24.07.2022 WAASMUNSTER Statiekermis

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 560
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: 24.07.2022 WAASMUNSTER Statiekermis

Bericht door Jumping Jack »

Ik was graag afgekomen, maar een acute lumbago heeft daar anders over beslist :cry: .
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Re: 24.07.2022 WAASMUNSTER Statiekermis

Bericht door Triple-T »

Mooie tocht gereden gisteren met mijn zoon van 15j
Met de fiets afgekomen vanuit Lokeren
Wel jammer wel dat er op dezelfde dag ook een TT was in buurgemeente Sinaai :-k
Toch voor Waasmunster gekozen
Al veel tochten en trainingsritjes gedaan in Waasmunster
Ik denk soms dat ik Waasmunster als mijn broekzak ken, maar toch weet Just Riding me telkens te verrassen met ongekende tracks.
Heel veel offroad, technische stukken, prachtig weer, droog parcours, goeie bevoorrading, toprit dus =D>
Top hoe jullie uitsluitend op Waasmunsters grondgebied een parcours van 50km kunnen maken.
Hier en daar een stukje 2 richtingsverkeer maar dat gaf geen problemen.

Enige minpunt waren de witte pijltjes die slecht zichtbaar zijn tussen alle andere verkeersborden en markeringen.
Toch verschillende keren fout gereden en vele andere gefrusteerde bikers gezien die aan het zoeken waren.
In het bos soms enkel kalk strepen op de grond maar dat was na een tijdje bijna niet meer te zien.
In het stukje langs de Durme achter de Manta zag ik een hele groep bikers te midden van een veld staan #-o :-D
Ook op het BMX parcours waren wat linten handig geweest, vele bikers reden daar kris-kras door elkaar.
Had wel de indruk dat er sommige pijltjes waren weggenomen.

Bedankt voor het mooie parcours met de vele technische stroken.
Volgend jaar gewoon fluo gele of oranje pijltjes gebruiken en jullie verdienen een 10/10
mountenbiker1985
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 19 sep 2018 22:06

Re: 24.07.2022 WAASMUNSTER Statiekermis

Bericht door mountenbiker1985 »

:-D goede en plezante 50 km! Soms mis door slecht ziende strepen en de witte pijltjes waar je goed naar moest kijken! Soms frustrerent maar wel snel terug gevonden! Uit alles wordt geleerd! Top inelkaar gestoken!!!!!
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: 24.07.2022 WAASMUNSTER Statiekermis

Bericht door TaurineR »

Ik vond de strepen op de grond wel een grote meerwaarde.
Ook op het technische stukje was dit netjes aangeduid, terwijl het daar normaal een rommeltje is omdat je niet weer waar te rijden, en dan maar wat doet.
Maar ik was wel bij de vroege starters!....
Plaats reactie