19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fritsie
Mountainbiker
Berichten: 1339
Lid geworden op: za 14 okt 2006 22:08
Rijdt met: Trek

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door Fritsie »

Bij mij idem. Indien enkel op GPS ga ik naar Ellezelles of Amougies.
JPY
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 17 jun 2023 14:03

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door JPY »

Vorig jaar heeft een mol zich geamuseerd op deze tocht waardoor de 50km naar 60km is gegaan MAAR…dit is een tocht die ik al jaren met stip in men agenda zet…een gewoonweg prachtige rit met voor iedere wat wils.
Proficiat aan de organisatie!!!

Tot morgen of het nu 35,50,68 wordt, het maakt niet uit. Ik ga terug plezier hebben.
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door Stevestrong »

Strijkijzer schreef: za 17 jun 2023 13:24 Is dan de langste afstand enkel op GPS ?
(want in dat geval ga ik ergens anders rijden...)
Zo staat het op mtb-you, maar op hun website zeggen ze daar niks van.
Biker123
Mountainbiker
Berichten: 137
Lid geworden op: za 30 apr 2016 16:51

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door Biker123 »

Pijltjes tegengekomen vandaag. Is ook altijd uitgepijld geweest.
Felice
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: za 08 dec 2007 21:45
Rijdt met: Kan kiezen :-)

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door Felice »

Prachtige tocht! Bepijling en bevoorrading dik in orde :-D . Is er een link waar we de foto's kunnen raadplegen?
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door DDT-STAS »

Ook wij zijn weer (was onze 5e deelname) moe maar zeer voldaan huiswaarts gekeerd :-D
Toch 1 puntje van kritiek...we waren gekomen voor de 65...ingeschreven voor de 65...maar op de eerste bevoorrading bleek dat we
dan de GPX hadden moeten uploaden a.d. inschrijving... hadden we dus niet gedaan; mocht dus beter gecommuniceerd worden (bv. op dit forum, of op hun website)
Gelukkig hadden we veel gezelschap (collega bikers) die we hebben kunnen volgen :-D met dank aan deze (verschillende) bikers om soms even te wachten zodat we hun spoor konden volgen.
Voor de rest niets dan lof; we waren met z'n 5-en waarvan er ééntje vond dat het parcours de voorbije jaren wat uitdagender was..
Zeker tot volgend jaar (o)
Lolita
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 31 mei 2018 15:20

Re: 18.06.2023 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door Lolita »

Leuk om te horen dat velen van jullie reeds meerdere malen deelgenomen hebben. Bedankt voor de positieve commentaren. Ook jullie opmerking om nog beter te communiceren ivm het gebruik van de GPX op de langste afstand (eerste keer dat we dit deden) en andere suggesties nemen we zeker mee naar de toekomst!
De foto's komen eerstdaags op onze website www.sabboika.be
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1882
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 19.06.2022 Buizingen Sabboika MTB

Bericht door patje2 »

De eerste keer hier komen rijden zeer mooie tocht telkens de technische stukken gepakt naar het einde van de 65km was mijn tankje toch goed leeg.
En graag gedaan ze DDT om u op sleeptouw te nemen of was het in uw wiel hangen en afzien :-k
Plaats reactie