 12 sep 2022 19:29 Ik zocht wat info over deze tocht zoals wat voor soort route ik krijg voor geschoteld.
Maar dan kom ik op de inlog pagina van gezichtenboek en daar wil ik nu juist geen deel van uit maken.
Met welke info kan ik je helpen ?
Afstanden zijn :
- 37 km (300-350 hm)
- 44 km (450-500 hm)
- 53 km (600-650 hm)
Ik heb zelf alleen de de 53km gereden, dus schiet me niet af als de hm van de kortere lussen niet op de meter kloppen. Maar het zal zoiets zijn.
Gravelrit (alleen op gps !) van 73 km zal ongeveer 350 hm zijn. (Gaat een heel andere kant uit)

Het parcour is een mix van singletracks, brede paden, klimmekes, soms technische passages (maar je kan altijd voor een makkelijkere weg kiezen) en vooral veel bos. Ik denk dat de route zo'n 95% onverhard is.
In de extra lus van de 53 km zitten de meeste technische en zwaarste stukken. In de 44 km zit volgens mij 1 technisch stuk waar je de mogelijkheid hebt om die over te slaan.
Alles staat normaal goed aangegeven.

Als je nog vragen hebt......

Hopelijk tot zondag
adriescc03
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: zo 26 jul 2009 12:14
Rijdt met: KTM Sore 2.0 en racefiets Guerciotti Alero

Re: 18.09.2022 [LIM] BREE Vesper Duinengordel MTB TT & Gravel

Bericht door adriescc03 »

flipp schreef: ma 12 sep 2022 19:53
adriescc03 schreef: ma 12 sep 2022 19:29 Ik zocht wat info over deze tocht zoals wat voor soort route ik krijg voor geschoteld.
Maar dan kom ik op de inlog pagina van gezichtenboek en daar wil ik nu juist geen deel van uit maken.
Met welke info kan ik je helpen ?
Afstanden zijn :
- 37 km (300-350 hm)
- 44 km (450-500 hm)
- 53 km (600-650 hm)
Ik heb zelf alleen de de 53km gereden, dus schiet me niet af als de hm van de kortere lussen niet op de meter kloppen. Maar het zal zoiets zijn.
Gravelrit (alleen op gps !) van 73 km zal ongeveer 350 hm zijn. (Gaat een heel andere kant uit)

Het parcour is een mix van singletracks, brede paden, klimmekes, soms technische passages (maar je kan altijd voor een makkelijkere weg kiezen) en vooral veel bos. Ik denk dat de route zo'n 95% onverhard is.
In de extra lus van de 53 km zitten de meeste technische en zwaarste stukken. In de 44 km zit volgens mij 1 technisch stuk waar je de mogelijkheid hebt om die over te slaan.
Alles staat normaal goed aangegeven.

Als je nog vragen hebt......

Hopelijk tot zondag
Hier kan ik wat mee, bedankt voor de info
Plaats reactie